مشتری عزیز به علت نوسانات ارز،برای قیمت و موجودی روز تماس بگیرید

سبد خرید

تلفن تحت شبکه از کجا بخریم

تلفن تحت شبکه از کجا بخریم

تلفن های تحت شبکه، به تلفن هایی گفته می شود که در شبکه های VOIP به کار گرفته می شوند. این تلفن ها قابلیت تماس و انتقال صدا و تصویر را تحت شبکه آی پی دارند.

تلفن های تحت شبکه در انواع با سیم و بدون سیم در بازار موجود هستند. در این مقاله قصد داریم با بررسی روش های خرید تلفن تحت شبکه و معایب و مزایای هر کدام، برای سوال تلفن تحت شبکه از کجا بخریم پاسخ صحیحی پیدا کنیم.

بهترین روش برای خرید تلفن تحت شبکه چیست؟

بهترین روش برای خرید تلفن تحت شبکه چیست؟

تلفن های تحت شبکه یا تلفن آی پی به تلفن هایی گفته می شود که باید به یک شبکه کامپیوتری متصل شوند. این گونه تلفن ها نسبت به تلفن های قدیمی عملکرد بسیار بهتری دارند. تلفن های تحت شبکه در بستر یک سیستمی همچون شبکه کار می کنند که قبل از هر چیز شما نیاز به یک اینترنت دارید. بیش ترین کاربردی که یک تلفن تحت شبکه دارد در مراکز تلفن ادارات، سازمان ها و مراکز تجاری است. در سال های اخیر از این تلفن در مصارف خانگی نیز استفاده شده است.

نحوه عملکرد اینگونه تلفن ها بدین گونه است که برای راه اندازی نیاز به یک خط شهری است. تلفن های اداری و تلفن های آی پی نیز جزء تلفن های تحت شبکه هستند و به طور مستقیم نمی توانند به یک خط تلفن متصل شوند. این دستگاه ها حتما برای اتصال نیاز به یک دستگاه سانترال یا سیستم voip دارند.

تا اینجا فهمیدیم که تلفن تحت شبکه چیست و چگونه کار می کند. حال سوالی که پیش می آید این است که تلفن تحت شبکه از کجا بخریم؟ برای خرید تلفن های تحت شبکه راه های گوناگونی از جمله فروشگاه های محلی، مراکز فروش تلفن، آنلاین شاپ های موجود در شبکه های اجتماعی و فروشگاه های اینترنتی و ... وجود دارد. هرکدام از این روش ها مزایا و معایبی دارد که در ادامه مقاله به بررسی آن ها می پردازیم.
تلفن تحت شبکه را از فروشگاه های محلی بخریم؛ روشی پر از محدودیت

در پاسخ به سوال تلفن تحت شبکه از کجا بخریم می توانیم اولین مکان را فروشگاه های محلی پیشنهاد دهیم. فروشگاه و نمایندگی تلفن های آی پی و تحت شبکه در همه شهرها وجود دارد. یکی از معایبی که فروشگاه های محلی دارند؛ محدودیت اجناس و صرف وقت زیاد است. به طور مثال شما باید برای خرید یک تلفن تحت شبکه راه زیادی را طی کنید تا به فروشگاه مورد نظر خود برسید. سپس ممکن است برند و نوع تلفن مورد نظر شما در فروشگاه وجود نداشته باشد. شما ضمن صرف وقت بسیار زیاد، محصول مورد نظر خود را نیز پیدا نکردید. به همین دلیل این روش ممکن است محدودیت های زیادی داشته باشد. ضمن اینکه امکان دارد شما به محصول دلخواه خود نیز دست پیدا نکنید. در ادامه روش های دیگر را نیز مورد ارزیابی قرار می دهیم.

خرید از مراکز فروش تلفن؛ خرید مستلزم زمانی طولانی

یکی دیگر از روش های خرید تلفن های تحت شبکه این است که می توانید به طور مستقیم از مراکز فروش تلفن، خرید انجام دهید. در این روش برخلاف روش قبلی احتمال دستیابی به محصول مورد نظر بالا است. زیرا در مراکز فروش تلفن تنوع محصولات تلفنی بسیار بالا بوده و افراد می توانند هرگونه تلفن سانترال یا تلفن تحت شبکه مورد نظر خود را سفارش دهند. اما از معایب این روش وقت گیر بودن آن می باشد که شما باید زمان زیادی را برای مراجعه به مراکز فروش تلفن سپری کرده و راه زیادی را طی کنید. در آخر محصول مورد نیاز خود را خریداری کنید. این روش نیز در مقایسه با روش های دیگر دارای محدودیت هایی همچون محدودیت زمانی می باشد.

خرید از آنلاین شاپ ها؛ اعتماد به آنلاین شاپ ها ممنوع

یکی دیگر از پاسخ هایی که در تلفن تحت شبکه از کجا بخریم؟ خرید از آنلاین شاپ ها است. امروزه فضای مجازی این بستر را برای آنلاین شاپ ها فراهم کرده است که محصولات خود را در این فضا به فروش برسانند. یکی از مزیت هایی که این روش بر خلاف روش های قبلی دارد؛ عدم محدودیت زمانی است. یعنی شما برای خریدن محصول مورد نظر خود دیگر نیاز به رفتن به فروشگاه و صرف وقت زیاد ندارید و در منزل نیز می توانید محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

اما امروزه بازار کلاهبرداری های آنلاین شاپ ها بسیار گرم است و در برخی مواقع کیفیت محصول مد نظر شما با محصول ارسال شده توسط آنلاین شاپ ها بسیار متفاوت خواهد بود. در بسیاری از موارد دیده شده که آنلاین شاپ ها محصولات تقلبی و فیک را به جای محصولات اصلی ارسال کردند یا پس از انتقال وجه هیچ محصولی را برای مشتری نفرستاند. به همین دلیل این روش نیز قابل اطمینان نبوده و دارای معایب زیادی می باشد.

خرید از فروشگاه های اینترنتی؛ روشی سریع و به صرفه

خرید از فروشگاه های اینترنتی؛ روشی سریع و به صرفه

امروزه یکی از روش های تهیه تلفن تحت شبکه، خرید از فروشگاه های اینترنتی است. همانطور که گفتیم فضای مجازی موجب رونق بسیاری از کسب و کار ها شده است. فروشگاه های اینترنتی نیز یکی از این کسب و کارها هستند که با داشتن نماد اعتماد موجب شده اند که مشتریان زیادی به این سمت روی بیاورند. در این روش اتلاف وقت وجود ندارد و در کم ترین زمان، افراد محصول مورد نظر خود را سفارش می دهند. همچنین در فروشگاه ها و سایت های اینترنتی بر خلاف آنلاین شاپ ها هیچ گونه کلاهبرداری رخ نمی دهد و تمامی سایت ها دارای نماد اعتبار هستند. افراد می توانند تلفن تحت شبکه خود را در بالا ترین کیفیت از فروشگاه های اینترنتی سفارش دهند.

فروشگاه اینترنتی آی پی سورنا؛ انتخابی امن برای خرید تلفن تحت شبکه

یکی از فروشگاه های مطمئن در حوزه فروش تلفن های تحت شبکه، فروشگاه اینترنتی آی پی سورنا است. این فروشگاه با داشتن کارشناسانی مجرب شما را در زمینه خرید تلفن مورد نظر یاری می کنند. برای خرید از فروشگاه اینترنتی آی پی سورنا تنها کافی است که وارد سایت شوید و بدون نیاز به اتلاف وقت و در کم ترین زمان ممکن، محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. این فروشگاه در کم ترین زمان و در بالا ترین کیفیت، محصولات مورد نظر شما را به دستتان می رساند. یکی از دلایلی که موجب محبوبیت این فروشگاه شده، کیفیت بسیار بالای این محصولات بوده که مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است.

سخن پایانی

در این مقاله روش های مختلفی را در پاسخ به سوال تلفن تحت شبکه از کجا بخریم عنوان کردیم. روش هایی همچون فروشگاه های محلی، مراکز خرید تلفن، آنلاین شاپ ها و فروشگاه های اینترنتی برای خرید تلفن تحت شبکه وجود دارد. با توجه به بررسی هر کدام از این موارد نتیجه گرفتیم که فروشگاه های اینترنتی هیچ گونه محدودیت و معایبی ندارند و بهترین روش برای خرید مطمئن یک تلفن تحت شبکه می باشند.
 

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی