مشتری عزیز به علت نوسانات ارز،برای قیمت و موجودی روز تماس بگیرید

سبد خرید

12
مودم سیپ ترانک

در بسیاری از سازمان‌های در حال توسعه یکی از مهمترین عوامل برای یکپارچه سازی در انتقال اطلاعات، استفاده از تجهیزات و تکنولوژی‌های بروز است که بر روی کیفیت مکالمات تاثیر گذار است. طراحی و پیاده سازی سیستم‌های تحت شبکه یکی از مدرن‌ترین سیستم‌هایی است که به کاربران امکان توسعه مرکز تماس را با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد. در واقع مودم سیپ ترانک یک رابط میان مرکز تلفن شخصی با مرکز تلفن مخابراتی است. بسیاری از شرکت‌ها یا دفاتر به خطوط 5 یا 4 رقمی نیاز دارند تا سهولت برقراری ارتباط با مخاطبین را افزایش دهند. استفاده از این خطوط به تجهیزات و تکنولوژی‌های نیاز دارد که مودم سیپ ترانک از جمله مهمترین و اصلی‌ترین تجهیزات است.

مودم سیپ ترانک

 

انواع مدل های مودم سیپ ترانک

با توجه به اینکه هر کدام از انواع مودم‌های سیپ ترانک چه قابلیت‌هایی را ارائه می‌دهند، به دسته بندی‌های متفاوتی تقسیم می‌شوند. در واقع مودم‌های سیپ ترانک انواع گوناگونی دارند، این در حالیست که بسیاری از کاربران به دلیل تنوع در مدل‌های مختلف قادر به انتخاب کالای مناسب نیستند. اولین مرحله در انتخاب کالای مناسب بررسی سطح نیاز سیستم مرکز تماس است. با بررسی دقیق قابلیت‌ها و سطح نیاز سازمان، امکان انتخاب و خرید کالای مناسب ایجاد می‌شود.

خرید مودم سیپ ترانک

خرید مودم سیپ ترانک مانند دیگر انواع محصولات آی پی سورنا به دو صورت حضوری و غیر حضوری امکان پذیر است. برای خرید کالا به صورت غیر حضوری یا آنلاین کاربران می‌توانند از طریق سایت و تکمیل فرایند خرید، کالای مورد نظر را درب منزل تحویل بگیرند.

خرید مودم سیپ ترانک

قیمت مودم سیپ ترانک

همانطور که می‌دانید قیمت هر کدام از دستگاه‌های مودم سیپ ترانک با توجه به قابلیت‌ها و برندهای تولید کننده، تعیین می شوند. به نسبت دیگر تجهیزات سیستم تحت شبکه، قیمت مودم سیپ ترانک مقرون به صرفه است. با وجود قابلیت‌هایی که این دستگاه ارائه می‌دهد، یکی از اصلی‌ترین و کاربردی‌ترین تجهیزات به شمار می‌آید که کاربران می‌توانند با کمترین هزینه از این دستگاه بهره مند شوند.

فروش مودم سیپ ترانک با تضمین کیفیت

فروش مودم سیپ ترانک به همراه خدماتی مانند مشاوره‌های تخصصی و رایگان فروش توسط کارشناسان انجام می‌شود. از دیگر خدماتی که توسط شرکت آی پی سورنا به خریداران ارائه می‌شود، خدمات نصب و راه اندازی است که توسط متخصصان فنی با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت ارائه می‌شود.

قیمت مودم سیپ ترانک

 

گارانتی مودم های سیپ ترانک

به دلیل محدودیت‌هایی که بر کشور ما اعمال شده است، امکان ارائه گارانتی از شرکت تولید کننده و به صورت رسمی امکان پذیر نمی‌باشد، اما کمپانی آی پی سورنا توانسته است، برای افزایش اطمینان از خرید ، گارانتی یک ساله را به همراه تمام محصولات خود ارائه دهد. تمام راه‌های ارتباطی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید مودم سیپ ترانک و یا خرید مودم مخابراتی، انواع و مدل‌ آن‌ها با کارشناسان فنی و فروش آی پی سورنا در سایت درج شده است.