مشتری عزیز به علت نوسانات ارز،برای قیمت و موجودی روز تماس بگیرید

سبد خرید

لوازم جانبی سانترال

برای نگهداری و نصب دستگاه ها و تجهیزات سانترال از لوازم جانبی سانترال استفاده می شود. لوازم جانبی سانترال مانند تجهیزات دیگر این دستگاه در مدل ها و انواع گوناگونی طراحی شده اند. کیفیت لوازم جانبی اهمیت بالایی دارد و کاربران می توانند از این طریق، دستگاه ها و تجهیزات مخابراتی خود را ایمن کنند. امروزه برند های بسیاری لوازم جانبی سانترال را طراحی و تولید می کنند. لازم به ذکر است که کاربران باید جهت تهیه وسایل مورد نیاز به اصل یا غیر اصل بودن آن ها توجه کنند تا با آگاهی محصول مورد نظر را با برند منتخب خود خریداری کنند.

لوازم جانبی سانترال

 

فروش انواع لوازم جانبی سانترال در آی پی سورنا

شیوه فروش لوازم جانبی سانترال به صوت مجزا می باشد. به بیان دیگر کاربران پس از تهیه تجهیزات مخابراتی مورد نظر باید لوازم جانبی مورد نیاز آن ها را خریداری کند. اگر به گستردگی و لیست محصولات لواز جانبی نگاه کنید، تنوع در تعداد ، مدل ها و برندها دیده می شود. قیمت لوازم جانبی سانترال با توجه به کارکرد هایی که دارند بسیار متفاوت می باشند. یکی از مواردی که بر روی قیمت لوازم جانبی سانترال تاثیر گذار است، اصل یا غیر اصل بودن آن هاست. با توجه به شرایط کشور برخی از لوازم جانبی تنها در مدل غیر اصل در بازار یافت می شود.

 

قیمت لوازم جانبی سانترال

 

قیمت لوازم و تجهیزات جانبی سانترال

از جمله مهمترین لوازم جانبی سانترال می توان به باطری بک آپ سانترال اشاره کرد که در انواع گوناگون و با ولتاژ های متفاوتی طراحی و تولید می شوند. در بسیاری از سازمان ها برای مدیریت و سازماندهی مکالمات از دستگاه های شنود استفاده می کنند که در دسته لوازم جانبی سانترال قرار گرفته اند. این دستگاه، صدای کاربران و مخاطبان را ضبط کرده و این امکان را به مدیران می دهد تا بتوانند از طریق امکانات نرم افزاری فایل صوتی را مورد بررسی قرار دهند. دستگاه ضبط مکالمه با برند های مختلفی طراحی و تولید شده اند اما به طور کلی از نظر تعداد خطوطی که پشتیبانی می کنند به چند دسته تقسیم می شوند که شامل 1 خط 2 خط 6 خط 8 خط 12 خط 16 خط 36 خط ، PRI و SIPTRUNK می باشند. در نظر داشته باشید که پس از خرید دستگاه سانترال باکس برای نصب آن ها باید لوازم جانبی سانترال، مانند کابل و کانکتور را در اختیار داشته باشید تا امکان نصب و راه اندازی کارت سانترال بر روی دستگاه فراهم شود. با توجه به نوع کاربری هر کدام از انواع تجهیزات جانبی سانترال ، قیمت لوازم جانبی سانترال متفاوت است.

 

خرید لوازم جانبی سانترال

 

خرید اینترنتی لواز جانبی سانترال از فروشگاه آی پی سورنا

فروشگاه آی پی سورنا با وجود تیم تخصصی فنی و فروش خود توانسته است محصولات خود را همراه با خدمات نصب و راه اندازی با هزینه مقرون به صرفه و کیفیت بالا توسط کارشناسان فنی و خدمات مشاوره های رایگان توسط کارشناسان فروش، امکان خرید لوازم جانبی سانترال را به صورت حضوری و آنلاین فراهم کنند. یکی از نکات هنگام خرید تمام تجهیزات و لوازم جانبی سانترال داشتن اطلاعات کافی در مورد آن هاست و از طریق راه های ارتباطی که در سایت درج شده است، تمام مراجعین و کاربران می توانند از خدمات رایگان فروش این مجموعه بهره مند شوند. متخصصان فروش، تمام اطلاعات اعم از شیوه خرید تجهیزات جانبی سانترال، قیمت و انواع آن ها را به صورت رایگان در اختیار خریدارن قرار می دهد. به طور کلی نصب و راه اندازی محصولات بر عهده متخصصان این عرصه می باشد.