مشتری عزیز به علت نوسانات ارز،برای قیمت و موجودی روز تماس بگیرید

سبد خرید

ارزانترین گوشی تلفن ثابت

ارزانترین گوشی تلفن ثابت

تلفن‌های ثابت در دو نوع بی‌سیم و رومیزی به تولید می‌رسند. تلفن‌های رومیزی باید در مکان مشخصی استفاده شوند در حالی که تلفن‌های بی‌سیم نیازی به ثابت ماندن در یک جا ندارند.

شما می‌توانید متناسب با نیاز و سلیقه خود یک مدل با کیفیت را انتخاب کرده و آن را خریداری کنید. در این مقاله قصد داریم نکات کلیدی خرید گوشی تلفن ثابت را بررسی کرده و ارزانترین گوشی تلفن ثابت را به شما معرفی کنیم.

نکات کلیدی در هنگام خرید گوشی تلفن ثابت

موبایل‌ها نمی‌توانند جایگزین خوبی برای گوشی‌های تلفن ثابت باشند. تلفن‌های ثابت در مواقع اضطراری مورد استفاده قرار گرفته و در صورت نبود آنتن یا شارژر امکان تماس با افراد را برای ما فراهم می‌کنند. در ادامه قصد داریم نکات کلیدی خرید گوشی رومیزی و بی‌سیم را بررسی کرده و شما را در انتخابتان راهنمایی کنیم.

  • مجهز بودن به پیغام گیر

تلفن ثابت شما باید به پیغام گیر مجهز بوده و توانایی دریافت و ضبط تماس‌ها را داشته باشد.

  • مجهز بودن به دفترچه تلفن

گوشی رومیزی یا بی‌سیم شما باید علاوه بر داشتن کالر آی‌دی، به دفترچه تلفن نیز مجهز باشد تا نام تماس گیرنده را روی صفحه نمایش دهد. بدین ترتیب شما می‌توانید به راحتی فرد تماس گیرنده را شناسایی کرده و با او ارتباط برقرار کنید.

  • ظرفیت حافظه تلفن

اگر قصد ذخیره شماره تلفن‌ها بر روی حافظه گوشی را دارید، پیشنهاد می‌کنیم به ظرفیت دستگاه خود توجه کرده و مدلی را خریداری کنید که با پشتیبانی از حروف فارسی امکان ذخیره اسم به این زبان را فراهم کند.

  • قابلیت شب

در صورت دارا بودن این ویژگی، شما می‌توانید تلفن خود را بر روی حالت شب تنظیم کرده و زنگ گوشی را در مواقع خوابی یا بیماری قطع کنید.

  • نحوه استفاده آسان

در هنگام خرید تلفن ثابت بی‌سیم یا رومیزی به آسان بودن نحوه استفاده از آن توجه کنید تا در هنگام کار با این دستگاه دچار سردرگمی نشوید. 

  • خرید گوشی با جعبه اصلی

در خرید تلفن ثابت به کارتون یا جعبه اصلی آن توجه کرده و از سرقتی نبودن دستگاه خود اطمینان حاصل کنید. همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانید از گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه خود بهره‌مند شوید.

ارزانترین مدل های تلفن ثابت

ارزانترین مدل‌های گوشی تلفن ثابت

اکنون که با نکات مهم در خرید گوشی تلفن ثابت آشنا شدید، ارزان‌ترین مدل‌های تلفن ثابت را معرفی کرده و مشخصات آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGB۱۱۰

ارزانترین مدل های گوشی تلفن ثابت

این محصول از ارزانترین مدل‌های گوشی تلفن ثابت بوده و امکان مکالمه تا حداکثر ۱۰ ساعت را فراهم کرده است. رنگ این دستگاه مشکی بوده و از گارانتی شرکتی نیز برخوردار است. شما می‌توانید با خرید تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGB۱۱۰ تا ۵۰ شماره تلفن را ذخیره کرده و کالر آی‌دی تماس‌ها را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید از شماره گیر سریع آن بهره‌مند شده و با فعال کردن قابلیت ECO Mode Plus مشکل اکو شدن صدا را برطرف کنید. قیمت تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TGB۱۱۰ نسبت به کیفیت آن مناسب بوده و تنها ۹۸۰ هزار تومان است.

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG۳۴۱۱ BX

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG۳۴۱۱ BX

این محصول ساخت کشور مالزی بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است. همچنین امکان ذخیره ۵۰ شماره تلفن را فراهم کرده و از حداکثر ۱۰ ساعت مکالمه پشتیبانی می‌کند. تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG۳۴۱۱ BX قابلیت انتقال تماس را داشته و از کالر آی‌دی پشتیبانی می‌کند. این محصول رنگ مشکی داشته و امکان اتصال بر روی دیوار را نیز دارد. به عنوان یکی از ارزانترین مدل‌های گوشی تلفن ثابت می‌توان به تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG۳۴۱۱ BX با قیمت ۱ میلیون و ۵۰ هزار تومان اشاره کرد.

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG۱۶۱۱

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG۱۶۱۱

این دستگاه در فضای بسته از برد عملیاتی ۵۰ متر برخوردار بوده و در فضای باز، برد عملیاتی آن ۳۰۰ متر است. با خرید تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TG۱۶۱۱ می‌توان ۵۰ شماره تلفن را ذخیره کرده و تا حداکثر ۱۵ ساعت مکالمه داشت. این دستگاه در دو رنگ مشکی و قرمز وجود داشته و از گارانتی شرکتی برخوردار است. همچنین از قابلیت کالر آی‌دی پشتیبانی کرده و امکان اتصال به دیوار را نیز دارد. تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TG۱۶۱۱ کیفیت بالایی داشته و قیمت آن ۱ میلیون و ۵۰ هزار تومان است.

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG۳۶۱۱ BX

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG۳۶۱۱ BX

این دستگاه از حداکثر ۵ ساعت مکالمه پشتیبانی کرده و می‌تواند ۵۰ شماره تلفن را ذخیره کند. همچنین دارای حالت شب بوده و از قابلیت کالری آی‌دی نیز برخوردار است. شما می‌توانید تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG۳۶۱۱ BX را در رنگ مشکی یا سفید تهیه کرده و از گارانتی شرکتی آن بهره‌مند شوید. این محصول به دلیل قابلیت Redial امکان برقراری ارتباط با آخرین تماس را فراهم کرده و دکمه‌هایی برای کم و زیاد کردن زنگ تلفن و صدای مخاطب دارد. تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG۳۶۱۱ BX از کیفیت مناسبی برخوردار بوده و قیمت آن ۱ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG۳۵۵۱

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG3551

این محصول در حالت شارژ کامل، امکان برقراری مکالمه تا حداکثر ۱۰ ساعت را فراهم کرده و قابلیت ذخیره ۱۰۰ شماره تلفن را دارد. همچنین از برد عملیاتی ۵۰ متر در فضای بسته و ۳۰۰ متر در فضای باز برخوردار بوده و از حالت شب نیز، پشتیبانی می‌کند. با خرید تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG۳۵۵۱ می‌توان قابلیت ECO Mode را فعال کرده و از اکو شدن صدا جلوگیری کرد. همچنین این دستگاه از قابلیت کالر آی‌دی پشتیبانی کرده و در رنگ نقره‌ای موجود است. شما می‌توانید با انتخاب تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG۳۵۵۱ به قیمت ۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان از کیفیت بالای آن بهره‌مند شده و یکی از ارزانترین گوشی تلفن ثابت را خریداری کنید. این محصول گارانتی شرکتی داشته و از قابلیت Redial نیز پشتیبانی می‌کند.

تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-TS۵۰۰MX

تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-TS500MX

این تلفن ساخت کشور مالزی بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. همچنین از قابلیت Redial پشتیبانی کرده و صدای مخاطب را تا حداکثر ۴ مرحله کنترل می‌کند. شما می‌توانید تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-TS۵۰۰MX را در دو رنگ مشکی یا سفید تهیه کنید. این دستگاه از گارانتی شرکتی برخوردار بوده و امکان تنظیم زنگ تلفن را فراهم کرده است. همچنین نصب و راه‌اندازی آسانی داشته و با باتری قلمی کار می‌کند. تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-TS۵۰۰MX طراحی کلاسیکی داشته و کار کردن با آن آسان است. قیمت این تلفن ۴۸۰ هزار تومان بوده و امکان ذخیره شماره تلفن در آن وجود ندارد. به عنوان یکی از ارزانترین گوشی تلفن ثابت، می‌توان به تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-TS۵۰۰MX اشاره کرد.

تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-T۷۷۰۳X

تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-T7703X

این دستگاه از قابلیت بلندگو پشتیبانی کرده و نمایشگر ۳ سطحی دارد. همچنین ساخت کشور مالزی بوده و کیفیت بسیار خوبی دارد. تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-T۷۷۰۳X فاقد دفترچه تلفن بوده و تنها امکان شماره‌گیری مجدد با آخرین شماره تماس را دارد. صفحه کلید تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-T۷۷۰۳X مجهز به دکمه‌هایی برای کم و زیاد کردن صدای مخاطب و صدای زنگ است. همچنین به لحاظ قیمت مقرون به صرفه بوده و از ارزانترین مدل‌های تلفن ثابت محسوب می‌شود. این تلفن در دو رنگ سفید و مشکی قابل سفارش بوده و قیمت آن ۵۸۰ هزار تومان است.

تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-TSC۶۰

تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-TSC60

این دستگاه از قابلیت Redial پشتیبانی کرده و امکان تماس مجدد با آخرین تماس را فراهم می‌کند. همچنین دارای قابلیت کالر آی‌دی بوده و می‌تواند به دیوار متصل شود. تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-TSC۶۰ در دو رنگ مشکی و سفید موجود بوده و از ارزانترین مدل‌های گوشی تلفن ثابت است. همچنین ساخت کشور مالزی بوده و کیفیت بالایی دارد. تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-TSC۶۰ امکان ذخیره ۳۰ شماره تماس را داشته و به صورت دو خطی طراحی شده است. از این رو می‌تواند اعداد و حروف را تا دو خط نمایش داده و صدای زنگ تلفن را تنظیم کند. انتخاب این دستگاه مقرون به صرفه بوده و قیمت آن ۵۸۰ هزار تومان است.

تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-TSC۱۱MX

تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-TSC11MX

این تلفن دارای دو رنگ مشکی و سفید بوده و از گارانتی شرکتی برخوردار است. همچنین طراحی بسیار شیک و زیبایی داشته و به دیوار نیز متصل می‌شود. شما می‌توانید ۳۰ مخاطب را در تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-TSC۱۱MX ذخیره کرده و اعداد و حروف را با کیفیت بسیار بالایی مشاهده کنید. این دستگاه از قابلیت کالر آی‌دی پشتیبانی کرده و امکان اطلاع از‌شناسه تماس‌ها را فراهم کرده است. قابلیت Redial نیز از دیگر امکانات تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-TSC۱۱MX است. امکان نمایش شماره تلفن‌ها در تاریکی وجود داشته و این دستگاه دارای دکمه‌های Mute، Flash و Pause است. با استفاده از این دکمه‌ها می‌توانید بدون برقراری ارتباط جدید تماس دوباره برقرار کنید، ارسال صدا در هنگام مکالمه را غیرفعال کنید و در زمان شماره‌گیری بین شماره‌ها مکث کنید. تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TSC۱۱MX انتخابی مقرون به صرفه‌ بوده و قیمت آن ۶۷۰ هزار تومان است.

سخن پایانی

در این مطلب شما را با ارزانترین گوشی تلفن ثابت آشنا کردیم. با رعایت نکات کلیدی خرید گوشی تلفن ثابت می‌توانید انتخاب خوبی داشته و از خرید خود رضایت کامل داشته باشید. توجه داشته باشید که تلفن‌های ثابت بیسیم نسبت به تلفن‌های رومیزی انتخاب‌های مناسب‌تری بوده و قابلیت‌های متعددی دارند. این تلفن‌ها می‌توانند در مکان‌های گوناگون مورد استفاده قرار گرفته و امکان جا به جایی شما به هنگام تماس را فراهم کنند. در پایان توصیه می‌کنیم به دلیل نوسانات ارز برای اطلاع از قیمت دقیق‌تر تماس گرفته و برای خرید راهنمایی بگیرید.
 

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی