مشتری عزیز به علت نوسانات ارز،برای قیمت و موجودی روز تماس بگیرید

سبد خرید

بهترین مودم همراه کدام است؟ 

بهترین مودم همراه کدام است؟ 

نقش مهم اینترنت بر هیچ کسی پوشیده نیست. به گونه‌ای که وجود اینترنت مانند برق ضروری شده است. عدم وجود آن می‌تواند زندگی ما را تا حد بسیار زیادی با مشکل رو به رو کند. بنابراین بسیاری از شرکت‌های حوزه فناوری در پی این هستند که انسان همواره به اینترنت دسترسی داشته باشد. 

در این راستا انواع جدیدی از مودم‌ها تولید شده‌اند که به آن‌ها مودم‌های همراه می‌گویند. این مودم‌ها توانسته‌اند تحولی عظیم در زندگی افراد ایجاد کرده و بسیاری از دغدغه‌ها را حل کنند. از آنجایی‌که این مودم‌ها انواع مختلفی دارند، آشنایی با بهترین مودم همراه می‌تواند در انتخاب و خرید مودم بسیار کمک کننده باشد. 

بهترین مودم همراه 5G

به تازگی از اینترنت 5G در ایران رونمایی شده است. ورود 5G به ایران با سر و صدا فراوانی همراه بود. همین موضوع سبب شد که استفاده از مودم‌های آن اهمیت بسیار زیادی پیدا کند. تولید کنندگان مودم‌های 5G به رقابت با یکدیگر پرداخته و هریک سعی دارند مودمی تولید کند که از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار باشد. در ادامه به بررسی بهترین مودم همراه 5G می‌پردازیم.

  • مودم همراه ZTE مدل MC801

مودم همراه ZTE مدل MC801

این مودم یکی از بهترین مدل‌های موجود در بازار است. این دستگاه دارای دو باند بوده و قابلیت پشتیبانی از فرکانس‌های 2.4 و 5 گیگا هرتزی را دارد. دو پورت موجود در این دستگاه سبب سرعت بالا انتقال داده در آن شده است. اگر به دنبال مودمی با سرعت بالا هستید، این محصول گزینه بسیار مناسبی برای شما است. سرعت 2.8 گیگابایتی آن امکان دانلود با سرعت بالا را برای شما فراهم می‌کند. 

  • مودم همراه هوآوی مدل E6878-870

مودم همراه هوآوی مدل E6878-870

یکی از شرکت‌های معتبر که به تولید مودم 5G همراه اقدام کرده ، هوآوی است. این کمپانی یکی از بهترین مودم‌های همراه را تولید کرده است که طرفداران بسیار زیادی دارد. این مدل قابلیت پشتیبانی از شبکه‌های 2G، 3G، 4G، 4.5G، TD-LTE و 5G را داشته و امکانات بالایی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. 

مودم E6878-870 هوآوی به دو صورت باسیم و بی‌سیم متصل می‌شود. این محصول دارای باتری و صفحه نمایش است. صفحه نمایش آن اتصال دستگاه را نشان می‌دهد. این  دستگاه یکی از بهترین مودم‌های5G موجود در بازار است.  

بهترین مودم همراه 4.5G

اگر از اینترنت 4.5G استفاده می‌کنید، داشتن مودمی پرسرعت و با کیفیت بالا بسیار اهمیت دارد. همچنین بهتر است از مودم‌های همراه استفاده کنید تا بتوانید آن‌ها را همه جا همراه خود داشته باشید. از جمله بهترین مودم همراه 4.5G می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. 

  • مودم الکاتل EE70

مودم الکاتل EE70

یکی از باکیفیت‌ترین مودم‌های موجود در بازار، این مودم است. الکاتل توانسته است شهرت بسیار زیادی در این زمینه کسب کند. مودم الکاتل EE70 از شبکه‌هایی نظیر 4G و 4.5G پشتیبانی کرده و امکانات بالایی را در اختیار شما می‌گذارد. 

از امکانات بالا این مودم می‌توان به سرعت دانلود 300 و آپلود 100 مگابایتی آن اشاره کرد. مودم‌های این شرکت برای منزل و محل کار بسیار مناسی هستند. باتری این محصول 2150 میلی آمپر بوده که می‌توانید تا چندین ساعت بی‌وقفه از آن استفاده کنید. از دیگر مزایای منحصر به فرد آن می‌توان به اتصال همرمان 20 نفر به این مودم اشاره کرد. 

  • مودم همراه ایرانسل FD-M60

مودم همراه ایرانسل FD-M60

ایرانسل یکی از شرکت‌های ایرانی است که در تولید مودم‌های همراه 4.5G پیشگام بوده است. مودم‌ای همراه ایرانسل دارای تنوع بسیار زیادی بوده که باتوجه به کاربرد آن می‌توانید از هریک از آن‌ها استفاده کنید. یکی از بهترین مدل‌های این مودم FD-M60 است که 16 نفر به صورت همزمان می‌توانند به آن متصل شوند. این دستگاه دارای صفحه نمایش بوده و از sms پشتیبانی می‌کند. فرکانس این دستگاه 5 مگاهرتز بوده و دارای سرعت دانلودی برابر با 300 مگابایت بر ثانیه است. 

بهترین مودم همراه با سرعت بالا 

باتوجه به افزایش نیاز افراد به اینترنت، افزایش سرعت آن امری بسیار مهم است. یکی از مهم‌ترین عواملی که در افزایش سرعت اینترنت نقشی مهم دارد، استفاده از مودم‌های مناسب است. اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که در همه جا به اینترنت نیاز دارید، داشتن مودمی همراه با سرعت بالا بسیار ضروری است. آشنایی با ویژگی‌های بهترین مودم همراه می‌تواند به شما در انتخاب مودمی مناسب کمک کند. 

  • مودم همراه پرسرعت Naztech NZT 99DX

مودم همراه پرسرعت Naztech NZT 99DX

این مودم به صورت همراه و رومیزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از بهترین مزایای این مودم می‌توان به بهره‌گیری آن از دو منبع تغذیه اشاره کرد. این دستگاه دارای یک باتری 3000 میلی آمپری بوده و به برق مستقیم شهری متصل می‌شود. بنابراین می‌توانید مودم را روی میز قرار داده و با اتصال آن به برق از قابلیت‌های منحصر به فرد آن استفاده کنید. این دستگاه آنتن دهی بسیار مناسبی دارد و از اپراتور‌هایی نظیر ایرانسل، شاتل، همراه اول و رایتل پشتیبانی می‌کند. 

  • مودم پرسرعت Netgear AC810-100EUS Aircard

مودم پرسرعت Netgear AC810-100EUS Aircard

این دستگاه از لحاظ زمان اتصال سرعت بسیار خوبی دارد و 15 کاربر می‌توانند به صورت همزمان از آن استفاده کنند. باتری 2930 میلی آمپری این دستگاه سبب می‌شود که تا ساعت‌ها بتوانید از این مودم همراه استفاده کنید. همچنین این محصول به مدت 260 ساعت در حالت استندبای قابل استفاده است. نمایشگر لمسی آن امکان کار کردن راحت شما با این محصول را فراهم کرده است. 

بهترین مودم مخابراتی کدام است؟

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که از اینترنت مخابرات استفاده کنند. برای استفاده ازآن‌ها شما به مودم‌های مخابراتی نیاز دارید. این مودم‌ها از معروف‌ترین انواع مدل هستند که بسیاری از افراد از آن‌ها استفاده می‌کنند. در هنگام خرید این نوع دستگاه توجه به سرعت وایرلس، تعداد پورت و سرعت پورت شبکه ضروری است. از بهترین انواع مودم مخابراتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تی پی لینک TD-W8961N ADSL2 Plus 8961
  • تندا D305
  • تی پی لینک Archer VR400

مودم سیپ ترانک چیست؟

سیپ ترانک به خطوطی گفته می‌شود که با استفاده از آن‌ها می‌توانید چندین تماس داشته باشید. همچنین با استفاده از این پروتکل امکان ارسال پیام‌های صوتی برای شما برقرار شده است. این پروتکل بیش‌تر برای مدیریت مکالمات تلفنی مورد استفاده قرار می‌‌گیرد. با استفاده از سیپ ترانک دیگر نیازی به چندین شماره تلفن ندارید و با استفاده از یک مودم می‌تواند به کارهای خود بپردازید. در این سرویس محدودیت‌های جغرافیایی حذف شده است که مزیت بزرگی محسوب می‌شود. همچنین این سرویس مقیاس پذیری آسانی دارد. منظور از مقیاس پذیری آسان این است که با استفاده از قابلیت جابجایی آن و تعیین تعداد خطوط می‌توانید به راحتی خطوط تلفنی مورد نظر خود را انتخاب کنید. 

بهترین مودم سیپ ترانک کدام است؟

بهترین مودم سیپ ترانک

مودم‌های سیپ ترانک امکان دریافت و تبادل دیتا را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. این تبادل دیتا در پهنا زیادی انجام می‌شود. همچنین شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف از این مودم‌ها به وفور استفاده می‌کنند. از بهترین انواع مودم سیپ ترانک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آی تس مدل 5012
  • آی تس مدل 5014
  • آی تس مدل 5011
  • تاینت مدل 404/1520
  • تاینت مدل 1520
  • تاینت مدل 102/764

سخن پایانی؛ بهترین مودم همراه

باتوجه به اهمیت سرعت اینترنت، استفاده از مودمی باکیفیت و پرسرعت اهمیت زیادی پیدا کرده است. مودم‌های همراه یکی از بهترین انواع مودم‌ها بوده که می‌توانید به جای استفاده از نت همراه از آن‌ها استفاده کنید. با استفاده از این مودم‌ها دیگر نیازی به اینترنت همراه نخواهید داشت. بنابراین طول عمر باتری خود را نیز افزایش می‌دهید. آشنایی با ویژگی‌های بهترین مودم همراه و کسب اطلاعات لازم پیش از خرید، به شما در انتخاب مودم همراه مناسب بسیار کمک می‌کند. 
 

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی