مشتری عزیز به علت نوسانات ارز،برای قیمت و موجودی روز تماس بگیرید

سبد خرید

نمایندگی سانترال پاناسونیک

نمایندگی سانترال پاناسونیک

نمایندگی سانترال پاناسونیک، مرکزی است که به صورت تخصصی و ویژه به ارائه خدمات مربوط به برند و محصولات پاناسونیک می ‌پردازد.

نمایندگی سانترال پاناسونیک، مرکزی است که به صورت تخصصی و ویژه به ارائه خدمات مربوط به برند و محصولات پاناسونیک می ‌پردازد. سانترال یا مرکز تلفن بدین گونه است که چندین خط تلفن را به یکدیگر وصل کرده و موجب ارتباط خطوط داخلی با کاربران و مشتریان می ‌شود. بسیاری از کاربران به دنبال مرکزی مطمئن هستند تا بتوانند خدمات و نیاز های خود را در خصوص محصولات سانترال پاناسونیک دریافت کنند. از جمله خدمات نمایندگی سانترال پاناسونیک شامل فروش، نصب و راه اندازی محصولات، تعمیر و نگه داری وارائه انواع محصولات پاناسونیک ...می باشد. در این مقاله در خصوص ویژگی و خدمات نمایندگی سانترال پاناسونیک بیش تر خواهید دانست پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

معرفی برند پاناسونیک

یکی از قدیمی ‌ترین و معروف ترین برند ها در حوزه تولید محصولات الکترونیکی، برند پاناسونیک است. منشا این برند از کشور ژاپن بوده که محصولات آن در سراسر دنیا و در قاره های مختلف استفاده می شود. نام قدیمی این برند ماتسوشیتا بوده که از سال 1918 فعالیت خود را آغاز کرده است. آنچه که موجب محبوبیت و شهرت این برند شده کیفیت بالا و بی نظیر لوازم خانگی از قبیل تلویزیون، جاروبرقی، تلفن، دی وی دی، یخچال و ... است. محصولات برند پاناسونیک تا حدی پیشرفت کرده که امروزه به انتخاب مهم و اول خانواده ها در حوزه وسایل منزل تبدیل شده است.

این برند برخلاف بسیاری از برند ها که در ایران دچار کاهش فروش شده اند؛ توانسته جایگاه خود را حفظ کند و همانند قبل فروش بی ‌نظیر خود را داشته باشد. به طور کلی محصولات برند پاناسونیک شامل مواردی همچون تلویزیون، دستگاه سینمای خانگی، دوربین عکاسی، یخچال و فریزر، سیستم پخش اتومبیل، جاروبرقی، سشوار، پروژکتورها، سیستم مخابراتی، کولر و دستگاه تهویه هوا، ماشین لباسشویی و ظرفشویی و سیستم پردازش اسناد و ... می باشند. اکنون این برند حدود 260 هزار کارمند در سراسر جهان دارد و به یکی از بزرگ ترین برند های حوزه لوازم خانگی تبدیل شده است.

نمایندگی سانترال پاناسونیک

نمایندگی سانترال پاناسونیک

نمایندگی سانترال پاناسونیک یکی از مراکز تخصصی در خصوص سرویس های مرتبط با فروش، تعمیر وسایل، بهسازی، نصب و راه اندازی انواع دستگاه های سانترال پاناسونیک می باشد. افراد متقاضی می توانند برای استفاده از هر سرویس دهی این نمایندگی، به صورت حضوری و غیرحضوری مراجعه نموده و بهترین و تخصصی ترین سرویس ها را دریافت نمایند.

تمامی خدمات و سرویس های ذکر شده در نمایندگی سانترال پاناسونیک دارای گارانتی و ضمانت بوده و افراد بدون هیچ نگرانی می توانند از خدمات نمایندگی بهره ببرند. وجود کارشناسان متخصص و کاربلد و همچنین خدمات پیشرفته در این نمایندگی، موجب شده تا سرویس های مربوط به سانترال پاناسونیک با بالاترین کیفیت و بیشترین رضایت به مشتریان و متقاضیان ارائه گردد.

خدمات نمایندگی سانترال پاناسونیک

خدمات سانترال پاناسونیک با استفاده از مجهز ترین و به روز ترین ابزار و تجهیزات و توسط یک تیم متخصص و باتجربه صورت می گیرد. این خدمات در زمینه نصب، راه اندازی و پیگیری مشکلات، برنامه ریزی، پشتیبانی سانترال و دیگر خدمات مربوط به گوشی سانترال می باشد.

  1. اولین خدمات مربوط به نمایندگی سانترال پاناسونیک، مشاوره خرید بر اساس نیاز و بودجه شما است. بسیاری از مشتریان و متقاضیان، اطلاعاتی در مورد این دستگاه تلفن و برند پاناسونیک ندارند. به همین دلیل پیشنهاد می شود که قبل از خرید و استفاده از خدمات، به صورت تلفنی یا حضوری با کارشناسان متخصص ارتباط گیرند و با خدمات سانترال پاناسونیک و انواع مدل های مختلف آن آشنایی پیدا کنند.
  2. یکی دیگر از خدمات پس از فروش مربوط به سانترال پاناسونیک، نصب و راه اندازی این دستگاه است. معمولا پس از خرید دستگاه، یکی از مهم ترین دغدغه مشتریان نحوه نصب و برنامه ریزی برای این دستگاه می باشد. استفاده از تیم فنی و تخصصی در نمایندگی سانترال موجب شده تا دیگر نگرانی برای نصب و راه اندازی این دستگاه وجود نداشته باشد و همین امر موجب کاهش هزینه نگهداری از این دستگاه و افزایش طول عمر آن می شود.
  3. تعمیر و پشتیبانی از دستگاه سانترال نیز از دیگر خدمات این مجموعه می باشد. درصورتی که پس از نصب و نگهداری از این محصول می خواهید که هیچ مشکلی ایجاد نشود؛ می توانید از پشتیبانی نمایندگی سانترال استفاده نمایید. بخش پشتیبانی به شما این امکان را می دهد که پس از نصب دستگاه، امکانات جدید و به روز را به دستگاه اضافه نمایید. همچنین در صورت وجود مشکل در گوشی سانترال می توانید با گروه پشتیبانی در ارتباط باشید تا در کم ترین زمان مشکل دستگاه برطرف شود.

چرا بهتر است از نمایندگی سانترال پاناسونیک خرید کنیم؟

چرا بهتر است از نمایندگی سانترال پاناسونیک خرید کنیم؟

آی پی سورنا به عنوان یکی از بهترین نمایندگی های محصولات این برند‌ فعالیت می کند. این موارد باعث شده تا مشتریان زیادی مجموعه ما را برای خرید سانترال پاناسونیک انتخاب کنند.

  • خدمات مشاوره رایگان

نمایندگی سانترال پاناسونیک با در اختیار داشتن کارشناسان مجرب و متخصص در زمینه های مختلف، آماده مشاوره رایگان به متقاضیان عزیز می باشند.

  • تخفیف ویژه برای مشتریان قدیمی و جدید

نمایندگی سانترال برای مشتریان قدیم و همچنین مشتریان جدید خود تخفیف های ویژه در بخش های مختلفی از خدمات، همچون نصب، راه اندازی و پشتیبانی و ... در نظر گرفته است.

  • ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات در سراسر کشور

یکی از مهم ترین مزیت های نمایندگی سانترال پاناسونیک نسبت به دیگر رقبای خود این است که در همه نقاط کشور، بهترین و با کیفیت ترین خدمات را ارائه می دهد و شما در هر نقطه از کشور باشید می توانید از خدمات این نمایندگی استفاده نمایید.

  • ارائه خدمات پیش از فروش(مشاوره) و پس از فروش(نصب و راه اندازی و ...)

نمایندگی تلفن سانترال پاناسونیک علاوه بر ارائه خدمات پیش از فروش، خدمات پس از فروش دارد. مشاوره قبل از خرید و آشنایی با این محصول از خدمات پیش از فروش بوده و خدمات مربوط به نصب، راه اندازی، پشتیبانی و تعمیر و ... نیز از خدمات پس از فروش می باشد.

  • وجود کارشناسان و متخصصان این حوزه

کارشناسان و متخصصان حرفه ای و با تجربه در نمایندگی گوشی سانترال پاناسونیک وجود دارند که خدمات نصب، راه اندازی و پشتیبانی را با بالاترین کیفیت ارائه می دهند.

ویژگی های نمایندگی سانترال پاناسونیک

سازمان ها برای راه اندازی هر سیستم در محیط کار خود نیاز به یک تلفن سانترال دارند و باید به سراغ نمایندگی و خدمات فروش و نصب سانترال بروند. ویژگی ها و مزیت های سانترال پاناسونیک به شرح زیر می باشد:

  • وصل نمودن خطوط مختلف تلفن به یک دستگاه
  • وجود یک دستگاه به جای چندین دستگاه تلفن مختلف
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن
  • نگه داشتن چندین تماس در پشت خط
  • برقراری تماس های کنفرانسی و صحبت با مشتری
  • وجود اپراتور گویا
  • رایگان شدن تماس های داخلی و ...

در هر نمایندگی سانترال پاناسونیک تمامی خدمات مربوط به گوشی سانترال از فروش تا تعمیر و راه اندازی به طور کامل و در کم ترین زمان ممکن انجام می شود. یکی از مزیت ها و ویژگی های مهم نمایندگی سانترال این است که همه هزینه های دریافتی در این نمایندگی بر اساس مصوبه های تعیین شده از قبل هستند و نمایندگی هیچ گونه دخالتی در کم یا زیاد کردن هزینه ها ندارد. همچنین تمامی قطعات به کار رفته در این نوع دستگاه ها اورجینال بوده و از قطعات تقلبی به هیچ عنوان استفاده نمی شود.

سخن پایانی

نمایندگی سانترال پاناسونیک یکی از مراکز تخصصی در حوزه خدمات پیش از فروش و نصب، راه اندازی و پشتیبانی از دستگاه تلفن سانترال می باشد. در این نمایندگی هرگونه خدمات پیش از فروش و پس از فروش ارائه می شود. وجود کارشناسان و متخصصان حرفه ای و همچنین هزینه های از قبل تعیین شده از ویژگی ها و مزیت های مهم این نمایندگی محسوب می شود.
 

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی