مشتری عزیز به علت نوسانات ارز،برای قیمت و موجودی روز تماس بگیرید

سبد خرید

قطعات کامپیوتر

امروزه کامپیوتر یکی از تجهیزات اولیه در هر مکانی به شمار می‌آید. برای آنکه از دستگاه کامپیوتری بتوانید به خوبی استفاده کنید، لازم است تا قطعات کامپیوتری را به خوبی بشناسید و قابلیت‌های آن‌ها را مورد بررسی قرار دهید. قطعات کامپیوتر در انواع گوناگونی تهیه و تولید می شوند، با توجه به اینکه دستگاه کامپیوتر شما چه ویژگی‌هایی دارد، قطعات کامپیوتری مورد نیاز و سازگار تهیه و نصب می‌شود. در میان تمام محصولاتی که شرکت آی پی سورنا ارائه می‌دهد، قطعات کامپیوتری تنوع کمتری دارد. سعی بر این است تا قطعاتی به فروش برسند که در راستای اهداف یک سازمان و برای راه‌اندازی سیستم‌های بهینه جهت طراحی و توسعه سازمان باشد.

قطعات کامپیوتر

 

انواع قطعات کامپیوتری

قطعات کامپیوتری به دلیل اهمیت بالایی که دارند در انواع گوناگونی طراحی و تولید شده‌اند. یکی از ویژگی‌هایی که کاربران دستگاه‌های کامپیوتری pc استفاده می‌کنند، امکان توسعه دستگاه با تهیه قطعات جدید‌ می‌باشد. کاربران با توجه به اینکه چه اهدافی دارند می‌توانند قطعات مهم را انتخاب کرده و جدید‌ترین مدل سازگار با سیستم خود را خریداری کنند. به عنوان مثال برای گرافیست‌ها یکی از مهمترین قطعات کامپیوتری ، کارت‌ گرافیک است. با وجود اینکه قطعات اصلی در توسعه سطح کاربری یک سیستم مهم است اما گاهی برای استفاده از قطعات با کیفیت بالاتر لازم است تا قطعات جانبی کامپیوتر را تهیه کنید تا قابلیت سازگاری در نصب و راه اندازی دستگاه کامپیوتری ایجاد شود.

 

خرید قطعات کامپیوتری

با وجود اینکه تمام قابلیت‌ها برای معرفی یک قطعه در سایت درج شده است اما بسیاری از کاربران برای آنکه بتوانند با اطمینان بیشتری اقدام به خرید کنند، به اطلاعات بیشتری نیاز دارند. آی پی سورنا با گسترش سطح کاربری خود، توانسته است خدماتی را ارائه دهد تا کاربران به صورت رایگان از مشاوره‌های تخصصی و فروش بهره‌مند شوند. فروش قطعات کامپیوتری به روش‌های مختلفی انجام می‌شود که بستگی به انتخاب خریدار دارد. امکان خرید حضوری و اینترنتی برای تمام کاربران ایجاد شده است. مراجعین می‌توانند با هماهنگی قبلی برای خرید حضوری اقدام کنند.

قطعات داخلی کامپیوتر

 

قیمت قطعات کامپیوتر

تمام تجهیزات الکترونیکی براساس قیمت‌های روز تعیین می‌شوند، بنابراین قیمت قطعات کامپیوتر روزانه در حال تغییر است که تمام تغییرات در سایت اضافه می‌شود و هزینه ها کاملا آپدیت است. با وجود قابلیت‌هایی که هر کدام از انواع قطعات داخلی کامپیوتر دارند، قیمت‌های متفاوتی هم خواهند داشت.

 

خرید اینترنتی قطعات کامپیوتری از فروشگاه آی پی سورنا

با پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن فروشگاه‌های آنلاین ، خرید اینترنتی یکی از رایج‌ترین روش‌ها جهت خرید به شمار می آید. یکی از مهمترین دلیلی که کاربران، با اطمینان اقدام به خرید آنلاین قطعات کامپیوتر می‌کنند، خدماتی است که همراه با خرید اینترنتی ارائه داده می‌شود. مشاوره‌های تخصصی فروش یکی از مهمترین خدمات است تا خریدار پیش از انتخاب کالا درباره نوع کاربری، قابلیت‌ها و سازگاری قطعه مورد نظر اطلاعات کافی را داشته باشد.

قطعات جانبی کامپیوتر

فروش قطعات کامپیوتر با گارانتی و تضمین کیفیت

کیفیت تمام محصولات توسط شرکت آی پی سورنا با ارائه خدماتی مانند گارانتی یک ساله و خدمات نصب ، تضمین می‌شود. یکی از مهمترین خدمات که به تمام کاربران اعم از مشتریان این مجموعه و مراجعین ارائه می‌شود، خدمات نصب و راه‌اندازی است. با همکاری تیم متخصصان فنی و همچنین ارائه روش‌های نوین جهت نصب، راه‌اندازی قطعات کامپیوتری با کیفیت بالا و کمترین هزینه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.