سبد خرید

تشخیص باتری اصل از تقلبی 

تشخیص باتری اصل از تقلبی 

باتری پاناسونیک اصل، ساخت کشور ژاپن بوده و متعلق به این کشور است. این شرکت به عنوان محبوب ترین ابر شرکت چند ملیتی جهان، فعالیت خود را از سال ۱۹۱۸ میلادی آغاز کرده و خدمات پس از فروش مناسبی ارائه می دهد.

در این مقاله قصد داریم ویژگی های باتری پاناسونیک اصل را بررسی کرده و شما را برای خرید این محصول راهنمایی کنیم. همچنین شیوه تشخیص باتری اصل از تقلبی را آموزش داده و شما را با ضرورت خرید از نمایندگی های پاناسونیک آشنا می کنیم.

باتری پاناسونیک اصل ساخت کدام کشور است؟ 

باتری پاناسونیک اصل ساهت کدام کشور است؟

بر خلاف تصور عموم برند پاناسونیک متعلق به کشور چین نیست. البته این برند دارای تولید جهانی بوده و محصولات خود را در کشور هایی مثل چین، هند و... به تولید می رساند. شرکت تولیدی پاناسونیک در کشور چین، قطعات الکترونیکی مصرفی لوازم خانگی را تولید کرده و در بازار عرضه می کند. اما شرکت مرکزی این برند در کشور ژاپن واقع شده و بر فعالیت تمام کارخانجات خود در داخل یا خارج اشراف کامل دارد.

در دهه های پایانی قرن بیستم، ژاپن بزرگ ترین تولید کننده کالا های الکترونیک بوده و شرکت پاناسونیک نقش مهمی در این افتخار داشت. این شرکت با شعار (زندگی بهتر، جهان بهتر) مشغول به کار بوده و در کشور ایران نمایندگی های مجاز بسیاری دارد. آی پی سورنا به عنوان نمایندگی معتبر برند پاناسونیک، محصولات الکتریکی این برند و تجهیزاتی مثل باتری را به فروش رسانده و نقش مهمی در آموزش تشخیص باتری اصل از تقلبی دارد. 

  • به بسته بندی باتری دقت کنید

یکی از مهم ترین روش ها برای تشخیص باتری اصل از تقلبی، توجه به بسته بندی باتری است. در خرید باتری، متناسب بودن نوع آن با تلفن از اهمیت بالایی برخوردار بوده و اصل بودن محصول نیز بسیار مهم است. خرید باتری اصل باعث افزایش طول عمر دستگاه شده و هزینه های شما را کاهش می دهد. بنابراین به بسته بندی باتری دقت کرده و تمام لیبل های موجود بر روی جعبه را چک کنید. همچنین با بررسی نوشته های روی بسته بندی، از گارانتی و ضمانتنامه معتبر محصول اطلاع پیدا کنید. مطالعه مشخصات روی بسته بندی باتری، از اهمیت بالایی برخوردار بوده و اطلاعات شما را در زمینه خرید این محصول افزایش می دهد. پیشنهاد می کنیم در هنگام خرید باتری، به بسته بندی آن توجه کرده و با بررسی مشخصات فنی، آن را با سایر محصولات مقایسه کنید.

  • توجه به قیمت باتری 

یکی دیگر از نکات مهم در تشخیص باتری اصل از تقلبی، توجه به قیمت باتری است. معمولا باتری فیک یا تقلبی از قیمت پایین تری برخوردار بوده و ارزان قیمت است. در هنگام خرید باتری، اورجینال بودن محصول را در نظر گرفته و به قیمت آن توجهی نکنید. با صرف هزینه بیش تر برای باتری، عمر دستگاه الکتریکی خود را افزایش داده و از خرید مجدد این محصول بی نیاز شوید.

  • خرید از نمایندگی های پاناسونیک

خرید از نمایندگی های پاناسونیک

یکی از مهم ترین عوامل موثر در تشخیص باتری اصل از تقلبی، خرید از نمایندگی است. با خرید از نمایندگی های پاناسونیک می توانید محصول مورد نظر خود را به صورت اورجینال تهیه کرده و با مشخصات فنی آن به طور کامل آشنا شوید. آی پی سورنا به عنوان یکی از بهترین نمایندگی های پاناسونیک، آماده خدمت رسانی به مشتریان خود بوده و شما را برای خرید باتری اصل راهنمایی می کند. همچنین از پشتیبانی گسترده ای برخوردار بوده و در تلاش است تا رضایت حداکثری مشتریان خود را جلب کند. نمایندگی های پاناسونیک برای خرید محصولات این برند اعتبار بالایی داشته و به تشخیص باتری اصل از تقلبی کمک زیادی می کنند.

 

  • نحوه تشخیص باتری اصل از تقلبی

در ادامه نکات تکمیلی تشخیص باتری اصل از تقلبی را بررسی کرده و شما را برای انتخاب و خرید بهتر این محصول راهنمایی می کنیم. 

  • توجه به ویژگی های باتری 

برای تشخیص باتری اصل از تقلبی، از درست بودن کشور تهیه کننده اطمینان پیدا کنید. همچنین کیفیت محصول را بررسی کرده و به برجستگی نوشته ها دقت کنید. در باتری های اورجینال، نوشته ها کاملا خوانا بوده و رنگ آن ها به سادگی پاک نمی شوند. توجه به ابعاد و اندازه و وزن باتری نیز اهمیت بالایی داشته و در تشخیص باتری اصل از تقلبی موثر است. معمولا باتری های فیک در ابعاد استانداردی به تولید نرسیده و از وزن کمتری برخوردار هستند.

  • توجه به تاریخ تولید باتری 

در صورت یکسان بودن تاریخ تولید مندرج روی باتری و بسته بندی می توانید از اصل بودن آن اطمینان پیدا کنید. کیفیت بالای بسته بندی و حک حروف چاپی، لوگوها و اطلاعات محصول نیز از دیگر روش های تشخیص باتری اصل از تقلبی است.

  • توجه به جنس بدنه باتری 

باتری های تقلبی از مواد اولیه نامرغوبی تشکیل شده و معمولا از جنس پلاستیک هستند. همچنین دارای بیرون زدگی، برجستگی و فرورفتگی های مکرر بوده و در محل اتصالات خود از کیفیت مطلوبی برخوردار نیستند.

سخن پایانی

در این مقاله روش های تشخیص باتری اصل از تقلبی را آموزش داده و شما را برای خرید این محصول راهنمایی کردیم. در پایان پیشنهاد می‌ کنیم با خرید باتری پاناسونیک اصل از نمایندگی، کیفیت محصول خود را تضمین کرده و از خدمات پس از فروش مناسبی بهره مند شوید. 

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی