مشتری عزیز به علت نوسانات ارز،برای قیمت و موجودی روز تماس بگیرید

سبد خرید

سانترال مخصوص دورکاری کارکنان

سانترال مخصوص دورکاری کارکنان

ارتباط بین کارکنان برای اکثر ادارات و شرکت ها، امری ضروری در پیش برد کار ها می باشد. سانترال یکی از ابزار های ارتباطی پیشرفته است که در فراهم کردن محیط ارتباطی با کیفیت، نقش دارد.

این دستگاه حتی می تواند برای دورکاری کارکنان هم مناسب باشد. زیرا با استفاده از سانترال مخصوص دورکاری کارکنان امکان انجام کار ها و داشتن ارتباط با سایرین فراهم است. در ادامه می خواهیم بیش تر در مورد سانترال مخصوص دورکاری کارکنان بپردازیم.

دستگاه سانترال چیست؟

صاحب یک استارتاپ باشید یا رییس یک شرکت بزرگ، به هرحال کارکنان شما برای ارتباط بهتر با یکدیگر و همین طور جذب مشتری نیاز به یک یا چند خط تلفن دارند. در اینجا سانترال به کمک افراد می آید تا شما بتوانید با راه اندازی بستری مناسب و با کیفیت برای مدیریت بهتر خطوط تلفن، فعالیت تجاری خود را توسعه ببخشید. واضح است که یکی از مهم ترین کار ها در یک سازمان موفق و پایدار، ارتباط مداوم و پیگیر با مشتریان است. در جهت برآورده کردن این اصل، نیاز به یک شبکه کارآمد و منعطف مخابراتی می باشد. 

به دستگاهی که ارتباط بین همکاران را در محیط سازمانی برقرار می سازد و باعث افزایش کیفت کاری شرکت می شود؛ سانترال یا مرکز تلفن می گویند. امروزه با توجه به نیاز ارتباطاتی بیش تر و افزایش روز افزون استارت آپ ها و فروشگاه های اینترنتی، استفاده از خطوط تلفن و سانترال ها افزایش یافته است. با استفاده از دستگاه سانترال مخصوص دورکاری کارکنان می توان از راه دور هم با کارکنان دیگر ارتباط داشت.

معرفی انواع سانترال

دستگاه سانترال، به دو دسته سانترال‌های کم ظرفیت و پر ظرفیت تقسیم ‌بندی می‌ شوند. تفاوت اصلی این دو مرکز، در تعداد خطوط داخلی است که در اختیار کاربران قرار می دهند. سانترال های کم ظرفیت بیش تر برای شرکت های کوچک و استارتاپ های نوپا که دارای خطوط تلفن کم تری می باشند؛ مناسب هستند. سانترال های کم ظرفیت قابلیت مدیریت حداکثر 8 خط شهری و 24 خط داخلی را دارند. از طرف دیگر سانترال های پر ظرفیت دارای امکانات بیش تری هستند و همچنین می توانند خطوط بیش تری را مدیریت کنند. پس مناسب سازمان ها و ادارات بزرگ هستند.

بهترین دستگاه سانترال برای دورکاری

بهتـرین دستگاه سانتــرال بـرای دورکاری

دوران کرونا به خاطر وضعیت اضطراری، سازمان ها و شرکت ها به دورکاری روی آورده بودند. در آن شرایط بهترین راه مدیریت کارکنان، استفاده از  سانترال مخصوص دورکاری کارکنان بود. سانترال مخصوص دورکاری کارکنان این امکان را فراهم کرد تا به راحتی و با کم ترین هزینه، کار غیرحضوری افراد با کیفیت بالا امکان پذیر باشد.

البته با توجه به گسترش فضای شبکه آنلاین، امروزه دورکاری مورد توجه بسیاری از شرکت ها قرار گرفته است و افراد از آن استقبال خیلی خوبی کرده اند. شما می توانید از سانترال مخصوص دورکاری کارکنان برای نظارت و مدیریت کارکنان استفاده کنید.

در ادامه بهترین دستگاه سانترال مخصوص دورکاری کارکنان را معرفی می کنیم. سانترال HTS32 یک مرکز تلفن با امکانات بی نظیر برای کسب و کار های کوچک است. این دستگاه که تولید سال 2018 شرکت پاناسونیک می باشد؛ با هزینه بسیار مناسب می تواند انتخاب هوشمندانه ای برای دورکاری کارکنان باشد.

سانترال HTS32 یک دستگاه کم ظرفیت تحت شبکه است. تحت شبکه بودن این دستگاه به شما این امکان را می دهد تا به سادگی آن را با دستگاه های تحت شبکه پاناسونیک مانند NS500 یا سانترال های نرم افزاری مثل ایزابل لینک کنید.

یکی از بهترین قابلیت هایی که می تواند به دورکاری کارکنان کمک نماید؛ استارت زدن موبایل یا همان سافت فون روی گوشی های هوشمند و سیستم های لپ تاپ یا کامپیوتر های خانگی می باشد. به کمک سانترال مخصوص دورکاری کارکنان می توانید چالش هایی که در دورکاری وجود دارد را رفع کنید و دیگر نگران  عدم حضور کارکنان نباشید.

معرفی دو دستگاه سانترال

با توجه به تنوع بالای این محصول در فروشگاه های تلفن، بهتر است کدام مدل را انتخاب نمایید؟ اگر شما هم از مشتریان خوب آی پی سورنا باشید؛ حتما می دانید که تنها راه حل، کمک گرفتن از پشتیبانی سایت است. البته با مطالعه ویژگی های هر محصول، دستگاه سانترال مخصوص دورکاری کارکنان مورد نظر خود را انتخاب کنید. 

تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX-AT7730X

یکی از تلفن های محبوب که نیاز برقراری ارتباط با صدای مناسب را رفع کرده است. این تلفن قابلیت نمایش شناسه تماس بر روی صفحه نمایشگر یا Caller ID دارد که با وجود رشد سریع تلفن های هوشمند، یکی از قابلیت های مهم به شمار می آید. از جمله امکانات دیگر تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX-AT7730X ارائه کنفرانس است که بیش از دو کاربر می توانند به صورت همزمان با یک دیگر در ارتباط باشند. اسپیکری که روی پایه تلفن قرار دارد؛ این امکان را به کاربر داده است تا کاربر امکان مکالمه با پایه تلفن را داشته باشد.

تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX-HDV100

این دسته از تلفن های سانترال پاناسونیک دارای اکانت سیپ هستند و می توانند خطوط متصل را یکپارچه کند. با استفاده از این دسته تلفن های سانترال، کارمندان می توانند کنفراس های سه طرفه برقرار کنند. به بیانی دیگر، سه تلفن به صورت همزمان با یکدیگر متصل شده و می توانند مکالمه کنند. امکاناتی که توسط تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX-HDV100 ارائه می شود؛ باعث افزایش طرفداران این دستگاه شده است.

مزایای سانترال برای کسب و کار

  • استفاده از سیستم سانترال باعث می‌شود تا خطوط انشعابی برای هر یک از کارکنان ارائه شود و سیستم به صورت خودکار، تماس را به داخلی مورد نظر وصل کند. در این صورت همه تماس‌ های ورودی، دریافت و به بخش مورد نظر وصل می‌شوند.
  • در سیستم سانترال، به حضور کارکنان نیازی نیست. زیرا با سانترال مخصوص دورکاری کارکنان می توان شرایط دورکاری را فراهم کرد.
  • این روزها بیزینس های مدرن، مشتری بیش تری جذب می‌کنند. هنگامی که شما از سیستم‌های مدرن و تکنولوژی‌های روز دنیا مثل سیستم سانترال استفاده می کنید؛ حس بهتری را به کارفرما انتقال می دهید که می تواند در جذب او تاثیرگذار باشد.

سخن پایانی

همان طور که گفته شد در عصر حاضر، ارتباطات به هر روشی حرف اول را می زند. سرعت، دقت و کیفیت، لازمه هر اصل زندگی است. چه در کار و حرفه ای که دارید و چه در محصولاتی که تولید می شود؛ این اصل برقرار است. دنیا مدت هاست که به سمت ساده کردن ارتباطات پیچیده توسعه پیدا کرده است. شرکت ها و سازمان ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. پس با انتخاب سیستم مناسب و به روز می توایند گام بزرگی در پیشرفت و توسعه کسب و کارتان بردارید.  

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی