مشتری عزیز به علت نوسانات ارز،برای قیمت و موجودی روز تماس بگیرید

سبد خرید

مودم مخابراتی

مودم‌ها براساس کاربری‌هایی که دارند در انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند. یکی از ویژگی‌های مهم در انتخاب کالا بررسی سطح نیاز است. کاربران پیش از خرید باید بدانند که از کالای مورد نظر چه انتظاراتی دارند تا با توجه به انتظاراتی که دارند کالای خود را انتخاب کنند. مودم مخابراتی یکی از انواع تجهیزات مخابراتی است که برای توسعه مراکز تماس مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از روش ها که به توسعه سیستم‌های ارتباط تجاری کمک می‌کنند، افزایش کیفیت مکالمات و مدیریت تلفن‌های موجود است. سیستم‌های تحت شبکه قابلیت توسعه تجهیزات را پشتیبانی می‌کند تا با استفاده از تجهیزات مورد نیاز دستگاه در بستر ip، کیفیت بالاتر و محدودیت کمتری کار کنند. مودم مخابراتی یا مودم شبکه یکی از انواع تجهیزات مورد نیاز است.

مودم مخابراتی

 

انواع مودم مخابراتی و شبکه

یکی از مهمترین مودم‌هایی که برای مصارف ارتباطات تجاری و سازمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد، مودم سیپ ترانک است. مودم سیپ ترانک به صورت تحت شبکه و در بستر آی پی کار می‌کند. سیپ یک پروتکل به است که اطلاعات صوتی و تصویری آنالوگ را دریافت و به اطلاعات دیجیتالی تبدیل می‌کند. در واقع صدای انسان که به دستگاه وارد می شود به صورت آنالوگ می‌باشد و کاربر با استفاده از مودم سیپ ترانک می‌تواند این اطلاعات را به اطاعات قابل فهم در شبکه تبدیل کند. ترانک یک مفهوم در شبکه است که برای انتقال اطلاعات صوتی و تصویری در بستر ip استفاده می‌شود. با تعاریف بالا عملکرد مودم سیپ ترانک با جزئیات شرح داده شد. از این طریق کاربران می توانند مودم مخابراتی را به شبکه متصل کنند و در نهایت ارتباط با کیفیت تری را دریافت کنند.

مودم شبکه

 

خرید مودم مخابراتی و شبکه

خرید مودم مخابراتی به هر روشی نیازمند اطلاعات تخصصی است. کاربران می توانند برای کسب اطلاع در مورد انواع مودم ها به منابع با کیفیت رجوع کنند، در صورتی که امکان استفاده از این منابع وجود ندارد، یکی از ساده ترین روش ها استفاده از خدمات رایگان فروش مودم مخابراتی است.

قیمت مودم های مخابراتی

مودم های مخابراتی به طور کلی یک عملکرد را ارائه می دهند اما در سرعت و کیفیت با یکدیگر متفاوت هستند. با توجه به اینکه نیاز دارید تا چه میزانی سطح کیفی مرکز تماس خود را افزایش دهید قیمت مودم مخابراتی انتخابی هم متفاوت است. به طور کلی مودم هایی که به عنوان مودم شبکه در سیستم های مخابراتی مورد استفاده قرار می گیرند، تنوع زیادی دارد که فروشگاه آنلاین آی پی سورنا مهمترین و اصلی ترین آن ها را ارائه می دهند.

خرید مودم مخابراتی

در سایت آی پی سورنا روش های مختلفی برای برقراری ارتباط با متخصصان وجود دارد. از جمله پرطرفدار ترین خدماتی که این مرکز ارائه می دهد، خدمات رایگان برای ارائه مشاوره های تخصصی است که به کاربران و مراجعین کمک می کند تا بتوانند کالای مورد نظر خود را انتخاب کنند. یکی از نکات که برای استفاده از تجهیزات مخابراتی مورد استفاده قرار می گیرد، خدمات نصب و راه اندازی است که لازم است توسط متخصصان فنی انجام شود. متخصصان فنی آی پی سورنا توانسته اند این خدمات را با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت به مشتریان و مراجعین ارائه دهند.