مشتری عزیز به علت نوسانات ارز،برای قیمت و موجودی روز تماس بگیرید

سبد خرید

57
تلفن تحت شبکه ویپ-VoIP

با افزایش اهمیت ارتباطات در سازمان­ها و بسیاری از مراکز تجاری و اداری، راهکار­هایی ارائه شد. انتقال صدا در بستر شبکه یکی از مهمترین و بهترین راهکار­ها بود. تا به امروز شبکه­ها توانسته­اند انقلاب بزرگی را در عرصه ارتباطات ایجاد کنند. با ورود شبکه، تجهیزاتی جهت نصب و راه‌­اندازی مراکز تماس، طراحی و تولید شد. تلفن تحت شبکه VOIP یکی از انواع تجهیزات ویپ است که در بستر شبکه کار می کند. همانطور که می دانید صدا و تصویر انسان به صورت آنالوگ به تلفن آی پی منتقل می شوند. برای انتقال صدا و تصویر آنالوگ در بستر شبکه، مبدل­ها اطلاعات آنالوگ را به دیجیتال تبدیل می کنند و هنگام دریافت اطلاعات در مقصد از طریق مبدل­ها به اطلاعات آنالوگ تبدیل می شود. با اطلاعاتی که در مورد سیستم ویپ بیان شد، تلفن ویپ voip به عنوان یکی از تجهیزات تحت شبکه برای ارتقاء و توسعه مراکز تماس، شناخته می شوند.

 

تلفن ویپ

 

انواع تلفن تحت شبکه ویپ VOIP یا ip phone

به طور کلی تلفن تحت شبکه از جنبه ظاهری به دو دسته تلفن ویپ بی­سیم و تلفن ویپ باسیم تقسیم می شود که به طور مختصر هر کدام از آن ها را شرح می دهیم.

  • تلفن ویپ بی­سیم

با توجه به ظاهر هر کدام از انواع این محصولات تلفن تحت شبکه بی ­سیم قابل تشخیص است. تلفن­های بی­سیم با توجه به برد عملیاتی که پوشش می دهند می توانند مورد استفاده قرار بگیرند. از دیگر عواملی که بر روی میزان آنتن دهی گوشی بیسیم تاثیر گذار است، قرار گرفتن پایه تلفن در فضای باز یا فضای بسته و میزان فرکانس دستگاه گوشی تلفن ip می­باشد.

  • تلفن ویپ باسیم

این دسته از تلفن تحت شبکه voip از طریق سیم به دستگاه بیس تلفن متصل شده است و کاربران هنگام پاسخگویی امکان جابجایی گوشی را ندارد. امکان باسیم یا بی­سیم بودن تلفن ویپ بر روی قابلیت دستگاه­ها تاثیری ندارد و تنها کاربران براساس سطح نیاز خود انتخاب می کنند که تلفن مورد نظر باسیم یا بی­سیم باشد.

 

خرید تلفن تحت شبکه ویپ

یکی از مهمترین مراحل در خرید تلفن تحت شبکه ویپ ، بررسی سطح نیاز یک سازمان است. شرکت آی پی سورنا به کمک تیم تخصصی فروش توانسته خدماتی مانند بررسی سطح نیاز کاربران، طراحی مراکز تماس سازمانی و تجاری و راهنمایی انتخاب کالای مناسب را از طریق مشاوره­های تخصصی فروش در اختیار مراجعین قرار دهند. انواع راه­های ارتباطی در سایت درج شده و متخصصان فروش ما آماده پاسخ گویی به سوالات شما در مورد نحوه خرید آی پی فون هستند.

 

تلفن ویپ voip

 

قیمت تلفن تحت شبکه ویپ

اگر بخواهیم از جنبه قیمت تلفن تحت شبکه ویپ را مورد بررسی قرار بدهیم، باید به قابلیت­های تلفن مورد نظر دقت کنیم. قیمت هر کدام از انواع تلفن­های تحت شبکه، با توجه به قابلیت­هایی که دارند متفاوت است. لیست تمام تجهیزات مخابراتی تحت شبکه در سایت آی پی سورنا قرار گرفته است که شما می­توانید قیمت تلفن آی پی را مشاهده کنید. تمام لیست قیمت­ها به صورت روزانه update می شوند.

 

فروش تلفن تحت شبکه آی پی (ip phone ) با تضمین کیفیت

یکی از مهمترین سیاست­ها در فروش تلفن تحت شبکه ویپ ارائه خدمات مشاوره رایگان است که در اختیار بسیاری از کاربران قرار می گیرد. از جمله خدماتی که هنگام فروش تلفن تجهیزات مخابراتی و به درخواست کاربران ارائه می شود، خدمات نصب و راه اندازی محصولات است که توسط متخصصان فنی با کیفیت بالا و هزینه مقرون به صرفه ارائه می شود. گارانتی یک ساله از جمله دیگر خدمات این مجموعه می باشد.

 

قیمت تلفن تحت شبکه ویپ

 

گارانتی تلفن تحت شبکه voip

به دلیل وجود شرایط کشور امکان ارائه گارانتی از کمپانی های تولید کننده وجود ندارد. این مجموعه توانسته است جهت رفاه حال خریداران ، گارانتی شرکتی یکساله را ارائه دهد.