سبد خرید

25
سانترال آنالوگ

مرکز تلفن سانترال آنالوگ

· سانترال آنالوگ چیست؟

مرکز تلفن سانترال آنالوگ، از ابتدایی ترین مراکز تلفن و رایج ترین دستگاه سانترال مورد استفاده در کسب و کارها می‌باشد. این سانترال بر پایه 2 کابل از سیم مسی تشکیل شده که سیگنال های الکتریکی در آن به امواج صوتی تبدیل می‌شوند. این امواج همان صدایی هستند که از پشت تلفن به گوش ما می‌رسد. در این مدل از مراکز تلفن، خطوط تلفنی متعلق به شبکه تلفن سوئیچ شده (PSTN) هستند و عمدتا برای انتقال صدا به کار گرفته می‌شوند. اما توان انتقال دیگر داده ها مانند فکس، ADSL و ... را نیز دارند.

· کارکرد سانترال آنالوگ چیست؟

این مرکز تلفن امکان برقراری ارتباط تلفنی درون سازمانی و برون سازمانی را به شکل صوتی و هم چنین انتقال انواع دیگر داده را به کاربران خود می‌دهد.

· مزایا و معایب سانترال آنالوگ چیست؟

در استفاده از این نوع دستگاه یک سری مزایا و معایب وجود دارد که در ادامه مطلب به آنها میپردازیم:

*مزایا: 1. نصب آسان 2. مدیریت تماس آسان 3. کارکرد مستقل از دیگر سرویس ها ( به طور مثال در صورت قطعی اینترنت، سیستم به کار خود ادامه می‌دهد.) 4. استحکام ساختاری بالا

*معایب: 1. امکان جابجایی آن از محل تعیین نشده وجود ندارد. 2. استفاده از سیم ها و کابل ها بین پایانه ها و مرکز سانترال 3. به خطوط تلفنی آنالوگ یا خطوط صوتی اولیه نیاز دارد. 4. در هر تماس به صورت همزمان به یک خط جداگانه نیاز دارد.

مرکز تلفن پاناسونیک (Panasonic)

قیمت مرکز تلفن سانترال آنالوگ

قیمت مرکز تلفن سانترال آنالوگ براساس قابلیت های هر یک از انواع سانترال ها ارائه می شود. این در حالیست که هر کدام از انواع دستگاه های سانترال قابلیت و ظرفیت منحصر به فردی دارند و کاربران برای انتخاب مرکز تلفن پاناسونیک مناسب جهت راه اندازی یا توسعه یک سیستم سانترال پاناسونیک باید اطلاعات کافی داشته باشند.

فروشگاه معتبر برای خرید سانترال آنالوگ با گارانتی 

فروش سانترال پاناسونیک به دو صورت آنلاین و حضوری انجام می شود که این امر به درخواست خریدار بستگی دارد. برای خرید حضوری، به هماهنگی های از پیش تعیین شده نیاز است. از جمله خدماتی که آی پی سورنا ارائه ارائه می دهد، خدمات پس از فروش یا گارانتی می باشد. در صورت دستگاه سانترال پاناسونیک خریداری شده طبق قوانین ضمانتنامه در سایت ، با مشکلی مواجه شوند امکان ارائه خدمات در بازه زمانی یکسال پس از خرید وجود دارد.

پیش از خرید و انتخاب کالا و یا طراحی و توسعه مرکز تماس سازمان می توانید از مشاوره های رایگان متخصصان فنی و فروش این مرکز بهره مند شوید. راه های ارتباطی با مشاوران و متخصصان در سایت درج شده است.