مشتری عزیز به علت نوسانات ارز،برای قیمت و موجودی روز تماس بگیرید

سبد خرید

بهترین مدل های تلفن سانترال

بهترین مدل های تلفن سانترال

امروزه استفاده از دستگاه سانترال برای اکثر مجموعه ها و شرکت ها امری ضروری و لازم است. این دستگاه ها با توجه به ظرفیت خود این امکان این را دارند تا تعدادی خط شهری را در ورودی گرفته و تعدادی دیگر از خط داخلی را در خروجی به شما بدهند . طی این روش دیگر نیاز  نیست برای هر یک از کارکنان شرکت خود یک خط تلفن اختصاصی بگیرید.

امروزه استفاده از دستگاه سانترال برای اکثر مجموعه ها و شرکت ها امری ضروری و لازم است. این دستگاه ها با توجه به ظرفیت خود این امکان این را دارند تا تعدادی خط شهری را در ورودی گرفته و تعدادی دیگر از خط داخلی را در خروجی به شما بدهند . طی این روش دیگر نیاز  نیست برای هر یک از کارکنان شرکت خود یک خط تلفن اختصاصی بگیرید. پس از نصب دستگاه سانترال برای خطوط داخلی باید تلفن های ویژه سانترال را بکار بگیرید. تلفن هایی هستند که توسط تعدادی از دستگاه های سانترال پشتیبانی نمی شوند. پس قبل از انتخاب تلفن تا انتهای مقاله با ما باشید که می خواهیم بهترین مدل های تلفن سانترال را معرفی کنیم.
معرفی بهترین مدل های تلفن سانترال برای سازمان ها
از بهترین برند های تلفن سانترال موجود در بازار می شود به تلفن های سانترال پاناسونیک اشاره کرد. این برند از تلفن هایی با کیفیت و با دوام طولانی تشکیل شده که با امکانات متنوع تولید و روانه بازار می شوند و از محبوبیت زیادی برخوردار هستند.

تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX-AT7730X

تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX-AT7730X

از بهترین مدل های تلفن سانترال می‌شود KX-AT7730X اشاره کرد. تلفن سانترال KX-AT7730 یکی از مدل ‌های محبوب و پرفروش پاناسونیک به شمار می آید. این تلفن هایبرید در مراکز با ظرفیت کم و ظرفیت بالا پاناسونیک، قابل کاربرد است. یکی از خصوصیات مهم AT7730 مدیریتی بودن آن می باشد؛ که باعث می شود بتوان سانترال‌های کم ‌ظرفیت همچون KX-TES824 را به کمک آن، تنظیم کرد. شایان توجه است این محصول برای کاربرد اپراتوری هم یک انتخاب فوق العاده به شمار می آید. نمایشگر آن دارای تک سطری بوده و تا 16 کاراکتر شامل عدد و حرف را نمایش می ‌دهد و افراد برای دسترسی به اطلاعاتی چون دفترچه مخاطبین یا شماره و نام افراد گیرنده تماس، با مشکلی رو به رو نمی شوند.
تلفن پاناسونیک KX-AT7730 دارای 12 کلید شماره‌گیر سریع می باشد. شما این امکان را دارید تا روی هر یک از این کلید ها، شماره داخلی، خط شهری یا یک کار خاص از مرکز تلفن را در آن ذخیره نماید و پس از آن، تنها لازم است تا کلید را فشار دهید و به آن ‌ها دسترسی پیدا کنید.

تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX-DT543

تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX-DT543

از بهترین مدل های تلفن سانترال می‌شود به KX-DT543 اشاره کرد. تلفن سانترال KX-DT543 از جمله محصولات اداری پاناسونیک به شمار می آید. این تلفن در فضا ‌های اداری، سازمانی و تجاری طراحی گشته و کاربرد دارد و به فروش می رسد. DT543 یک تلفن دیجیتال بوده که به واسطه یک رشته سیم، به یکی از پورت‌ های دیجیتال از دستگاه ‌های سانترال پاناسونیک متصل می گردد. این تلفن زیبا، با داشتن کیفیت بالا و با طراحی ارگونومیکی که دارد یک گزینه بسیار مناسب برای مجموعه‌های کاری به حساب می آید. تلفن پاناسونیک KX-DT543 با داشتن کیفیت بالا صدا و دسترسی آسان به خصوصیات قدرتمند و حرفه‌ای، یک تجربه خاص از مکالمات را به شما هدیه می‌ دهد. این تلفن سانترال، با دستگاه‌‌های Panasonic در سری TDA و TDE سازگاری دارد.
تلفن سانترال DT543 در دو رنگ سیاه و سفید تولید می‌شود و در هر دو رنگ خود، بدون شک یک گزینه ایده آل برای انواع دیزاین دکوراسیون‌های اداری می باشد. این دستگاه از صفحه نمایش LCD بزرگ و شفاف همراه با داشتن رابط بصری آسان، دسترسی به دفترچه تلفن و سایر خصوصیات پیشرفته تشکیل شده است. شایان ذکر است این نمایش‌گر 3 خطی، دارای نور پس زمینه کافی می باشد. KX-DT543 دارای750 گرم وزن بوده که باعث می شود به راحتی، روی دیوار قرار گیرد.

تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX-HDV100

تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX-HDV100

از بهترین مدل های تلفن سانترال می‌شود به KX-HDV100 اشاره کرد. ساده‌ترین مدل از سری HDV تلفن‌های پاناسونیک تلفن تحت شبکه KX-HDV100 می باشد. این تلفن دارای یک اکانت SIP می باشد و با توجه به قیمت مقرون به صرفه و امکانات متعددی که داراست، یک انتخاب برگزیده برای بیزینس‌های کاری کوچک و متوسط، به حساب می آید. پشتیبانی از پروتکل SIP ، باعث شده تا KX-HDV100 علاوه بر مراکز تلفن IP پاناسونیک، در سایر مراکز از جمله سیسکو و استریکس نیز کاربرد داشته باشد. این تلفن، از یک نمایش‌گر 2.3 اینچی با نور پس زمینه کافی تشکیل شده است که کل اطلاعات روی آن، با شفافیت بالا و وضوح مناسب به افراد نشان داده می‌شوند. 
دو عدد کلید قابل برنامه‌ریزی روی بدنه تلفن پاناسونیک KX-HDV100 قرار گرفته شده است. افراد این امکان را دارند تا شماره‌های داخلی یا خطوط شهری پرتکرار خود را روی این کلیدها ذخیره کنند. این مدل از تکنولوژی PoE بر خلاف مدل‌های KX-HDV130 و KX-HDV230، پشتیبانی نمی‌کند. به همین جهت برای استفاده از آن، لازم است آداپتور داشته باشید. با این وجود، کیفیت صدای HDV100 در بین سایر محصولات هم‌رده، تقریبا فوق العاده است.

تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX-DT346X

تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX-DT346X

از بهترین مدل های تلفن سانترال می‌شود به KX-DT346X اشاره کرد. تلفن سانترال KX-DT346 در زمره یکی از باکیفیت‌ترین محصولات پاناسونیک جای دارد. این تلفن دیجیتال، دارای یک نمایش‌گر 6 سطری می باشد که این قابلیت را داراست تا 24 کاراکتر را با شفافیت و وضوح عالی نشان دهد. با توجه به امکانات زیادی که DT346 در اختیار کاربران می گذارد، طبیعی است که از قیمت بالایی هم برخوردار باشد. با این حال، کاربرانی که حتی برای یک ‌بار از این محصول ایده آل استفاده کرده باشند، پی خواهند برد که KX-DT346 ارزش هزینه ‌ای که برای آن پرداخت می گردد را دارد. آنچه واضح است، این است این تلفن بدون شک پاسخگوی نیازهای مجموع شما است.

تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX-DT343

تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX-DT343

از بهترین مدل های تلفن سانترال می‌شود به KX-DT343 اشاره کرد. اگر دنبال تلفنی زیبا و در عین حال با کیفیت هستید پیشنهاد ما به شما تلفن سانترال KX-DT343 ساخت شرکت پاناسونیک است. این تلفن دیجیتال مدیریتی، قابلیت های عالی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که دور از ذهن است که در سایر مدل های تلفن اداری، پیدا کنید. نمایش‌گر 3 سطری این محصول، دارای نور پس زمینه سفید می باشد و کل اطلاعات را با بهترین وضوح و خوانایی، نمایش می‌ دهد. زاویه دید این نمایش‍گر قابلیت تنظیم را داراست و شما این امکان را دارید تا بر اساس دید بهتر خود از تلفن، آن را تنظیم نمایید. درست در قسمت پایین LCD تلفن پاناسونیک D343 چهار کلید برای دسترسی به امکاناتی چون ورود به منوی اصلی و تنظیم صدای زنگ، قرارداده شده است.

تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX-T7665

تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX-T7665

تلفن سانترال KX-T7665 یکی از بهترین مدل های تلفن سانترال و در عین حال، اقتصادی ‌ترین تلفن ‌های دیجیتال پاناسونیک به شمار می آید. این تلفن با کمک دو رشته سیم، به یکی از خروجی ‌های دستگاه سانترال اتصال می یابد. قابلیت های فوق العاده در کنار قیمت مناسب نسبت به سایر تلفن ‌های سانترال، T7665 را به یک گزینه ایده آل برای مدیران بیزینس ها، تبدیل کرده است. KX-T7665 دارای یک نمایش‌گر تک سطری می باشد که می‌تواند اطلاعات متعدد را با وضوح و خوانایی بالا، به افراد نمایش دهد.

سخن پایانی

آی پی سورنا، به عنوان نمایندگی تلفن های پاناسونیک در ایران آماده ارائه بهترین مدل های تلفن سانترال به شما مراجعه کنندگان گرامی است. در این مقاله انواع مختلف و البته بهترین مدل های تلفن سانترال را به شما معرفی کردیم.