مشتری عزیز به علت نوسانات ارز،برای قیمت و موجودی روز تماس بگیرید

سبد خرید

عمر باتری پاناسونیک

عمر باتری پاناسونیک

پاناسونیک یک همراه مطمئن در تامین و طراحی تجهیزات پزشکی است. در زمانی که تکنولوژی به زندگی بشری پیوند می خورد؛ آن جا حضور دارد تا بهترین لوازم مورد نیاز را تولید کرده و بهترین خدمات را در این همراهی داشته باشد.


پاناسونیک یک همراه مطمئن در تامین و طراحی تجهیزات پزشکی است. در زمانی که تکنولوژی به زندگی بشری پیوند می خورد؛ آن جا حضور دارد تا بهترین لوازم مورد نیاز را تولید کرده و بهترین خدمات را در این همراهی داشته باشد.

باتری ها انواع مختلفی دارند که شامل لیتیومی، مدل سکه ای، استوانه ای و غیره است. مدل های مختلف باتری در ابزار های مختلفی مثل دستگاه های ردیابی، ریموت کنترل، تجهیزات پزشکی، سیستم های امنیتی و سایر وسایل به کار رفته اند.

داشتن یک سری اطلاعات اولیه به شما کمک می کند تا آگاهی بیش تری داشته باشید و در هنگام خرید، قدرت تشخیص تان افزایش پیدا کند. این گونه با خرید باتری اصل می توانید طول عمر باتری پاناسونیک خود را افزایش دهید و دیگر به تعویض های مکرر نیاز نداشته باشید.

عمر باتری های پاناسونیک

عمر باتری های پاناسونیک

پاناسونیک یک شرکت ژاپنی است. اما محصولات مخابراتی خود را در کشور های دیگر مثل چین، مالزی، ویتنام و غیره نیز تولید می‌کند. بنابراین تمامی باتری‌ های اصل شرکت پاناسونیک در کشور چین ساخته می‌شوند و به بازار عرضه می گردند.

طول عمر باتری پاناسونیک تا حد زیادی به کیفیت و اصل بودن آن ها بستگی دارد. از طرفی دیگر باتری های تقلبی تراشه ان اف سی و روکش چسب چاپی را در مقدار زیاد ندارد.

یکی دیگر از نکات مهم برای افزایش طول عمر مفید باتری هایی با قابلیت شارژ مجدد این است که در اولین قدم، شارژ اولیه را به طور کامل و صحیح انجام دهید. به طور مثال باتری های تلفن پاناسونیک حداقل به هفت ساعت شارژ اولیه نیاز دارند و در این مدت نباید از آن استفاده شود.

معرفی چند مدل از بهترین باتری های پاناسونیک

در زیر لیستی از بهترین باتری های پاناسونیک را معرفی کرده ایم.

  • باتری تلفن پاناسونیک مدل BK-4LDAW

این نوع باتری نیم قلمی توسط شرکت پاناسونیک طراحی و تولید شده است و در بازار های تجهیزات دیجیتالی و وسایل الکترونیکی عرضه می شود و برای کلیه تلفن های بی سیم و رو میزی که از باتری نیم قلمی استفاده می کنند؛ مناسب است.

باتری نیم قلمی پاناسونیک  مدل 4LDAW با  ظرفیت 550  میلی آمپر توانایی ساپورت تمامی ابزار های الکترونیکی و مدل های مختلف تلفن های پاناسونیک که با این نوع باتری تغذیه می شوند را دارد.
میزان نگهداری شارژ در این نوع باتری ها به چند عامل بستگی داشته که در وهله اول به مدل تلفن بی سیم بستگی دارد.  بعضی از آن ها به دلیل ارائه امکانات بیش تر، به تناسب شارژ بیش تری هم استفاده می کنند. علاوه بر این طریقه مصرف نیز در تعیین طول عمر باتری پاناسونیک تاثیر گذار است.

باتری تلفن پاناسونیک BK-4MCCE

این باتری نیز همانند محصول قبل جزء باتری های نیم قلمی کمپانی پاناسونیک هستند که برای کلیه تلفن بی سیم هایی که از باتری نیم قلمی تغذیه می شوند؛ مورد استفاده قرار می گیرد.
در مورد مشخصات فنی این باتری می توان گفت ظرفیت باتری آن 800 میلی آمپر بوده و توانایی شارژ مجدد تا 2100 دفعه را دارد. می توان این اطمینان را داد که باتری ها در صورت عدم استفاده تا چندین سال، توانایی نگهداری شارژ را دارند.

یک پک از این نوع باتری از چهار باتری نیم قلمی تشکیل شده که علاوه بر تلفن ها در بسیاری از وسایل الکترونیکی دیگر نیز قابل استفاده می باشند و قابل شارژ نیز هستند.

باتری تلفن پاناسونیک مدل BK-4MCCE-2BT

این نوع از باتری های پاناسونیک جزء دسته بندی باتری های با قابلیت شارژ مجدد قرار می گیرند که از نظر کارایی و طول عمر باتری پاناسونیک در بین مصرف کنندگان پر طرفدار است. زیرا امکان استفاده بیش تری به آن ها می دهد و با یک بار خرید و اتمام شارژ باتری به جای تعویض، آن را شارژ نمایند و بار ها و بار ها از آن استفاده کنند.

در مورد مشخصات فنی این باتری می توان گفت که ظرفیت  آن حدود 800 میلی آمپر است و تا 2100 بار می توانید آن را شارژ مجدد نمایید و از آن استفاده کنید.

باتری تلفن بی سیم جی پی GP-RHC073N026

این نوع از باتری ها ساخت کمپانی جی پی می باشند که در زمینه طراحی و تولید باتری تلفن های بی سیم فعالیت می کند. باتری ها بر اساس ویژگی ها و مشخصات فنی خود تقسیم بندی می شوند.
این مدل باتری دارای ظرفیت 700 میلی آمپر است. شاید از نظر تان ظرفیت کمی باشد. اما بهتر است بدانید که این مدل باتری ها قابلیت شارژ مجدد دارند و بعد از اتمام شارژ می توانید مجددا آن را شارژ نموده و استفاده کنید.
برای خرید باتری تلفن بی سیم جی پی GP-RHC073N026 به سایت شرکت آی پی سورنا مراجعه کرده و این محصول را با گارانتی یک ساله تهیه کنید. همچنین برای کسب هر نوع اطلاعات و مشاوره بیش تر با کارشناسان با تجربه فروش در ارتباط باشید.

باتری تلفن پاناسونیک مدل HHR-P104

این نوع از باتری ها که توسط شرکت پاناسونیک طراحی و تولید شده اند؛ از نوع باتری های کتابی بوده و بسیار با دوام هستند. باتری تلفن پاناسونیک مدل HHR-P104 ظرفیت بالایی دارد. به گونه ای که میزان ظرفیت این باتری، 830 میلی آمپر بوده و قابلیت شارژ مجدد را نیز دارند. طول عمر باتری پاناسونیک در این مدل زیاد بوده و باعث شده اگر به طور صحیح استفاده شود؛ تا مدت ها نیاز شما را برای خرید یک باتری جدید برطرف نماید. این باتری ها برای اغلب تلفن های بی سیم در مدل های KX-TG3202 ،KX-TG3212 و KX-TG2346 که طراحی و تولید شرکت پاناسونیک است؛ استفاده می شود.

باتری تلفن پاناسونیک مدل HHR-P401A اصل

یکی از مهم ترین انواع باتری در باتری های تلفن های پاناسونیک، می توان به مدل HHR-P401A اشاره کرد. قبل از خرید هر نوع باتری، باید به یک سری از ویژگی های آن توجه کرد. زیرا بسیار مهم است که باتری شما با دستگاه سازگاری داشته باشد.

از ویژگی های دیگری که می توان در مورد این باتری اشاره کرد؛ قابلیت شارژ مجدد آن است. این ویژگی سبب می شود تا مصرف کننده با یک بار خرید، بتواند چندین بار از آن استفاده کند. میزان ظرفیت این دستگاه تا 1150 میلی آمپر می رسد و قدرت آن نیز حدود و سه و نیم ولت می باشد.

باتری تلفن پاناسونیک مدل P-P511A اصل

یکی دیگر از انواع باتری های تولید شده توسط پاناسونیک، مدل P511A می باشد. این باتری ها هم به صورت اصل و هم غیر اصل در بازار عرضه می شوند و منطقا مدل اصل آن از کیفیت و طول عمر بهتری برخوردار است.
در مورد مشخصات فنی این باتری می توان گفت ظرفیت باتری تلفن پاناسونیک مدل P-P511A اصل، 850 میلی آمپر است. اما تا 1000 میلی آمپر نیز گنجایش دارد. این نوع باتری ها از انواع با قابلیت شارژ مجدد می باشند و از این جهت بین مصرف کنندگان با استقبال بیش تری رو به رو است.

باتری تلفن پاناسونیک جی پی ReCyko

این مدل باتری با میزان ظرفیت 650 میلی آمپر و قدرت 1.2 آمپری، از محصولاتی است که به صورت اورجینال و اصل در بین مصرف کنندگان عرضه می گردد. این باتری قابلیت شارژ مجدد دارد و با هر نوع تجهیزات الکترونیکی سازگار است.

سخن پایانی

در انتها قابل ذکر است که برای تهیه و خرید هر یک از انواع باتری ها با بالا ترین طول عمر باتری پاناسونیک می توانید از طریق سایت آی پی سورنا اقدام کنید. نه تنها از مزایای مشاوره قبل خرید بهره مند شوید؛ بلکه می توانید از گارانتی های مندرج شده برای هر یک از محصولات نیز اطمینان حاصل فرمایید. 
 

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی