مشتری عزیز به علت نوسانات ارز،برای قیمت و موجودی روز تماس بگیرید

سبد خرید

خرید اینترنتی تلفن سانترال

خرید اینترنتی تلفن سانترال

به دستگاه یا سروری که می تواند ارتباط بین همکاران را برقرار سازد و باعث بهبود روند عملکرد شرکت می شود، سانترال یا مرکز تلفن گفته می شود. امروزه با پیشرفت روز افزون تکنولوژی، افزایش استارت آپ های متنوع و فروشگاه های اینترنتی کاربرد خطوط تلفن و سانترال ها بیشتر از پیش شده است. فرقی نمی کند که صاحب یک تجارت جدید اینترنتی باشید و یا یک شرکت باقدمت چندین سال ؛ در هر صورت شما برای ارتباط باداوم با مشتریان خود به خرید اینترنتی تلفن سانترال نیازمند هستید. در این مقاله می خواهیم به خرید اینترنتی تلفن سانترال بپردازیم. 

به دستگاه یا سروری که می تواند ارتباط بین همکاران را برقرار سازد و باعث بهبود روند عملکرد شرکت می شود، سانترال یا مرکز تلفن گفته می شود. امروزه با پیشرفت روز افزون تکنولوژی، افزایش استارت آپ های متنوع و فروشگاه های اینترنتی کاربرد خطوط تلفن و سانترال ها بیشتر از پیش شده است.
فرقی نمی کند که صاحب یک تجارت جدید اینترنتی باشید و یا یک شرکت باقدمت چندین سال ؛ در هر صورت شما برای ارتباط باداوم با مشتریان خود به خرید اینترنتی تلفن سانترال نیازمند هستید. در این مقاله می خواهیم به خرید اینترنتی تلفن سانترال بپردازیم. 

خرید تلفن سانترال

خرید تلفن سانترال

تلفن سانترال به نوعی از مدل‌های تلفن ثابت می گویند که در کنار دستگاه ‌های سانترال (آنالوگ، تحت شبکه، نرم افزاری و …) بکار گرفته می شود. این تلفن به طور مستقیم، به یکی از خروجی‌ های دستگاه سانترال (از طریق سیم یا به صورت تحت شبکه) متصل می گردد.
ماهیت این تلفن به گونه ای است که می‌تواند چندین خط شهری را به طور همزمان در اختیار یک فرد قرار دهد. به این صورت، با خرید اینترنتی تلفن سانترال و نصب آن، دیگر لازم نیست به ازای هر خط شهری، یک دستگاه تلفن جداگانه خریداری کنید. 

آی پی سورنا معتبر ترین فروشگاه خرید تلفن سانترال 

آنچه واضح است، آن است که یکی از مهمترین عوامل برای پیشرفت یک سازمان، کیفیت ارتباطات است. برای افزایش کیفیت ارتباطات نیاز به تجهیزات مخابراتی توسعه یافته دارد تا امکانات مورد نیاز کاربران را ارائه دهد.
نمایندگی آی پی سورنا با داشتن مجموعه ‌ای متنوع از تلفن های سانترال پاناسونیک و رومیزی پاناسونیک در کنار کیفیت و کارایی بسیار مطلوب محصولات، حق انتخاب گسترده ای را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. مشتریان این فروشگاه با خرید اینترنتی تلفن سانترال نمونه‌ای از پرفروش‌ترین محصولات سانترال را از گذشته دور تا امروز، در اختیار این فروشگاه گذاشته اند.

 خرید تلفن سانترال از فروشگاه اینترنتی آی پی سورنا

خرید تلفن سانترال از فروشگاه اینترنتی آی پی سورنا

خرید اینترنتی تلفن سانترال از طریق راه های ارتباطی که در سایت آی پی سورنا وجود دارد و یا از راه درگاه های بانکی قابل انجام است. قیمت گوشی تلفن سانترال آی پی سورنا با توجه به کیفیت مطلوب و امکانات فوق العاده، بسیار مقرون به صرفه است. 

خوب است بدانید تلفن سانترال انتخاب اول اکثر مدیران شرکت هاست. و دلیل این انتخاب هم کیفیت مناسب، امکانات ایده آل در کنار قیمت اقتصادی آن است. از جمله اولین امکاناتی که تلفن های سانترال پاناسونیک دارند دسترسی مستقیم به خطوط تلفن شهری است که می توان بدون وارد کردن کد، به خط تلفن شهری دسترسی پیدا کرد. از دیگر امکاناتی که می توان نام برد  شماره گیری سریع و ذخیره تلفن های پرتکرار است.  اصلی ترین قابلیت این تلفن همان جمع کردن تمام خطوط شهری در یک دستگاه تلفن است. این تلفن از راه یک خط داخلی به دستگاه سانترال متصل می شود و تمامی خطوط مجموعه را در اختیار کارمند قرار می‌ دهد.
به این صورت، کارمند می‌ تواند فقط با در اختیار داشتن یک دستگاه تلفن، به تماس ‌های ورودی تمام خطوط شهری پاسخ دهد. از جهت دیگر، او این قابلیت را دارد که از طریق هر یک از این خطوط، به برقراری تماس هم بپردازد.

خرید تلفن رومیزی پاناسونیک از فروشگاه آی پی سورنا

خرید تلفن رومیزی پاناسونیک از فروشگاه آی پی سورنا

مشتریان فروشگاه آی پی سورنا همانطور که از خرید اینترنتی تلفن سانترال استقبال کردند، از خرید تلفن رومیزی پاناسونیک هم استقبال زیادی کردند. از همان اول که تلفن طراحی و تولید شد تا افراد امکان استفاده در محیط خانه را داشته باشند، این دستگاه‌ها به صورت تلفن رومیزی عرضه شدند. اولین سری تلفن‌های رومیزی صفحه کلید نداشتند و به شکل امروزی طراحی و عرضه نشده بودند. امروزه اما همه دستگاه‌های تلفن رومیزی متشکل از صفحه کلید و صفحه نمایشگر هستند. صفحه نمایشگر به خوبی شماره تلفن‌ های مخاطب را مطابق تعداد کاراکتر های تعریف شده نمایش می دهد. از جمله ضروری ترین ویژگی ‌های یک دستگاه تلفن رومیزی قابلیت‌ های اصلی آن است. لازم است افراد هنگام خرید تلفن‌ های رومیزی از همه قابلیت ‌های یک تلفن آگاه باشند و مطابق با نیاز کاربری خود به بررسی آن‌ها بپردازند. 

خرید تلفن بی سیم از فروشگاه آی پی سورنا

در میان بسیاری از تجهیزات ارتباط تجاری، با وجود پیشرفت روز افزون تکنولوژی در گوشی های هوشمند، تلفن ها همچنان از اصلی ترین و مهمترین تجهیزات به حساب می‌ایند. در بین انواع مختلف تلفن های بی سیم، از لحاظ برد عملیات به دو دسته کلی تلفن های خانگی با داشتن برد های یکسان و از پیش تعریف شده و تلفن های بی سیم دکت گروه بندی شده اند. تلفن های بی سیم خانگی با قابلیت محدود تری و در مصارف خانگی بکار برده می شود. تلفن های بی سیم در میان تمام کالا های کمپانی های تولید کننده تجهیزات ارتباط تجاری، مورد استقبال زیادی قرار گذفته است. این تلفن ها یکی از پر طرفدار ترین و پرفروش ترین ها به شمار می آید. 
 توجه داشته باشید که در سایت آی پی سورنا ارزان بودن برخی از مدل‌های بی سیم تلفن پاناسونیک، هرگز به معنی کیفیت پایین آن‌ نیست. این شرکت در ساخت و طراحی کالاهای خود (از جمله انواع تلفن ‌‌های ثابت) سلیقه و نیاز همه افراد و مشتریان را در نظر می‌گیرد. دقیقا به همین علت است که در لیست تلفن ‌های بی سیم پاناسونیک، به مدل ‌هایی که دارای قیمت مناسب و البته امکانات کمتر، برخورد می‌کنیم.

مزایای خرید از آی پی سورنا

 

خرید اینترنتی تلفن سانترال و دیگر محصولات به اطلاعات کافی نیاز دارد تا انتخاب کالا، مطابق با ویژگی های هر کدام از آن ها انتخاب شوند. در حقیقت در بسیاری از مواقع مراجعین و کاربران به خاطر عدم داشتن اطلاعات کافی درباره امکانات تلفن های مختلف به مشاورانی نیاز دارند. شرکت آی پی سورنا برای افزایش میزان رضایت کاربران و با همکاری تیم حرفه ای فروش به تمام مراجعین و کاربران مشاوره های رایگان ارائه می دهد. تمام راه های ارتباطی مشتریان با تیم آی پی سورنا برای آسان کردن  برقراری ارتباط ، در سایت ثبت شده است.

سخن پایانی

جدید ترین روش های خرید تجهیزات از جمله خرید تلفن سانترال ، شامل خرید اینترنتی تلفن سانترال از فروشگاه آی پی سورنا است. این فروشگاه اینترنتی  با ارائه خدمات آنلاین مثل ارائه مشاوره خرید، خرید اینترنتی محصولات را برای کاربران بسیار کاربر پسند کرده است. شما می توانید علاوه بر دریافت خدمات مشاوره های تخصصی فروش، از متخصصان فنی آی پی سورنا جهت دریافت خدمات نصب و راه اندازی با کمترین میزان هزینه و مطلوب ترین کیفیت بهره مند شوید. توجه داشته باشید برای همه کالا های این مجموعه گارانتی یکساله ارائه می گردد.

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی