مشتری عزیز به علت نوسانات ارز،برای قیمت و موجودی روز تماس بگیرید

سبد خرید

سوئیچ شبکه

یکی از مدرنترین راه های ارتباطی برای متمرکز کردن تجهیزات ارتباطی استفاده از سوئیچ شبکه است. سوئیچ شبکه می تواند در شبکه های LAN یکپارچه سازی ایجاد کند تا از این طریق کاربران به صورت متمرکز به شبکه متصل شوند. در واقع سوئیچ ها یک دستگاه سخت افزاری هستند که می توانند چندین دستگاه را به خود متصل کند همچنین برقراری ارتباط میان دستگاه های تحت شبکه از طریق سوئیچ شبکه امکان پذیر است. سوئیچ در شبکه یکی از مهمترین و اصلی ترین تجهیزات به شمار می آید، به همین دلیل خرید سوئیچ شبکه به اطلاعاتی نیاز دارد. در این بخش سعی کرده ایم اطلاعات ضروری در مورد قابلیت دستگاه سوئیچ را در اختیار کاربران قرار دهیم.

خرید سوئیچ شبکه

 

انواع سوئیچ شبکه

سوئیچ ها با توجه به قابلیت ها، توانسته اند در انواع مختلفی طراحی و تولید شوند. هر کدام از انواع سوئیچ ها کاربرد های متفاوتی دارند. در زیر تعدادی را به صورت مختصر شرح می دهیم.

سوئیچ ماژولار : این نوع سوئیچ به کاربر امکان افزایش ماژول های جانبی را می دهد. قابلیت سازگاری با ماژول های افزایشی سبب شده است تا کاربران در صورت نیاز بتوانند ماژول های مورد نیاز را به دستگاه سوئیچ شبکه متصل کنند.

سوئیچ فیکس : برخلاف سوئیچ ماژولار، این مدل سوئیچ تعداد ثابتی پورت دارند که امکان ارتقا را به کاربر نمی دهد. در لایه های OSI سوئیچ فیکس در لایه 2 و 3 قرار می گیرد.

 

سوئیچ غیر مدیریتی : سوئیچ های غیر مدیریتی به گونه ای کار می کنند که پس از اتصال تنها می توانند عملکرد های اصلی خود را ارائه دهند و به تنظیماتی نیاز ندارند. در واقع بسیاری از کاربران که شبکه های کوچک با نیازهای محدودی دارند، از سوئیچ های غیر مدیریتی استفاده می کنند.

سوئیچ مدیریتی : سوئیچ های مدیریتی در دسته تجهیزات مهم و ضروری یک شبکه پویا به شمار می آیند. این نوع سوئیچ قابلیت های متنوعی را ارائه می دهد. در سازمان هایی که مرکز داده های پیچیده ای دارند، تنها سوئیچ های مدیریتی قابلیت ارائه جامع ترین عملکرد ها را دارد.

فروش سوئیچ شبکه

انتخاب و خرید سوئیچ شبکه

برای تمام کاربران یکی از مهمترین کارها، اقدام به خرید سوئیچ شبکه است. سوئیچ شبکه از جمله تجهیزات هسته ای به شمار می آیند که می توانند، بر روی عملکرد تمام تجهیزات شبکه تاثیر گذار باشند. برای خرید آنلاین سوئیچ شبکه لازم است تا اطلاعات کافی را در مورد قابلیت ها داشته باشید. سوئیچ های شبکه مانند دیگر تجهیزات ارتباط تجاری در انواع مختلف با برند های متفاوتی طراحی و تولید شده اند. گستردگی در تنوع سوئیچ ها سبب شده تا کاربران به درک درستی از سطح نیاز بپردازند. در بسیاری از مواقع به دلیل اطلاعات کم کاربران از سطح نیاز خود، امکان انتخاب کالای نامناسب وجود دارد. تیم متخصصان فروش آی پی سورنا مشاوره های رایگان را جهت بررسی سطح نیاز کاربران ارائه می دهند که به میزان چشم گیری کیفیت خرید اینترنتی سوئیچ شبکه را بالا می برد.

خرید آنلاین سوئیچ شبکه

 

برند‌های سوئیچ شبکه موجود

یکی از پرطرفدارترین برندهای سوئیچ شبکه، سیسکو است. سیسکو در تولید تجهیزات شبکه از جمله محبوب ترین و با کیفیت ترین برند ها به شمار می اید. بسیاری از کاربران تجربه خرید تجهیزات تحت شبکه سیسکو را داشته اند. در سایت آی پی سورنا انواع سوئیچ های شبکه جهت اتصال تجهیزات مخابراتی درج شده است. با توجه به قابلیت هایی که هر کدام از انواع سوئیچ های سیسکو ارائه می دهند و میزان سازگاری آن ها با سطح نیاز سازمان می توانند کالای مورد نظر خود را انتخاب کنند.

قیمت سوئیچ شبکه

فروش سوئیچ شبکه براساس قابلیت هایی که ارائه می دهند در قیمت های متفاوتی به فروش می رسند. قیمت سوئیچ شبکه ، همانطور که در سایت آی پی سورنا مشاهده می کنید، با یکدیگر متفاوت است که این امر با توجه به کیفیت و عملکرد هر کدام برآورد شده است.

فروش آنلاین سوئیچ شبکه

به طور کلی فروش سوئیچ های شبکه ، به صورت حضوری و غیر حضوری انجام می شود. فروش حضوری از قبل با هماهنگی کارشناسان فروش این مرکز انجام می شود و فروش غیر حضوری به صورت آنلاین انجام می شود. خدمات تخصصی فروش برای تمام کاربران و خریداران به صورت رایگان است تا هنگام خرید آنلاین سوئیچ شبکه بتوانند، کالایی را انتخاب کنند که با نیازمندی های آن ها سازگاری لازم را داشته باشد. تمام مراجعین می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نوع عملکرد سوئیچ شبکه مورد نظر و نحوه خرید سوئیچ شبکه، نصب و راه اندازی آن ها با کارشناسان فروش و فنی در تماس باشند. تمام خدمات نصب و راه اندازی شبکه های مخابراتی و اتصالات هر کدام از اجزا آن ها توسط متخصصان فنی با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت انجام می شود.