مشتری عزیز به علت نوسانات ارز،برای قیمت و موجودی روز تماس بگیرید

سبد خرید

چه سانترالی مناسب کار من است

چه سانترالی مناسب کار من است

پیش از انتخاب و خرید تجهیزات مخابراتی تا به حال از خودتان پرسیدید که چه سانترالی مناسب کار من است ؟


برای پاسخ به این سوال مهم باید اطلاعات خود را درباره قابلیت ها و نوع کاربری انواع تجهیزات مخابراتی افزایش دهید. با کمک مشاوران فنی و فروش مراکز معتبر می توانید علاوه بر انتخاب کالای مناسب ، اطلاعات فنی خود را افزایش دهید. به دلیل تنوع در تولید این محصولات و قابلیت های منحصر به فرد که هر کدام ارائه می دهند کسب اطلاعات پیش از خرید لازم است. در این مقاله سعی کردیم با بررسی دستگاه های سانترال به افزایش اطلاعات مفید شما کمک کنیم.

انواع دستگاه سانترال

دستگاه های سانترال به دلیل گستردگی قابلیت هایی که ارائه می دهند، در دسته بندی های متفاوتی قرار دارند. ظرفیت این دسته محصولات از جمله پارامتر های مهم برای ارزیابی به شمار می آید. به بیان دیگر ظرفیت، تعداد خطوط داخلی و شهری است که توسط یک مرکز تلفن ارائه می شود. از این جنبه سانترال ها به دو دسته پرظرفیت و کم ظرفیت تقسیم شدند که برای انتخاب محصول متناسب با سطح نیاز خود باید انواع پر ظرفیت و کم ظرفیت را به خوبی بشناسید. اگر همچنان برای راه اندازی یک مرکز تماس قابل توسعه و پویا نمی دانید که چه سانترالی برای کار شما مناسب است، با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

انواع دستگاه سانترال

دستگاه های سانترال کم ظرفیت

برای کسب و کار های کوچک مانند فروشگاه ها و شرکت های کوچک انتخاب نوع کم ظرفیت مناسب است. دستگاه های مرکز تلفن کم ظرفیت برای اینکه تماس های داخلی شما را مدیریت و سازماندهی کنند با تعداد خطوط داخلی و شهری نسبتا کم تر طراحی شدند. معمولا این سری از محصولات حداکثر 24 خطوط داخلی و 8 خطوط شهری را پشتیبانی می کنند؛ با توجه به قابلیت هایی ارائه می دهند، مزایایی دارند که به اختصار شرح می دهیم.

ویژگی های دستگاه سانترال کم ظرفیت

هر کدام از انواع سانترال های کم ظرفیت قابلیت ها و ویژگی هایی دارند که بر کیفیت مرکز تماس تاثیر دارد. علاوه بر اینکه تعداد محدودی از خطوط را پشتیبانی می کنند می توانند پیام ها را دریافت کنند. در مواقعی که اپراتور امکان پاسخگویی تماس را ندارد ، شخص تماس گیرنده می توانند در صورت نیاز پیام خود را ارسال کند. این قابلیت کمک می کند تا هیچ تماسی بدون پاسخ نباشد. یکی از دغدغه های مدیران کسب و کار، کنترل و مدیریت کاربران و اپراتور های مرکز تماس است. امکان محدود کردن شماره تلفن ها شرایط مناسب برای کنترل را محیا می کند تا هر کدام از کاربران بتوانند با سری شماره تلفن های تعیین شده تماس بگیرند. با توجه به مدل دستگاه سانترال می توانید از قابلیت درب باز کن استفاده کنید. با اعمال این تنظیمات ، یک دکمه بر روی دستگاه تلفن برای باز کردن درب تعیین می شود و اپراتور می تواند با فشردن این کلید از راه دور درب را باز کند.

دستگاه های سانترال ظرفیت بالا

همانطور که می دانید دستگاه های سانترال ظرفیت بالا برای کسب و کارهایی با حجم تماس های داخلی و شهری بالا مورد استفاده قرار می گیرد. پیش از انتخاب و خرید کالای مناسب باید سطح نیاز خود را برآورد کنید. اگر کسب و کار شما به بیش از 8 خط شهری نیاز دارد یا سیر توسعه مرکز تماس را پیش بینی می کنید باید از دستگاه های پر ظرفیت استفاده کنید. در ادامه سعی کردیم ویژگی های این سری از مرکز تلفن ها را به اختصار شرح بدهیم.

ویژگی های دستگاه سانترال ظرفیت بالا

بر خلاف دستگاه های سانترال کم ظرفیت که خطوط شهری محدودی را ارائه می دهند، دستگاه های سانترال پر ظرفیت می توانند خطوط شهری را به صورت نا محدود پشتیبانی کنند. با خرید کارت های سانترال سازگار می توانید به تعداد دلخواه خطوط شهری را گسترش دهید. در واقع تمام خطوط شهری به یک شبکه متصل می شوند و از طریق آن سازماندهی می شوند. کاربران می توانند تعداد داخلی های نامحدودی را برای سازمان های بزرگ تعریف کنند. پیام های صوتی به عنوان دیگر قابلیت های این تجهیزات به اپراتور های کمک می کند. امکان شنود تماس های داخلی و خارجی و ضبط و ثبت مکالمه ها برای مدیریت مکالمات به کاربران کمک می کند.

دستگاه های سانترال Pure IP سری TDE

سری سانترال های Pure IP با استفاده از جدید ترین فناوری در سرورهای مرکز تماس تمام ارتباطات را در بستر شبکه پشتیبانی می کند. استفاده از سیستم IP علاوه بر اینکه امکانات را با کیفیت بالاتر پشتیبانی می کند، نصب و پیاده سازی آنها با هزینه کمتری انجام می شود. اگر درباره صندوق های صوتی اطلاعاتی داشته باشید، صندوق های صوتی پیشرفته TVM توسط این سری از محصولات مخابرات پشتیبانی می شود. یکی از جدید ترین تکنولوژی ها در عرصه ارتباطات، تلفن های ویپ است که با استفاده از پروتکل VOIP می تواند از قابلیت هایی مانند انتقال اطلاعات صوتی و تصویر با کیفیت دیجیتال و در بستر IP ، کیفیت صدای بالا، برقراری تماس های تصویری و صوتی به صورت شبکه و کنفرانس را بدون هیچ گونه قطعی و رایگان ایجاد پشتیبانی کند.

دستگاه سانترال مناسب

چه دستگاه سانترالی مناسب کار من است؟

در انتهای این مقاله امیدواریم مهم ترین سوال شما ( " چه دستگاه سانترالی مناسب کار من است " ) را پاسخ داده باشید. برای اینکه بدانید سانترال مناسب با کار شما کدام مدل و از چه برندی است علاوه بر افزایش اطلاعات مفید ، دریافت مشاوره از متخصصان فنی و فروش آی پی سورنا گزینه دیگری برای انتخاب و خرید کالای مناسب است. علاوه بر اینکه خدمات فروش و ارائه محصولات به صورتی غیر حضوری با گارانتی انجام می شود، خدمات نصب و پیاده سازی با کیفیت بالا و کمترین هزینه انجام خواهد شد. تمام راه های ارتباطی برای کسب اطلاعات بیشتر در سایت درج شده است. شما می توانید از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان فنی و فروش آی پی سورنا در تماس باشید.
 

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی

نظرات کاربران

حسین میرنوری ارسال شده در ۴ آبان ۱۴۰۱

سلام وقت بخیر من نیاز به مشاوره داشتم برای خرید یدونه سانترال با ظرفیت 8 به 24.با وسایل مورد نیاز برای یه سانترال لطفا برای خرید منو راهنمایید میکنید.ممنون از شما

مدیر سایت ارسال شده در ۵ آذر ۱۴۰۱

سلام وقت بخیر شما باید یک عدد سانترال پاناسونیک و دو عدد کارت سانترال خریداری کنید لطفا برای مشاوره و اطلاعات بیشتر باشماره 02158926 تماس بگیرید با تشکر