مشتری عزیز به علت نوسانات ارز،برای قیمت و موجودی روز تماس بگیرید

سبد خرید

سانترال دست دوم 

سانترال دست دوم 

با توجه به پیشرفت تکنولوژی، استفاده از  دستگاه‌ سانترال در ادارات، سازمان ها و واحد های تجاری یک نیاز مبرم و ضروری است. اما خرید سانترال نو گاهی اوقات برای یک واحد تجاری، اداری و ... مقرون به صرفه نیست.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی، استفاده از  دستگاه‌ سانترال در ادارات، سازمان ها و واحد های تجاری یک نیاز مبرم و ضروری است. اما خرید سانترال نو گاهی اوقات برای یک واحد تجاری، اداری و ... مقرون به صرفه نیست. به همین خاطر توصیه می شود از سانترال دست دوم استفاده شود. زیرا با قیمت کم تر در بازار موجود هستند و می توانند همانند یک سانترال نو کارایی و بازده داشته باشند و حداقل نیاز های یک شرکت را برآورده کنند. در ادامه مطلب به طور مفصل به بررسی سانترال دست دوم خواهیم پرداخت.

خرید سانترال دست دوم 

با توجه وضعیت اقتصادی و افزایش نرخ ارز، خریدن یک سانترال نو برای یک مجموعه گاهی مقرون به صرفه نیست. به همین دلیل بسیاری از شرکت ها به جای خرید دستگاه ‌های سانترال نو، از محصولات دست دوم و کارکرده استفاده می کنند چرا که دستگاه های سانترال و تلفن سانترال طول عمر بسیار بالایی ( در حدود 20 سال ) دارند و می توانند سال های طولانی بدون هیچ مشکلی کار کنند. تنها یک اتفاق ناگهانی نمی تواند باعث خرابی و از کار افتادن این سانترال های دست دوم شود و معمولا با اتفاق افتادن مواردی مانند سقوط از ارتفاع، تماس با آب یا انواع مواد شیمیایی  مایع، ضربه یا حوادث طبیعی دچار مشکل می شوند. 

خرید سانترال دست دوم
سانترال دست دوم مانند سانترال نو بسیار مقاوم است. درست است که سانترال کار کرده ممکن است ظرفیت و کارایی کم تری نسبت به سانترال های جدید داشته باشد. اما به خوبی می تواند نیاز های یک مجموعه متوسط و کوچک را برآورده کند. البته تکنولوژی سانترال ها زیاد با یکدیگر متفاوت نیست. زیرا سانترال سالیانه وارد بازار می شود. اما تکنولوژی و فناوری تولید آن به طور سالانه پیشرفت چشمگیری ندارد.

قیمت سانترال دست دوم 

همان‌ طور که بسیار واضح است قیمت سانترال های دست دوم از سانترال های نو پایین تر است و سانترال های دست دوم به عنوان یک انتخاب مقرون به صرفه طور گسترده در بازار موجود هستند. این سانترال دست دوم انتخاب بسیار مناسبی برای شرکت های نو پا محسوب می شود. زیرا با قیمت پایین تر همان کارایی و امکانات را ارائه می دهد. به همین خاطر مشتری می تواند با توجه‌ به نیاز خود با قیمت پایین تر، از انواع سانترال کار کرده استفاده کند. بنابراین می توان این دستگاه را با ظرفیت های مختلف و قیمت مناسب تر در بازار تهیه کرد. با خرید سانترال دست دوم و پرداخت هزینه کم تر می توانید به همه امکانات با کیفیت یک سانترال نو دسترسی داشته باشید.

 آیا سانترال دست دوم دارای تست و گارانتی هستند؟

مجموعه ما بر اساس قوانین خود به تمام مشتریان گارانتی یک ساله اهدا می کند و خدمات ارائه شده برای گارانتی، جهت تعمیر یا سرویس دستگاه انجام می شود که دستمزد متخصص و خدمات آن به شکل رایگان صورت می گیرد.  گارانتی نیز مانند بقیه کالا ها شامل تمامی ایرادات دستگاه نمی شود و ایراداتی که به صورت نرمال روی طراحی و متریال ایجاد می شود؛ شامل گارانتی است. تعویض قطعه و اجرت تعویض آن نیز به صورت رایگان می باشد. البته اگر صدمات و ضایعات وارد به دستگاه ناشی از سقوط از ارتفاع، تماس با آب یا مواد شیمیایی، ضربه یا حوادث طبیعی باشد و همچنین به دستگاه هایی که توسط کسانی به جز نمایندگان مجاز تعمیر شوند؛ ضمانت تعلق نمی گیرد. همانطور که این موارد سلب ضمانت شامل انواع محصولات نو نیز می شود.

آیا عکسی که از سانترال دست دوم است با خودش مطابقت دارد؟

سانترال دست دوم بعد از نصب جابجا نمی شود و صدمات فیزیکی آن معمولا ناچیز است. عکسی که از این سانترال در سایت موجود است با خود دستگاه مطابقت دارد. زیرا نوع دستگاه سانترال موجود در سایت دقیقا مشابه دستگاه سانترال نوی موجود در بازار است و شکل و عکس کالا تفاوتی ندارد.

آیا سانترال دست دوم بخریم؟

آیا سانترال دست دوم بخریم؟

سانترال های تولیدی به دلیل داشتن کیفیت بالا تا چندین سال امکان بهره برداری و خدمات دهی دارند و می توانند مانند یک سانترال نو عمل کنند. سانترال های دست دوم دارای مزایای زیادی هستند که ارزان بودن آن ها نسبت به نوع مشابه نوی آن مهم ترین فاکتور است. دستگاه های سانترال دوام و کیفیت بالایی دارند و سانترال های دست دوم چندين سال پیش همچنان می توانند نیازهای یک شرکت متوسط را به طور کامل رفع کنند و به اندازه یک دستگاه نو سودمند باشند. البته این را هم در نظر بگیرید که اکثر سانترال های دست دوم در ایران بیش تر از دو سال استفاده نشده اند و می توانند به خوبی یک دستگاه نو، کار کرده و نیاز های مجموعه شما را برطرف کنند. خریدن سانترال های دست دوم یکی از اقتصادی ترین و بهترین انتخاب ها برای یک مجموعه است.

آیا سانترال دست دوم از نظر فنی تست سلامت شده است؟

تمامی سانترال های دست دوم موجود به طور کامل سالم هستند و می توانند تا چند سال بدون عیب و نقص کار کنند. البته اگر دچار حوادث غیر مترقبه نشوند. این سلامت و بی عیب و نقص کالا نشان می دهد که سانترال های ما از نظر فنی در بهترین حالت خود قرار دارند.

سخن پایانی 

با توجه به وضعیت اقتصادی و نیاز شرکت ها به یک سیستم سانترال، شرکت ها و مجموعه های نوپا می توانند با پرداخت هزینه ای کم تر، از سانترال دست دوم موجود در بازار استفاده کنند. این مجموعه ها با این که هزینه کم تری پرداخت می کنند؛ یک سانترال با کارایی و کیفیت سانترال های نو دریافت کرده و نیاز های شرکت خود را به راحتی برطرف کنند.
 

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی