مشتری عزیز به علت نوسانات ارز،برای قیمت و موجودی روز تماس بگیرید

سبد خرید

33
لایسنس سانترال

لایسنس سانترال یک مجوز رسمی جهت فعالسازی کارت سانترال به شمار می آید که به صورت انحصاری و غیر قابل انتقال توسط کمپانی ها ارائه می شود. در واقع لایسنس شامل سری کد های یکتا می باشد که به صورت منحصر به فرد و انحصاری برای یکی از تجهیزات مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه های مرکز تلفن سانترال به گونه ای طراحی شده اند تا با استفاده از انواع تجهیزات، سیستم مرکز تماس ارتقاء یابد. در واقع بسیاری از کارت های سانترال و مرکز تلفن های سانترال قابلیت هایی را ارائه می دهند که تنها با در اختیار داشتن لایسنس ها امکان استفاده از آن ها وجود دارد.

لایسنس ویپ

 

خرید انواع لایسنس سانترال و ویپ

در واقع خرید انواع لایسنس سانترال و ویپ با توجه به قابلیت مورد نظر کاربر متفاوت است. به دلیل محدودیت هایی که در ایران وجود دارد، کارت لایسنس به خریداران ارائه نمی شود. مشتریان می توانند از طریق راه های ارتباطی و با توجه به قابلیت مورد نظر مراکز سانترال، با اعلام MPR یا شناسه CPU به فروشنده، درخواست کد انحصاری را به کارشناس فروش آی پی سورنا اعلام کنند. پس از سفارش، حدود 2 الی 3 روز کاری زمان لازم است تا کد لایسنس توسط کارشناسان فروش دریافت شده سپس توسط متخصصان فنی آی پی سورنا Register شود.

خرید لایسنس سانترال

لایسنس ها برای هر کدام از کارت ها و هر کدام از قابلیت ها به صورت انحصاری از جانب کمپانی ارائه می شود، بنابراین امکان استفاده از لایسنس خریداری شده برای فعال سازی قابلیت های چندین کارت وجود ندارد. هر کدام از کارت های سانترال دارای کد های مشخصی هستند که در صورت از کار افتادن آن کارت سانترال، کاربران باید جهت فعال سازی قابلیت های کارت جدید مجددا اقدام به خرید لایسنس سانترال کنند.

 

قیمت لایسنس سانترال

همانطور که می دانید با توجه به نوسانات ارز قیمت لایسنس سانترال مانند هر کدام از تجهیزات مخابراتی تحت تاثیر قرار گرفته است. از دیگر عواملی که سبب تغییر و تفاوت قیمت لایسنس سانترال می شود، نوع قابلیتی است که توسط کمپانی قیمت گذاری شده است. یکی از انواع لایسنس های پر فروش پاناسونیک که برای مراکز تماس تحت شبکه مورد استفاده قرار می گیرد، لایسنس ویپ می باشد. از جمله قابلیت هایی که توسط لایسنس داخلی ویپ فعال می شود، ارتباطات درون سازمانی است که در بستر IP شکل می گیرد. قیمت لایسنس ویپ مانند دیگر انواع لایسنس ها با توجه به نوسانات ریالی و نوع قابلیت تعیین می شود.

فروش لایسنس سانترال

 

برند های لایسنس سانترال موجود

شرکت آی پی سورنا در حال حاضر لایسنس های مربوط به تجهیزات مخابراتی کمپانی پاناسونیک را ارائه می دهد. این کمپانی به دلیل دوام بالای محصولات خود و همچنین اعتبار بالا به عنوان بزرگ ترین و مهمترین کمپانی های تولید کننده قطعات و تجهیزات مخابراتی شناخته شده است. در حال حاضر کمپانی پاناسونیک نحوه استفاده از لایسنس سانترال داخلی را ارائه می دهد. رجیستر کرن این دستگاه توسط متخصصان انجام می شود و کاربران امکان Register را ندارند.

 

موارد و نحوه استفاده از لایسنس داخلی سانترال

فروش لایسنس سانترال به گونه ای است که کاربران پس از دریافت لایسنس امکان استفاده از قابلیت مورد نظر را دارند. خدماتی که شرکت آی پی سورنا ارائه می دهد سبب شده تا متخصصان فنی پس از دریافت اطلاعات لازم از کاربران یا خریداران قابلیت مورد نظر را با توجه به بازه زمانی مشخص شده بر روی کارت سانترال و مرکز تلفن سانترال فعال کنند. در واقع کاربران یا خریداران از فعال شدن قابلیت مورد نظر مطلع می شوند.