مشتری عزیز به علت نوسانات ارز،برای قیمت و موجودی روز تماس بگیرید

سبد خرید

مزیت و کاربرد های تلفن سانترال پاناسونیک

مزیت و کاربرد های تلفن سانترال پاناسونیک

از تلفن های سانترال در شرکت ها و فروشگاه ها یا در کارخانه ها و ادارت دولتی استفاده می شود که نیاز دارند چند خط داخلی و تلفن ثابت داشته باشند

در این مقاله قصد داریم به مهم ترین مزیت تلفن سانترال پاناسونیک و استفاده از آن بپردازیم. آیا می دانید که سانترال پاناسونیک یک سیستم ارتباطی قوی را برای مشاغل بوجود می آورد؟ با ما همراه باشید تا شما را با این تکنولوژی آشنا کنیم.

تلفن سانترال به نوعی خاص از تلفن ها گفته می شود که می توانند چندین خط را به صورت هم زمان مدیریت کنند، برخلاف تلفن های عادی که برای کنترل چندین خط تلفن ثابت یا داخلی باید به همان تعداد، دستگاه تلفن نیز خریداری شود(حقیقتا تلفن سانترال خطوط شهری را به چند خط داخلی تقسیم می کند). در واقع سانترال برای  ایجاد یک شبکه خصوصی در یک مجموعه مورد استفاده قرار می گیرد که با به اشتراک گذاری تعدادی از خطوط شهری قابلیت استفاده برای تمام داخلی ها با (تنظیم امکانات و محدودیت ها ) به وجود می آید. دستگاه سانترال همچون یک مرکز مخابرات کوچک عمل می کند که در اختیار سازمان  می باشد

 فقط وجود  یک تلفن نمی تواند جوابگوی تماس ها  باشد. مدل های  جدید از تلفن سانترال که روانه بازار شده اند تلفن های تحت شبکه اند که این قابلیت را دارند که علاوه بر روی تلفن سانترال بر روی سایر مراکز نیز کار کنند. 

ویژگی های ظاهری تلفن سانترال پاناسونیک

ویژگی های ظاهری تلفن سانترال پاناسونیک

سانترال های پاناسونیک در مدل های متنوعی روانه بازار می شوند. هر یک از این تلفن ها ویژگی های ظاهری خاص خود را دارند که آن ها را از دیگر تلفن ها متمایز می کند. از ویژگی های مهم تلفن های سانترال پاناسونیک ظاهر شیک و زیبای آن ها می باشد. زیبایی ظاهری و شیک بودن این تلفن ها  موجب می شود تا افراد زیادی علاوه بر ارتقاء ارتباطات خود از این تلفن ها به عنوان یکی از ابزار شیک و زیبای موجود در اتاق کار خود استفاده کنند. 

بعضی از تلفن های سانترال دارای پایه های قابل تنظیم می باشند که این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا طبق میل و سلیقه ی خود زاویه تلفن را تنظیم کرده و در محیط کار خود از آن ها استفاده کنند. مدل های جدید تر تلفن های سانترال قابلیت نصب بر روی دیوار را دارند که به کاربران اجازه دسترسی آسان تر می دهد 

یکی دیگر از ویژگی های مهم  سانترال های پاناسونیک وجود صفحه نمایش چند اینچی با کیفیت بالا می باشد که می توان از آن برای برقراری ارتباط تصویری استفاده کرد. بیشترتلفن های سانترال قادر به تغییر زاویه صفحه نمایش هستند که موجب می شود تا کاربران مطابق با زاویه دید خود نسبت به تلفن، صفحه نمایش  را تنظیم نمایند.

قابلیت برنامه ریزی تلفن سانترال از خصوصیات وسوسه انگیز این تلفن برای استفاده در محیط کاری می باشد جهت برنامه ریزی تلفن سانترال  و استفاده از امکانات آن چندین کلید قابل برنامه ریزی روی این تلفن وجود دارد که به کاربر این امکان را می دهد تا بتواند با تنظیم آن ها به سهولت و در سریع ترین زمان همه ارتباطات داخلی خود را با بالاترین کیفیت انجام دهد.

 کاربرد های تلفن سانترال 

با توجه به رشد روز افزون جمعیت،پیشرفت تکنولوژی و محدویت زمان برای انجام کارها نیاز به بکار گیری تجهیزاتی که در وقت و هزینه صرفه جویی کنند بسیار به چشم می آید اصلی ترین کاربرد دستگاه سانترال پاناسونیک سامان دهی خطوط تلفن است. استفاده از تلفن های سانترال به نظم دهی سازمان ها کمک شایانی می کند چرا که با تشکیل یک ارتباط درون شرکتی از عبور و مرور زیاد پرسنل برای فعالیت های رومزه آن ها جلوگیری به عمل می آورد. استفاده از تلفن های سانترال بخاطر مزایای بسیاری که دارد  محبوبیت زیادی پیدا کرده است. از تلفن سانترال می توان در محیط های تجاری، اداری، پزشکی و یا هر محیطی که در آن نیاز به سازمان دهی تماس ها می باشد می توان  استفاده نمود.

معرفی یک تلفن سانترال خوب 

معرفــی یک تلفـن سانتــرال خوب

تلفن سانترال خوب چه تلفنی است؟ اینکه بگویم کدام مدل از تلفن های سانترال موجود در بازار نسبت به بقیه مدل ها بهتر است کاری دشوار است زیرا هر کدام از آنها برای کارکردهای متفاوتی ساخته شده اند و باید با توجه به محل استفاده ( ادارت و سازمان ها) و نوع کسب و کار( بزرگ یا کوچک) یک تلفن سانترال مناسب انتخاب نمود. تلفن سانترال پاناسونیک یکی از شناخته شده ترین برند ها ی موجود در بازار می باشد که به دلیل کیفت بالا و قیمت مناسب آن مورد توجه همگان واقع شده است. شرکت پاناسونیک مطابق با نیاز و خواسته مشتریان اقدام به طراحی و تولید انواع متنوعی از تلفن های سانترال نموده است . که برای کسب و کار های کوچک و کارخانجات و شرکت های بزرگ( با توجه به ظرفیت آنها) مورد استفاده قرار می گیرند.

تلفن سانترال KX-AT7730X

یکی از بهترین تلفن های بازار می باشد که دارای مشخصه های قابلیت تنظیم بلندی صدای اسپیکر /دارای تنظیم روشنایی نمایشگر /قابلیت انتقال تماس است. تلفن سانترال KX-AT7730X پایه ثابتی دارد و تک خطی است.

مزیت های تلفن سانترال     

استفاده از تلفن های سانترال مزایای های بسیاری را برای کاربران به ارمغان می آورد. در ادامه،  به این مزیت ها را می پردازیم

  • برقراری ارتباط دورن سازمانی
  • کنترل وکاهش هزینه ها
  • برنامه ریزی تلفن های سانترال با اجرای کدهای موجود در دستگاه
  • پیغام گیر 
  • دارای آیفون، درب باز کن
  • قابلیت قفل گذاری روی خطوط شهری و شماره صفر
  • قابلیت اعمال محدودیت در برقراری تماس
  • منشی تلفن اتوماتیک
  • انتقال افراد تماس گیرنده به داخلی های مورد نظر آن ها
  • نگه داشتن چندین نفر پشت خط، به صورت همزمان
  • کنترل مانیتور
  • برقراری تماس های ضرروی
  • تشکیل گروه داخلی شرکت
  • قطع موقت صدا
  • مسدود کردن برخی از تماس ها
  • امکان گزارش گیری از وضعیت تماس ها
  • امنیت بالا
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته اپراتور مجازی

 

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی