مشتری عزیز به علت نوسانات ارز،برای قیمت و موجودی روز تماس بگیرید

سبد خرید

دوربین مداربسته تحت شبکه IP

یکی از انواع تجهیزات امنیتی که برای مانیتورینگ اماکن مورد استفاده قرار می گیرد، دوربین مداربسته تحت شبکه است. دوربین های مداربسته در انواع گوناگون و در دسته بندی های گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند. با توجه به اینکه کاربر نیاز به مانتیورنیگ چه مکانی و با چه مسافتی را دارد، دوربین ها دسته بندی و با قابلیت های متفاوتی طراحی و تولید شده اند. با توجه به قابلیت هایی که هر کدام از دوربین های دارند، تجهیزات جانبی و روش نصب متفاوتی دارند. برای سازمان های بزرگ و حتی دفاتر کوچک و فروشگاه ها مانیتور کردن اماکن سبب افزایش سهولت مدیریت می شود. در واقع یکی از روش های مدرن برای مدیریت، استفاده از دوربین های مداربسته است. به دلیل اهمیت وجود تجهیزات امینتی در بعضی اماکن استفاده از دوربین های مداربسته تحت شبکه توسط کمپانی های بزرگ طراحی شد تا امکان افزودن دوربین های بیشتر و سازماندهی آسان تر آن ها فراهم شود.

خرید دوربین مداربسته تحت شبکه

انواع دوربین مداربسته تحت شبکه (IP)

با پیشرفت تکنولوژی در عرصه ارتباطات ایمن، بسیاری از تجهیزات طراحی و تولید شد. دوربین یکی از انواع آن هاست. اگر تصمیم به طراحی یک سیستم امنیتی دارید که بتوانید تمام امور مربوط به رفت و آمد ها و تمام اتفاقات را مورد بررسی قرار دهید، لازم است تا انواع تجهیزات امنیتی را بشناسید که شناخت این دستگاه به اطلاعاتی نیاز است. لازم است تا اطلاعاتی در مورد قابلیت ها و کاربری هر کدام از آن ها و میزان تاثیر گذاری آن بر روی سیستم امنیتی را داشته باشید. اگر از پیش سیستم امنیتی را طراح کرده و تصمیم به توسعه آن دارید، باید دوربین ها و تجهیزات جانبی سازگار را خریداری کنید.

دوربین مداربسته آی پی

بسیاری از کاربران به دلیل نداشتن اطلاعات کافی از به متخصصین جهت مشاوره نیاز دارند. شرکت آی پی سورنا با گسترش سطح کاربری خود در عرصه فروش آنلاین ، خدماتی را در اختیار کاربران قرار داده است تا بتوانند با آگاهی اقدام به خرید این تجهیزات کنند. تعداد پارامترهایی که برای خرید دوربین مداربسته تحت شبکه مورد بررسی قرار می گیرد، محدود است اما در ارائه خدمات بسیار مهم می باشد. اولین پارامترها وضوح تصویر و حداکثر مسافت تصویر برداری است. اگر دوربین را در فضای باز نصب می کنید، کیفیت تصویر برداری در شب بسیار مهم و ضروری است. میزان انعکاس نور از دیگر قابلیت هایی است که برای تصویر برداری در فضای بسته مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به اینکه از این دستگاه یه انتظاراتی دارید، به امکان استفاده از میکروفن داخلی و خارجی نیز از دیگر قابلیت ها به شمار می آید. در صورتی که تصمیم به ارتقاء سیستم امنیتی دارید می توانید امکان استفاده از میکروفون خارجی را بیافزایید.

از جمله اطلاعاتی که لازم است بدانید ویژگی های لنز دوربین می باشد. لنز دوربین با توجه به ضخامتی که دارد، زوایای مختلفی را پشتیبانی می کند. هر چقدر ضخامت لنز کمتر باشد، زاویه بیشتری را پشتیبانی می کند. دوربین مداربسته تحت شبکه در مقایسه با دوربین های آنالوگ و دیجیتال کیفیت تصاویر بالاتری دارند که میزان وضوح تصویر را افزایش می دهد. از جنبه ظاهری این نوع دوربین مداربسته آی پی به دو دسته دام و بولت تقسیم می شود.

دوربین مداربسته تحت شبکه

برندهای معتبر دوربین مداربسته تحت شبکه

با افزایش اهمیت ایجاد سیستم های امنیتی برای سازماندهی و مدیریت، کمپانی های داخلی و خارجی بسیاری اقدام به طراحی و تولید این دسته از تجهیزات کرده اند. با توجه به اعتبار و کیفیت محصولات ارائه شده، شرکت آی پی سورنا، برند داهوا و هایک ویژن را برای ارائه و فروش محصولات ارائه داده است.

 

انتخاب و خرید دوربین مداربسته تحت شبکه IP

به دلیل اینکه دوربین های تحت شبکه در بستر IP به یکدیگر متصل و می شوند، به عنوان دوربین مداربسته IP هم شناخته می شوند. برای انتخاب و خرید این دستگاه ، پارامتر های بسیاری مورد بررسی قرار میگیرد. در صورتی که سطح نیاز کاربر از پیش بررسی و تعیین شده باشد و کاربر در مورد قابلیت های یک دستگاه دوربین مداربسته اطلاعات کافی را داشته باشد، می توانند تمام قابلیت ها را نسبت به انتظارات خود بررسی کنند. تیم متخصصان فروش آی پی سورنا می توانند خدمات بررسی سطح نیاز کاربران و همچنین طراحی یک سیستم امنیتی کاربردی و بهینه را به صورت کاملا رایگان ارائه دهند. یکی از نکات مهم انتخاب تجهیزات جانبی است که برای اتصال دوربین‌ها و ضبط و ذخیره سازی تصاویر مورد استفاده قرار می گیرد. دوربین های مداربسته جهت اتصال به دستگاه های ضبط تصاویر دوربین مداربسته نیاز دارند که این دستگاه با توجه ویژگی های دوربین و نوع سازگاری دستگاه و دوربین تعیین می شود.

 

قیمت روز دوربین مداربسته تحت شبکه آی پی

ویژگی های و پارامتر های بسیاری جهت شناخت این دسته از دوربین های مداربسته توضیح داده شد اما در این میان قیمت هر کدام از آن ها به عنوان مهمترین پارامتر در نظر گرفته می شود. با توجه به اینکه تمام محصولات از برندهای معتبر از کشور چین وارد می شود، قیمت دوربین مداربسته به صورت روزانه به روز می شود. قیمت دوربین ها و خدمات نصب و راه اندازی آن ها که با کیفیت بالا و هزینه مقرون توسط متخصصان فنی انجام شده، به همراه گارانتی یکساله جهت رفع مشکلات دستگاه ، یک پکیج کامل جهت فروش محصولات الکترونیکی می باشد.

 

خرید اینترنتی دوربین تحت شبکه از فروشگاه آی پی سورنا

 

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و سهولت در برقراری ارتباط، خرید اینترنتی یکی از رایج ترین روش ها می باشد که کاربران می توانند به راحتی کالای مورد نظر را انتخاب کرده و برای خرید از طریق درگاه های بانکی اینترنتی اقدام کنند. برخی از محصولات مانند تجهیزات امنیتی و ارتباط تجاری به دلیل تنوع در قابلیت ها به راهنمایی نیاز دارد. پیشنهاد ما به تمام مراجعین استفاده از مشاوره های فروش و فنی مجموعه آی پی سورنا است که توسط متخصصان انجام می شود. مشاوران ما با ارائه راهنمایی های تخصصی به انتخاب کالای بهینه و نصب و راه اندازی دستگاه های دوربین مداربسته کمک می کند. خرید دستگاه های ضبط تصاویر و راه اندازی شبکه جهت اتصال دوربین ها بسیار مهم و ضروری است.

 

فروش دوربین تحت شبکه IP با گارانتی

 

فروش دوربین مداربسته تحت شبکه براساس قوانین شرکت آی پی سورنا انجام می شود. این قوانین شامل خدمات رایگان مانند گارانتی یکساله است تا کاربران با اطمینان بیشتری کالا را خریداری کنند. در واقع به دلیل محدودیات هایی که در کشور ما وجود دارد، امکان استفاده از ضمانت نامه معتبر کارخانه سازنده وجود ندارد. با توجه به اینکه بسیاری از سازمان ها برای خرید نیاز به یک جلسه حضوری دارند می توانند با هماهنگی های لازم به صورت حضوری خرید کنند.