مشتری عزیز به علت نوسانات ارز،برای قیمت و موجودی روز تماس بگیرید

سبد خرید

21
باتری تلفن پاناسونیک

یکی از مهم ترین عوامل موثر در افزایش طول عمر دستگاه، خرید باتری تلفن پاناسونیک اصل است. در آی پی سورنا قصد داریم ویژگی های تلفن پاناسونیک اصل را بررسی کرده و شما را برای خرید این دستگاه راهنمایی کنیم. همچنین قیمت باتری های مختلف را بررسی کرده و به انتخاب بهتر شما کمک می کنیم.

قیمت تلفن پاناسونیک اصل 

باتری های تلفن پاناسونیک از کیفیت بالایی برخوردار بوده و شامل مدل های مختلفی می شوند. با توجه به این ویژگی، قیمت باتری تلفن پاناسونیک اصل به عوامل متعددی بستگی داشته و موثر از ویژگی های گوناگون است. برند پاناسونیک انواع تلفن های رومیزی، بیسیم و... را در بازار عرضه کرده و بسیار محبوب و پرطرفدار است. انتخاب باتری تلفن پاناسونیک اصل بسیار هوشمندانه بوده و خرید آن مقرون به صرفه است. زیرا باتری تلفن پاناسونیک اصل، قابلیت شارژ مجدد داشته و می تواند نیاز شما را به خرید باتری جدید برطرف کند. این قابلیت، عملکرد تلفن را بهبود بخشیده و کارایی آن را افزایش می دهد. همچنین به کاهش هزینه های شما کمک بسیاری کرده و در افزایش طول عمر دستگاه موثر است.


باتری تلفن پاناسونیک

خرید باتری تلفن پاناسونیک اصل

تلفن پاناسونیک اصل از قیمت مناسبی برخوردار بوده و برای منزل، محل کار و... انتخاب مناسبی است. همچنین امکان برقراری ارتباط با کیفیت بالا را فراهم کرده و محبوبیت زیادی دارد. باتری تلفن پاناسونیک اصل نیز ماندگاری بالایی داشته و برای مدل های مختلفی قابل استفاده است. مهم ترین قابلیت های تلفن پاناسونیک، شامل مسدود کردن تماس های ورودی، منشی تلفنی، زوم مانیتورینگ، کالری آی‌دی، دفترچه مخاطبین و... است‌. با بالا تر رفتن امکانات، قیمت تلفن و باتری تلفن پاناسونیک اصل افزایش پیدا کرده و عملکرد دستگاه بهبود پیدا می کند. شما عزیزان می توانید برای خرید تلفن پاناسونیک اصل با فروشگاه آی پی سورنا در ارتباط بوده و محصول مورد نظر خود را با خدمات پس از فروش مناسبی تهیه کنید. متخصصین این شرکت با ارائه مشاوره های پیش از خرید، شما را برای داشتن انتخابی بهتر راهنمایی کرده و مشخصات هر محصول را به صورت تخصصی مورد نقد و بررسی قرار می دهند. با توجه به اینکه باتری نقش مهمی در عملکرد تلفن دارد؛ انتخاب باتری تلفن پاناسونیک اصل نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. به دلیل نوسانات نرخ ارز و بازار، نمی توان قیمت ثابتی را برای باتری تلفن پاناسونیک مشخص نمود. اما شما می‌ توانید با مراجعه به وب سایت رسمی آی پی سورنا از قیمت ها اطلاع پیدا کنید. قیمت تلفن و باتری تلفن پاناسونیک اصل به طور پیوسته به روز رسانی شده و آی پی سورنا اطلاعات کاملی از هر محصول را در اختیار کاربران خود قرار داده است. 

قابلیت شارژ مجدد باتری

باتری های قابل شارژ، امکان استفاده مجدد از تلفن را فراهم کرده و در صورت مراقبت صحیح از طول عمر بالایی برخوردار هستند. در تلفن های آمپر پایین، باتری نیکل کادمیوم و در تلفن های آمپر بالا، باتری نیکل متال هایدرید مورد استفاده قرار می گیرد. توجه به مدل باتری تلفن پاناسونیک اصل از اهمیت بالایی برخوردار بوده و یکی از نکات مهم خرید است. در ارتباط با مراقبت از باتری تلفن پاناسونیک، سعی کنید استفاده صحیحی از آن داشته باشید. برای مثال پس از تمام شدن شارژ باتری، آن را مجدد و به طور کامل شارژ کنید. همچنین هر چند وقت یک بار پس از تخلیه کامل، اقدام به شارژ مجدد باتری داشته باشید. علاوه بر این به شارژ اولیه باتری تلفن پاناسونیک اصل توجه کرده و برای اطلاع از میزان دقیق آن، با متخصصین آی پی سورنا در ارتباط باشید.

چرا تفاوت قیمت بالایی بین باتری های پاناسونیک موجود در بازار است؟

همانطور که گفتیم برند پاناسونیک در تولید تلفن، از دو نوع باتری نیکل کادمیوم و نیکل متال هایدرید استفاده می کند. با توجه نوع باتری، قیمت این محصول متفاوت شده و مدت زمان شارژ شدن تلفن را تحت تاثیر قرار می دهد. اصل یا فیک بودن باتری نیز از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در تعیین قیمت آن موثر است. باتری تلفن پاناسونیک اصل از قیمت بیش تری برخوردار بوده و کیفیت بالایی دارد. ظرفیت و عمر مفید باتری نیز با توجه به اورجینال بودن این محصول، افزایش پیدا کرده و در عملکرد بهتر تلفن موثر است. با توجه به اینکه باتری تلفن پاناسونیک هم به صورت اورجینال و هم به صورت فیک موجود است؛ به هنگام خرید به لیبل محصول خود توجه کرده و از اصل بودن آن اطمینان پیدا کنید.

سخن پایانی

در این مقاله علت تفاوت قیمت در باتری های پاناسونیک موجود در بازار را بررسی کرده و شما را برای خرید باتری تلفن پاناسونیک اصل راهنمایی کردیم. در پایان پیشنهاد می کنیم به قابلیت شارژ مجدد باتری توجه داشته و این محصول را به صورت اصل تهیه کنید. آی پی سورنا به عنوان نمایندگی تلفن پاناسونیک آماده است تا به انتخاب بهتر شما کمک کرده و رضایت حداکثری مشتریان خود را جلب کند. با توجه به فیلترهای موجود در وب سایت رسمی آی پی سورنا، محصول مورد نظر خود را جستجو کرده و ویژگی های آن را به طور کامل بررسی کنید.