مشتری عزیز به علت نوسانات ارز،برای قیمت و موجودی روز تماس بگیرید

سبد خرید

بهترین تلفن رومیزی 2024

بهترین تلفن رومیزی 2024

یکی از پرفروش ترین دستگاه های ارتباطی موجود در بازار، تلفن رومیزی است. در این مقاله قصد داریم بهترین تلفن رومیزی 2024 را معرفی کرده و شما را برای خرید این محصول راهنمایی کنیم. همچنین مشخصات فنی دستگاه های مختلفی را بررسی کرده و اطلاعات شما را در این زمینه افزایش می‌دهیم.

یکی از پرفروش ترین دستگاه های ارتباطی موجود در بازار، تلفن رومیزی است. در این مقاله قصد داریم بهترین تلفن رومیزی 2024 را معرفی کرده و شما را برای خرید این محصول راهنمایی کنیم. همچنین مشخصات فنی دستگاه های مختلفی را بررسی کرده و اطلاعات شما را در این زمینه افزایش می‌دهیم.

معرفی بهترین تلفن رومیزی 2024

معرفی بهترین تلفن رومیزی 2024

بهترین تلفن رومیزی 2024 منتسب به برند پاناسونیک است. این برند متعلق به کشور ژاپن بوده و تلفن های رومیزی خود را با قیمت مناسبی ارائه می دهد. در واقع محصولات پاناسونیک کیفیت ساخت بالایی داشته و از قابلیت های متعددی پشتیبانی می‌ کنند. همچنین مطابق با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا ساخته شده و از استانداردهای لازم برخوردار هستند. 
بهترین تلفن رومیزی 2024 علاوه بر دوام و طول عمر بالا، طراحی شیک و زیبایی دارد. برند پاناسونیک در زمینه تولید و عرضه انواع تلفن سرآمد بوده و با بزرگ ترین و معتبر ترین برند ها رقابت می کند. در ادامه چند مورد از بهترین محصولات این برند را معرفی کرده و شما را با مشخصات فنی هر کدام آشنا می کنیم.

تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TS500MX

تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TS500MX

این تلفن 475 گرم وزن داشته و در ابعاد 150×200×96 میلی متر طراحی شده است. همچنین در شش مرحله امکان کنترل صدا را فراهم کرده و دارای کلید Redial است. از طریق این ویژگی دسترسی به تماس های گرفته شده اخیر امکان پذیر است. تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TS500MX صدای زنگ را در سه حالت قطع، کم یا زیاد قرار داده و از قابلیت نصب بر روی دیوار نیز برخوردار است. همچنین طراحی ساده، شیک و زیبایی داشته و بسیار کاربردی است.

تلفن رومیزی پاناسونیک KX-T7703X

 

این تلفن متعلق به برند پاناسونیک بوده و ساخت کشور ژاپن است. همچنین از کیفیت صدای واضح و شفافی برخوردار بوده و می تواند در خانه، اداره و... استفاده شود. این دستگاه 488 گرم وزن داشته و در ابعاد 130×203×77 میلی متر طراحی شده است. همچنین مجهز به صفحه نمایش دو خطی بوده و بلندگوی دیجیتال ندارد. تلفن رومیزی پاناسونیک KX-T7703X طراحی ساخت بالایی داشته و کیفیت مطلوبی دارد. همچنین مجهز به کالر آیدی بوده و از دکمه هایی برای شماره گیری سریع برخوردار است. این تلفن از یک خط پشتیبانی کرده و در صفحه LCD خود 16 رقم را نمایش می دهد.

تلفن رومیزی پاناسونیک KX-T7705X

این تلفن مجهز به قابلیت کالر آیدی بوده و در ابعاد 202×130×77 میلی متر طراحی شده است. همچنین دارای نمایشگر واضح بوده و از بلندگوی دیجیتال برخوردار است. این دستگاه فاقد منشی تلفنی بوده و از یک خط پشتیبانی می کند. از قابلیت اتصال به دیوار برخوردار بوده و صفحه نمایش 2 خطی دارد. با توجه به این ویژگی، امکان نمایش 16 رقم از شماره را فراهم کرده و به بهترین شکل، نیازهای ارتباطی شما را پاسخ می دهد. 
از طریق قابلیت Redial می توانید به 5 شماره اخیر دسترسی پیدا کرده و بلندی صدای بلندگو را در 4 سطح تنظیم کنید. تلفن رومیزی پاناسونیک KX-T7705X دارای 488 گرم وزن بوده و می تواند به دیوار نیز متصل شود. همچنین قیمت مناسبی داشته و از قابلیت های متعددی پشتیبانی می کند. کیفیت این دستگاه بسیار مطلوب بوده و برند پاناسونیک دارای بهترین تلفن رومیزی 2024 است. 

تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TS880

تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TS880

این تلفن 977 گرم وزن داشته و کیفیت ساخت بالایی دارد. همچنین مجهز به قابلیت کالر آیدی بوده و از یک خط پشتیبانی می کند. این دستگاه امکان ذخیره 50 مخاطب را فراهم کرده و دسترسی سریع به شماره ها را امکان پذیر کرده است. همچنین دارای قفل صفحه کلید بوده و مجهز به سیستم شماره گیری مجدد خودکار است. Call Waiting یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TS880 بوده و این دستگاه از بلندگوی داخلی نیز برخوردار است. همچنین نمایشگر LCD داشته و در ابعاد 177×101×228 میلی متر طراحی شده است.

تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TS880MX

این تلفن مجهز به صفحه نمایش 3 خطی بوده و 550 گرم وزن دارد. همچنین امکان دسترسی سریع به 10 شماره اخیر را فراهم کرده و بلندی صدای زنگ را در 3 مرحله تنظیم می کند. تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TS880MX‌ در ابعاد 93×172×220 میلی متر طراحی شده و از دفترچه تلفنی با ظرفیت ذخیره 99 مخاطب برخوردار است.
این تلفن رومیزی پاناسونیک از یک خط پشتیبانی کرده و مجهز به قابلیت کالر آیدی است. این دستگاه برای مصارف خانگی، تجاری، اداری و... مناسب بوده و کیفیت ساخت مناسبی دارد. همچنین انتقال صدا را با وضوح بالایی به انجام رسانده و فاقد منشی تلفنی است.

تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TSC60

تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TSC60

این تلفن از یک خط پشتیبانی کرده و امکان ذخیره 30 مخاطب را فراهم می کند. همچنین در ابعاد استانداردی طراحی شده و کیفیت مناسبی دارد. منبع تغذیه این دستگاه برق شهری بوده و یکی از بهترین قابلیت های آن مربوط به کالر آیدی است. تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TSC60 مجهز به میکروفن و اسپیکر بوده و امکان تنظیم میزان صدای زنگ را فراهم می کند. همچنین شماره گیری مجدد با 5 شماره اخیر را امکان پذیر کرده و صفحه نمایش دو خطی دارد. این دستگاه طراحی زیبا، محکم و ارگونومیک داشته و بلندگوی دیجیتال ندارد. همچنین امکان نمایش 16 رقم از شماره را فراهم کرده و با توجه به قیمت مناسب خود در لیست بهترین تلفن رومیزی 2024 قرار می گیرد.

تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TS580MX

تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TS580MX

این تلفن مجهز به قابلیت کالر آیدی بوده و دارای دفترچه تلفنی با ظرفیت ذخیره 50 کاربر است. همچنین در ابعادی استاندارد طراحی شده و صفحه نمایش واضح و روشنی دارد. تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TS580MX از یک خط پشتیبانی کرده و فاقد منشی تلفنی است. همچنین امکان دسترسی به 20 شماره اخیر را فراهم کرده و صدای زنگ گوشی را در سه سطح تنظیم می کند. این دستگاه کیفیت ساخت بالایی داشته و از صدای بسیار عالی برخوردار است. همچنین مجهز به فناوری مدرن بوده و بهترین تلفن رومیزی 2024 است.

سخن پایانی

در این مقاله بهترین تلفن رومیزی 2024 را معرفی کرده و شما را با ویژگی های مهم آن آشنا کردیم. در پایان پیشنهاد می‌ کنیم ابتدا نیاز خود را از خرید این دستگاه مشخص کرده و سپس با مراجعه به فروشگاه اینترنتی آی پی سورنا، بهترین محصول را انتخاب کنید. در این سایت امکان بررسی مشخصات فنی دستگاه های مختلف و مقایسه آن ها فراهم شده و پاناسونیک بهترین برند برای خرید بهترین تلفن رومیزی 2024 است. 
 

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی