مشتری عزیز به علت نوسانات ارز،برای قیمت و موجودی روز تماس بگیرید

سبد خرید

13
دستگاه تلفن سانترال

دستگاه تلفن سانترال بدون شک یکی از اساسی ترین و مهم ترین نیازها برای  هر کسب و کاری ست. و داشتن ارتباط موثر است به همین دلیل برای تمام منازل و مشاغل مهم است که با جدیدترین دستگاه ها و تجهیزات ارتباطی آشنا باشد. در حال حاضر، دستگاه تلفن سانترال پاناسونیک یکی از جدیدترین تکنولوژی های ارتباطی است که ما قصد داریم در ادامه ی مطلب در مورد مزایای این تکنولوژی صحبت کنیم. تلفن ها اولین و مهم‌ترین راه های ارتباطی به شمار می آیند که با گذشت زمان، رشد روز افزونی داشته اند تا جایی که تلفن های پیشرفته در دنیای ارتباطات امروز، با تلفن های چندین دهه پیش قابل مقایسه نیستند. پس از اختراع تلفن، برقراری ارتباط با کاربران درون سازمانی به صورت تماس داخلی، بسیار دشوار بود و همین امر باعث شد تا کاربران برای ارتقاء مراکز تماس، جهت برقراری ارتباطات داخلی با کمترین هزینه و بالاترین سرعت انتقال اطلاعات، راهکارهایی را ارائه دهند. از آن زمان، دستگاه تلفن سانترال با دگرگونی های بسیاری مواجه شده است، تا امروزه که با بهره گیری از جدید ترین تکنولوژی های ارتباطی، در بهترین جایگاه خود قرار گرفته است. قابلیت ها و امکانات دستگاه تلفن سانترال ، سبب شده تا مدیران و صاحبان کسب و کار بتوانند با کمترین هزینه از بیشترین قابلیت های ارتباطات مخابراتی بهره مند شوند. یکی از بهترین دستگاه های سانترال تلفن سانترال است. برای مشاهده سایر محصولات دستگاه تلفن سانترال و اطلاع از قیمت به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

فروش تلفن سانترال

قیمت تلفن سانترال 

با توجه به قابلیت هایی که توسط این محصولات پشتیبانی می شود. فروش تلفن سانترال پاناسونیک توسط فروشگاه آنلاین آی پی سورنا با ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی های یک ساله با میزان بالای رضایت مشتریان انجام می شود. ما در اینجا تمامی مدل های تلفن سانترال گرند استریم و پاناسونیک را موجود دارید و برای اطلاع از قیمت آنها کافیست سری به بالای صفحه بزنید و در صورت ندیدن قیمت با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

خرید تلفن سانترال

خرید اینترنتی انواع تلفن سانترال پاناسونیک و گرند استریم از طریق راه های ارتباطی که در سایت آی پی سورنا درج شده یا از طریق درگاه های بانکی امکان پذیر است. قیمت گوشی تلفن سانترال این مجموعه با توجه کیفیت بالا و قابلیت های فوق العاده، بسیار مقرون به صرفه است.

دستگاه تلفن سانترال چه امکاناتی دارد؟

جالب است بدانید تلفن سانترال پاناسونیک انتخاب اول بسیاری از مدیران کسب و کار است. و باید بدانید دلیل این انتخاب کیفیت بالا، امکانات فوق العاده در کنار قیمت بسیار مناسب آن است. اولین قابلیتی که تلفن های سانترال دارند دسترسی مستقیم به خطوط شهری است که می توان بدون وارد کردن کد، به خط تلفن شهری دسترسی پیدا کرد. از دیگر قابلیت های آن می توان به شماره گیری سریع، ذخیره تلفن های پرتکرار اشاره کرد.

انواع تلفن سانترال

مانند دیگر انواع تجهیزات مخابراتی ، تلفن سانترال در انواع مختلف طراحی و تولید شده که با توجه به سطح نیاز کاربران و مراکز تماس سازمان ها، خریداری می شوند. این محصول از جنبه نحوه انتقال اطلاعات صوتی و تصویری ، سرعت انتقال اطلاعات و دیگر ویژگی ها به 4 دسته تقسیم می شود. انواع تلفن سانترال شامل تلفن های آنالوگ، دیجیتال ، هایبرید و ویپ هستند. نحوه عملکرد ، کاربرد ها و قابلیت های هر کدام از آن ها در این بخش به اختصار مورد بررسی قرار می گیرد.

  • تلفن سانترال آنالوگ: اطلاعات این نوع دستگاه تلفن سانترال به صورت آنالوگ ارسال و دریافت می شوند. به طور کلی سرعت و کیفیت اطلاعات آنالوگ، نسبت به دیگر انواع تلفن های سانترال پایین تر است. کاربران در صورتی می توانند از این نوع دستگاه تلفن در یک مکان اداری و تجاری استفاده کنند که مرکز تلفن سانترال مورد نظر، قابلیت اتصال به تلفن های سانترال آنالوگ را پشتیبانی کنند.

 

  • تلفن سانترال دیجیتال: این نوع تلفن سانترال بدون وجود مرکز تلفن سازگار، قابلیت نصب و راه اندازی را ندارد. از جمله تکنولوژی هایی که بر روی این محصول استفاده می شود، پروتکل PBX می باشد. در واقع برخلاف تلفن های آنالوگ این دستگاه به صورت مستقیم قابل نصب بر روی خطوط نمی باشند. از جمله ویژگی هایی که سبب محبوبیت انواع دستگاه تلفن سانترال دیجیتال شده است، کیفیت بالای تلفن های دیجیتال و کاهش هزینه های یک سازمان است.

 

 

 

قیمت تلفن سانترال

 

  • تلفن سانترال هایبرید: تلفن های سانترال هایبرید در مقایسه با تلفن های انالوگ و دیجیتال، قابلیت ها و کاربرد های بیشتری دارد. یکی از راه ها برای انتقال اطلاعات با کیفیت بیشتر، ترکیبت سینگنال های صدا و دجیتال صفر و یک است. مانند دیگر انواع تلفن های سانترال، این دستگاه قابلیت سازگاری با مراکزی را دارد که از تلفن های هایبرید پشتیبانی می کنند. تلفن های آنالوگ و دیجیتال از دو زوج سیم و تلفن های هایبرید از 4 رشته زوج سیم برای اتصال استفاده می کنند.

 

  • تلفن سانترال ویپ: کیفیت صدای این دستگاه تلفن HD است. برای نصب و راه اندازی از اتصالات و تجهیزات شبکه استفاده می شود و اطلاعات را در بستر IP منتقل می کند. سانترال هایی که به صورت تحت شبکه کار می کنند و از قابلیت تحت شبکه پشتیبانی می کنند، امکان اتصال به دستگاه های تلفن ویپ دارند.

کاربرد دستگاه تلفن سانترال

یکی از بزرگترین دغدغه های مدیران و صاحبان کسب و کار سازماندهی مراکز تماس است. در یک مکان اداری و تجاری روزانه تماس های داخلی و شهری بسیاری به صورت ورودی و خروجی برقرار می شود. در صورتی که یک سازمان به چندین خط شهری نیاز داشته باشد جهت پشتیبانی وبرقراری تماس به تعداد زیادی دستگاه تلفن سانترال نیاز دارد. از جمله کاربرد های گوشی تلفن سانترال ، پشتیبانی از چندین خطوط شهری و داخلی است که سبب کاهش هزینه های یک سازمان و یکپارچه سازی تماس ها می شود. در واقع ارتباطات داخلی و درون سازمانی با استفاده از گوشی تلفن سانترال به صورت رایگان انجام می شود.

نحوه انتخاب و خرید دستگاه تلفن سانترال

یکی از مهمترین مراحل برای خرید دستگاه تلفن سانترال ، بررسی سطح نیاز یک سازمان است. شما به عنوان کاربر و یا مدیر یک سازمان موظف هستید تا نسبت به انتظار خود از یک مرکز تماس و سطح نیاز سازمان آگاهی لازم را داشته باشید. با این وجود خدماتی توسط شرکت آی پی سورنا ارائه می شود که شامل مشاوره های تخصصی و رایگان است و توسط متخصصان فروش به کاربران ارائه می شود تا یک مرکز تماس جهت راه اندازی و ارتقاء به گونه ای طراحی شود که به تمام نیاز های یک سازمان پاسخ بدهد. علاوه بر خدمات مشاوره، خدمات نصب و راه اندازی تجهیزات مخابراتی و امنیتی به درخواست کاربران ، توسط این مرکز و به صورت جداگانه ، با کیفیت بالا و هزینه مقرون به صرفه توسط متخصصان فنی ارائه می شود.

کاربرد تلفن سانترال

برندهای تلفن سانترال

به دلیل اهمیت بالای مراکز تماس و کیفیت برقراری ارتباط در سازمان ها، کمپانی های بسیاری اقدام به طراحی و تولید تلفن های سانترال کرده اند. هر چه میزان قابلیت های کاربردی این دستگاه ها بیشتر باشد، امکان رشد صعودی نمودار پیشرفت یک سازمان نیز بیشتر می شود. پاناسونیک ، گرنداستریم و ... از جمله معتبرترین برندهای تلفن سانترال به شمار می آید.

دستگاه تلفن سانترال

 

-----------------------------------------------

سوالات متداول | تلفن سانترال

  • پرفروش ترین تلفن سانترال در بازار کدام مدل ها هستند؟ 

تلفن سانترال پاناسونیک ، گرنداستریم و ... از جمله معتبرترین و پرفروش ترین برندهای تلفن سانترال به شمار می آید.

  • شرایط و هزینه نصب تلفن سانترال به چه صورت است؟ 

خدمات نصب و راه اندازی تلفن سانترال پاناسونیک و گرند استریم و دیگر تجهیزات مخابراتی و امنیتی به درخواست کاربران ، توسط این مرکز و به صورت جداگانه ، با کیفیت بالا و هزینه مقرون به صرفه توسط متخصصان فنی ارائه می شود. برای خرید و اطلاع از قیمت دستگاه تلفن سانترال کافیست با کارشناسان آی پی سورنا تماس بگیرید.