مشتری عزیز به علت نوسانات ارز،برای قیمت و موجودی روز تماس بگیرید

سبد خرید

سانترال پاناسونیک چیست؟

سانترال پاناسونیک چیست؟

اینکه شما که صاحب یک تجارت نوپای اینترنتی یا یک شرکت موفق چندین می باشد فرق آنچنانی ندارد  به   شما برای ارتباط مداوم با مشتریان خود به یک یا چند خط تلفن نیازدارید.

اگر بخواهید دستگاه سانترال تهیه کنید ابتدا باید بدانید سانترال پاناسونیک چیست و چه کاربرد ها و ویژگی هایی دارد. دستگاه سانترال از تجهیزات شرکت پاناسونیک است. سانترال، یک شبکه خصوصی تلفن است و وظیفه ی مخابراتی دارد و به عنوان یک مرکز مخابراتی فعالیت می کند. شرکت ها، ادارات و سازمان های مختلفی از سانترال برای مدیریت خطوط  تلفن داخلی و خارجی خود استفاده می کنند.  و غالبا با کامپیوتر برنامه ریزی می شود و نیاز شرکت ها و ادارات را به بهترین حالت رفع می کند. امکان صحبت کردن و ارتباط افراد درون شرکت با یکدیگر از این طریق همین فراهم می شود.با پیشرفت تکنولوژی، افزایش روزافزون استارت آپ ها و فروشگاه های آنلاین استفاده از خطوط تلفن و سانترال ها افزایش یافته است.

سانترال با راه اندازی بستری مساعد برای مدیریت بهتر خطوط تلفن به شما کمک می کند تا  کسب و کارخود را توسعه دهید .  بدین صورت به سادگی می توان ارتباطی کم هزینه، ترافیک پائین، کیفیت بالا و توانایی های بسیاری را مورد استفاده قرار داد. در شبکه سانترال دستگاه های متفاوتی مورد استفاده قرارمی گیرند که یکی از آنها تلفن سانترال است. بدون شک وجود چند خط تلفن در ادارات موجب می شود تا فضا شلوغ نشود و کارها بهتر و با هزینه کم تر انجام شود.
تلفن سانترال از جمله تلفنهای کاربردی است که در شبکه های سانترال مورد استفاده قرار می گیرد  در سه مدل کارمندی ، اپراتوری و مدیریتی تولید می‌شوند و مطابق با نیاز شبکه، قابلیت های متفاوتی را دربر می گیرد. برای

مثال با تلفن سانترال می توان تماس ورودی را به  خطوط داخلی انتقال داد و خط اصلی را برای تماس های دیگر آزاد نگه داشت. در این مقاله قصد داریم به کاربرد و معرفی انواع دستگاه های سانترال بپردازیم با ما همراه باشید.

سانترال پاناسونیک چه تاثیری بر راندمان کسب و کار دارد؟

سانترال پاناسونیک چه تاثیری بر راندمان کسب و کار دارد؟

سانترال هرروزه از تکنولوژی‌های بیشتری استفاده می‌کند و بهره گیری از ین فناوری باعث می‌شود تا کسب و کار بهینه ای داشته باشید. با استفاده از سانترال پاناسونیک  به راحتی می توانید، تماس‌های ورودی را ساماندهی کرده و همچنین امکانات مختلفی مثل: امکان تبدیل پیام‌های صوتی و متنی به یکدیگر،کاهش هزینه‌های جانبی کسب و کار، کاهش نیروی انسانی در محیط کسب و کارو ..... که این سیستم دارد، درراحت تر کردن روال کسب و کار و افزایش کارایی آن  کمک شایانی می کند.

کاربرد دستگاه سانترال پاناسونیک 

اصلی ترین کاربرد دستگاه سانترال پاناسونیک  سامان دهی خطوط تلفن است اما  تنها کاربرد آن نیست . دیگر کاربرد های دستگاه سانترال عبارتند از:

  1. قابلیت برقراری ارتباط داخلی رایگان و سریع
  2. ارتباط سریع و آسان مشتریان با اپراتورها
  3. توانایی ضبط و پیگیری کلیه تماس های دریافتی
  4. منشی تلفنی
  5. کاهش هزینه خطوط مخابرات
  6. امکان انتظار چند نفر پشت هرخط
  7. کنترل و نظارت مناسب تر بر خطوط
  • قابلیت برقراری ارتباط داخلی رایگان و سریع

سانترال همچون یک مرکز مخابراتی است که تمام خطوط مخابراتی را برای شما در یک دستگاه تلفن جمع آوری می کند.و همچنین قادر است  با ایجاد خطوط داخلی مختلف، کاربران را  به یک دیگر مرتبط کند. سانترال پاناسونیک این توانایی را  به شما می دهد که از خطوط متفاوت شهری بطور همزمان استفاده نمائید و هر شخص به خطی که آزاد باشد وصل  شود و تماس برقرار کند.
بنابراین به هرکاربر شماره ی داخلی اختصاصی تعلق می گیرد که سایر افراد قادرند با گرفتن شماره ی داخلی با آن فرد ارتباط برقرار کنند. هرمشترک یا هر اتاق می تواند به تعداد دلخواه شماره ی داخلی داشته باشد تا درصورت ضرورت از آنها استفاده نمایند.

تعداد خطوط داخلی سانترال  معمولا از خطوط تلفنی که به آن متصل شده است بیشتر است ( مثلا یک سانترال کم ظرفیت که ۳ خط شهری به آن وصل می شود می تواند ۸ خط داخلی داشته باشد)

  • ارتباط سریع و آسان مشتریان با اپراتورها

پاسخ دهی مناسب به مشتریان و ارائه خدمات  کامل ، برای مدیران شرکت ها،  کسب و کارهای نوپا و سازمان ها همیشه بزرگترین دغدغه است تا بتوانند با استفاده از تکنولوژی روز، خدمات خود را  با کیفیت بالاتر و در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه دهند.

یکی از این راهکارها بهره مندی از فناوری ویپ در سانترال است که با یکپارجه سازی سیستم های قدیمی به جدید یا تغییراز سیستم های آنالوگ به تکنولوژی ویپ امکان پذیر است.

  • توانایی ضبط و پیگیری کلیه تماس های دریافتی

ضبط مکالمات تلفنی  از توانایی های بسیار مهم سانترال است. از این توانایی بیشتر شرکت ها در بخش خدمات پس از فروش برای اطمینان خاطر از جلب رضایت مشتری استفاده می کنند  و به مدیریت این اجازه را می دهد تا از رفتار مناسب اپراتورها با مشتریان اطمینان پیدا کرده ونیز به بررسی شکایات و پینشهادات بپردازند.

  • منشی تلفنی

مزیت دیگر تلفن سانترال منشی تلفنی اتوماتیک یا  تلفن گویا است. در گذشته انتقال تماس توسط شخصی انجام می شد  و هر تماس را به مقصد مورد نظر به شکل دستی انتقال می داد ولی حالا این کار به وسیله سانترال و منشی تلفنی انجام می شود به این شکل که وقتی فردی با شرکت تماس می گیرد پیغام گویا پخش شده و فرد با استفاده از کدهای اعلام شده در پیغام گویا به بخش مورد نظر خود متصل می شود.
علاوه براین منشی تلفنی این امکان را برای مشتریان شما به وجود می آورد تا زمانی که اپراتورهای شما در دسترس نیستند پیام و سوالات خود را ضبط کرده و هر زمان که اپراتورها قادر به پاسخ گویی بودند با آن ها تماس بگیرند. و نیز میتوان چندین پیغام برای منشی تلفنی مشخص کرد که در زمان های مختلف پیام های مجزایی پخش شود.

  • کاهش هزینه خطوط مخابرات

سانترال در خیلی از موارد  به شما کمک می کند تا ازهزینه های اضافی جلوگیری کنید. برای مثال بخش خدمات پس از فروش(گارانتی) تنها پاسخگوی تماس های مشتریان اند پس با سانترال می توانید از برقراری تماس های خطوط خدمات پس از فروش به خارج از شرکت جلوگیری کنید.

همجنین با گذشت زمان، شرکت شما گسترش خواهد یافت از این رو برای راندمان بهتر نیاز به ارتباط مستقیم  با  اکثر کارمندان  خود دارید در اینجا سانترال با خطوط داخلی رایگان به شما کاهش هزینه  کمک شایانی می نماید.

  • کنترل و نظارت مناسب تر بر خطوط

بخش عمده هزینه خطوط تلفن را تماس های غیرضروری کاربران تشکیل می دهد. با سانترال پاناسونیک قادر خواهید بود  تماس ها را محدود کنید. با این قابلیت می توانید معین کنید که برای هر داخلی دسترسی های خاصی را اعمال کنید تا مدیریت بهتری داشته باشید (مثلا بعضی از داخلی ها که نیازبه برقراری تماس ندارند و وظیفه پاسخگویی به تماس ها  را دارند می توانید دسترسی به خط های شهری را  برای آنها محدود کنید تا امکان برقراری تماس نداشته باشند) دستگاه سانترال محدودیتی در این مورد ندارد.

این مزیت مدیریت را درکنترل بهتر هزینه ها  یاری می کند و دردرازمدت صرفه جویی قابل توجهی را بدنبال خواهد داشت. تلفن های سانترال پاناسونیک بیش از ۴۰۰ کد دارند که می توانید آن ها را به هر حالتی که خواستید تنظیم کنید.

چه سانترالی مناسب کسب و کار من نیست
 

از دستگاه های  سانترال کم ظرفیت برای کسب و کار کوچک تا متوسط استفاده می شود. و از تلفن های سانترال پر ظرفیت برای کسب و کارهای بزرگ  و گسترده. سانترال کم ظرفیت قیمت مناسبی دارد و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر است و همچنین اکثر امکانات دستگاه های پیشرفته را دارد ومطابق با به نیاز شما قابل برنامه ریزی است ولی اگرفضای کسب و کار شما بزرگ است تعداد خطوط شهری و داخلی سانترال های کم ظرفیت پاسخگوی نیاز شما نخواهد بود . سانترال های پر ظرفیت دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند  که برای کسب و کارهای بزرگ کاملا مناسب اند.  شما می توانید  با توجه به نیازهای فضای کسب و کار خود  یکی از انواع مدل های سانترال پاناسونیک را خریداری نماید. 

معرفی انواع دستگاه سانترال

انواع دستگاه سانترال به دو دسته  کم ظرفیت و پرظرفیت تقسیم می‌شوند. تفاوت عمده این دو، در تعداد خطوط داخلی است که در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

  • سانترال های کم ظرفیت: 

دستگاه سانترال های کم ظرفیت برای فروشگاه ها و شرکت های کوچک به کار برده می شوند. به نحوی که تا ۲۴ خط داخلی و ۸ خط شهری قابل افزایش هستند.
با توجه به مزایایی سانترال های کم ظرفیت، گزینه مناسبی برای سازمان دهی به تمامی تماس های ورودی و داخلی می باشد.ازبرندهای پر کاربرد و معتبرسانترال کم ظرفیت پاناسونیک است. برخی از مزایای دستگاه های کم ظرفیت پاناسونیک میتوان به تغییر پذیری ساده و متنوع، دارای آیفون ، درب باز کن و زنگ درب،برقراری تماس اضطراری،کنترل اتاق (مانیتور)،  پیغام گیر (BV)، دارای نمایشگر CALLER ID بر روی تلفن تک خط و تلفن سانترال آنالوگ،  دارای حالت روز ، شب و ناهار و..... اشاره کرد.

 

  • سانترال های پرظرفیت:

دارای انعطاف پذیری  بالا برای افزایش خطوط شهری و ویژگی های متنوع آن ، جز مطلوب ترین انتخاب ها در شرکت های بزرگ و متوسط خواهد بود برای راه‌اندازی یک مرکز تلفن پرظرفیت دستگاه‌های سانترال پرظرفیت پاناسونیک نیاز خواهید داشت. از مزیت های سانترال های پرظرفیت شبکه سازی چند مکانی برای ارتباطات روان،سهولت نصب وکاهش هزینه ی مکالمه از طریق ویژگی پروتکل اینترنتی VOIP، توانایی سازگاری با خطوط پی آر آی (ISDN(BRI/PRI، سازگار بودن  کامل با IP و شبکه سازی SIP در سری  TDE و NS، راحتی در برقراری ارتباط و برنامه ریزی ساده را میتوان برشمرد.

 ویژگی های سانترال پاناسونیک 

استفاده از سانترال پاناسونیک مزیت های بسیاری دارد و این  ویژگی ها سبب ارتباط بهتر بین مشتریان و صاحبان کسب و کار و واحد های فروش می شود . سانترال پاناسونیک دارای ویژگی های همچون

پذیرش خودکار در 3 مرحله همراه  با راهنمای صوتی

  • پیغام گیر 
  • کنترل  کردن مانیتور
  • برقراری تماس های ضرروی
  • تشکیل گروه داخلی شرکت
  • قابلیت قفل الکترونیکی برای خطوط داخلی
  • پاسخگوی خودکار
  • قطع شدن موقت صدا
  • مسدود کردن بعضی از تماس ها
  • قابلیت گزارش گیری از وضعیت تماس ها

نحوه کار سانترال پاناسونیک

روی صفحه کلید تلفن های سانترال تمامی دکمه ها برای  برنامه ریزی قرار گرفته است. نحوه کار با این دکمه ها توانایی بهره مندی از تمام قابلیت ها را به کاربر می دهد. 

 امکانات سانترال پاناسونیک

تلفن های اداری پاناسونیک اولین انتخاب اکثر کاربران محسوب می‌شوند. دلیل آن کیفیت بالا، قیمت مناسب و قطعا امکانات ویژه و منحصر به فرد سانترال پاناسونیک است. از مهم‌ ترین امکاناتی که تلفن سانترال پاناسونیک در اختیار کاربران  می‌ گذارد، دسترسی مستقیم به خطوط شهری است. با بکار بردن سانترال پاناسونیک ، بدون وارد کردن کد، می‌ توانید به خطوط تلفن شهری شرکت، دسترسی داشته باشید. دکمه‌های شماره گیر سریع،  از دیگر امکانات ویژه تلفن سانترال پاناسونیک محسوب می‌شود. این دکمه‌ها در قسمت راست از بدنه دستگاه تلفن وجود دارند و کاربران قادر خواهند بود شماره‌ های مهم و پرتکرار خود را بر روی آن ذخیره کنند.


 

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی