مشتری عزیز به علت نوسانات ارز،برای قیمت و موجودی روز تماس بگیرید

سبد خرید

19
تلفن رومیزی پاناسونیک

تکنولوژی به صورت پیوسته در حال توسعه و پیشرفت است و به همین علت کمی دشوار است که از بین تمام محصولات موجود در بازار یک مدل را انتخاب کرد و شناخت بهترین گزینه با توجه به شرایط کسب و کار گیج کننده به نظر می‌رسد. اینجاست که مجموعه آی پی سورنا به کمک شما می‌شتابد. آی پی سورنا نه تنها جدیدترین محصولات را با معرفی کامل در سایت خود قرار می‌دهد بلکه آنها را با توجه به مزایا و قابلیت هایی که دارند دسته بندی کرده و به این شکل به شما در داشتن انتخابی مطمئن تر کمک خواهد کرد. کارشناسان فنی ما در مشاوره خرید و هم چنین ارائه خدمات پس از فروش در کنار شما خواهند بود؛ چرا که ما بر این باوریم که خرید اولین گام برای به وجود آوردن رابطه ای حرفه ای و طولانی مدت خواهد بود. ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم بهترین تلفن ثابت پاناسونیک را متناسب با نیاز و بودجه خود انتخاب نمایید. برای اطلاع از قیمت تلفن رومیزی پاناسونیک و ویژگی های آن با ما همراه باشید.

تلفن رومیزی پاناسونیک

سیستم های تلفن رومیزی برند پاناسونیک یک انتخاب عالی برای مشاغل در هر نوعی است.انواع تلفن رومیزی پاناسونیک طیف گسترده ای از ویژگی ها، از ابتدایی تا پیشرفته را ارائه می دهند که می تواند نیازهای هر کسب و کاری را برآورده کند. استفاده از این تلفن ها آسان است و می ‌توان آن‌ها را متناسب با نیازهای خاص هر کسب ‌و کاری شخصی ‌سازی کرد. همچنین قابل اعتماد هستند و سابقه طولانی در ارائه خدمات با کیفیت دارند.

قیمت تلفن رومیزی پاناسونیک

قیمت تلفن رومیزی پاناسونیک

سیستم های تلفن پاناسونیک از بهترین های موجود در بازار هستند. آن ها کیفیت، قابلیت اطمینان و ویژگی هایی را ارائه می دهند که شکست دادنشان دشوار است. انواع تلفن رومیزی پاناسونیک به دلیل توانایی آن ها در رسیدگی به حجم تماس های زیاد و ارائه ویژگی هایی که به کسب و کارها کمک می کند فعالیتی کارآمد تر داشته باشند؛ در بین مشاغل محبوب هستند. 

با سیستم تلفن رومیزی پاناسونیک، می توانید مطمئن باشید که محصولی با کیفیت بالا دریافت کرده اید. اما لازم به ذکر است که به دلیل نوسانات شدید در بازار، قیمت تلفن رومیزی پاناسونیک نیز مانند تمام وسایل دیگر دچار تغییر می شود و نمی توان قیمت قطعی برای آن اظهار کرد. زیرا قیمت این دستگاه‌ها مانند تمام وسایل الکترونیکی، به صورت روزانه در حال تغییر است. 

اما راه حل این مشکل نیز نزد ماست، شما می‌توانید با وارد شدن به وب سایت آی پی سورنا (ipsorena)، قیمت مدل های مختلف تلفن های رومیزی از برند پاناسونیک را مشاهده کنید. همچنین می توانید با کارشناسان ما در وب سایت آی پی سورنا در تمام روزهای کاری تماس بگیرید و در مورد قیمت ها از آنان سوال نمایید.

خرید تلفن رومیزی پاناسونیک

خرید تلفن رومیزی پاناسونیک

وقتی نوبت به پیدا کردن سیستم تلفن عالی برای کسب‌ و کارتان می‌ رسد، تلفن رومیزی پاناسونیک حرف اول را می زند. در صورت خرید تلفن رومیزی این برند، می ‌توانید اطمینان حاصل کنید که سرمایه‌گذاری درستی انجام داده اید. تلفن های رومیزی پاناسونیک با قیمت مناسب، از قابل اعتمادترین سیستم های موجود در بازار هستند. این تلفن های رومیزی ویژگی های متنوعی دارند و با تولید در مدل های مختلف، برای هر نیازی کاملا مناسب است.

چه به دنبال محصولاتی کاربردی و چه پیشرفته تر باشید، پاناسونیک سیستمی دارد که متناسب با نیاز های شما عمل می کند. به علاوه، خدمات مشتریان ما در آی پی سورنا درجه یک است. بنابراین می توانید مطمئن باشید که در صورت بروز هر گونه مشکلی می توانید روی ما حساب کنید. همچنین اگر به دنبال یک سیستم تلفن قابل اعتماد هستید که هم اکنون و هم در آینده نیاز های شما را برآورده کند؛ تلفن رومیزی پاناسونیک قطعا گزینه ی خوبی است و ارزش بررسی دارد.

چرا باید تلفن رومیزی پاناسونیک را انتخاب کنیم؟

برند پاناسونیک انواع تلفن های بی سیم و با سیم را به بازار عرضه کرده که می‌توانند در محل کار، منزل یا هر دو مورد استفاده قرار گیرند. تلفن های ثابت پاناسونیک با جدیدترین فناوری و قابلیت های بی شماری که دارند تحولی عظیم را در بازار برای رفع نیازهای کاربران به وجود آورده است. تلفن های پاناسونیک مدیریت تماس های روزانه را برای مصرف کنندگان بسیار ساده تر کرده اند. قیمت تلفن های با سیم پاناسونیک به نسبت تلفن های بی سیم پایین تر است. با این وجود، هر دوی آنها قابلیت های فوق العاده ای را ارائه می‌دهند. در ادامه برخی از این قابلیت ها را نام برده و آنها را شرح می‌دهیم:

چرا باید تلفن رومیزی پاناسونیک را انتخاب کنیم؟

 گزینه مسدود کردن تماس ها: یکی از مشکلاتی که کسب و کارها و حتی کاربران شخصی در استفاده از تلفن ها با آن سر و کار دارند، تماس های تلفن گویا و بازاریاب های تلفنی می‌باشد. ویژگی مسدود کردن تماس ها برای این مشکل راه حلی مناسب می‌باشد و این مزاحمت ها را برای کاربران کاهش می‌دهد..

 کالرآیدی گویا: به محض اینکه با تلفن شما تماس گرفته شود، کالرآیدی گویا اعلام می‌کند که چه کسی با چه شماره ای با شما تماس گرفته است. بنابراین شما سریعا می‌توانید تصمیم بگیرید تماس را دریافت کنید یا آن را بی پاسخ بگذارید.

 باتری معمولی: تلفن های پاناسونیک از باتری های معمولی قابل شارژ مجدد AAA استفاده می‌کنند و به آسانی می‌توانند با باتری های جدید تعویض شوند.

 کاهش صداهای پس زمینه مزاحم: در بسیاری از موقعیت ها، صداهای پس زمینه طراف برقراری ارتباط را برای دو طرف تماس دشوار می‌کنند. تلفن های پاناسونیک دارای قابلیت کاهش صداهای مزاحم هستند و مکالمه ای با وضوح و شفافیت بالا را برای طرفین تماس فراهم می‌کنند.

 نور پس زمینه روشن: وقتی محیط اطراف تاریک و بدون نور است، دیدن و فشار دادن کلیدها بسیار دشوار است بنابراین برای حل این مشکل برخی از مدل های تلفن های پاناسونیک دارای نور پس زمینه هستند و دیدن کلیدها و استفاده از آنها را برای کاربران بسیار راحت تر می‌کند.

قفل صفحه کلید با تنظیم پسوورد: کاربران می‌توانند برای استفاده از تلفن خود رمز عبور تعیین کنند. این قابلیت می‌تواند به خصوصی نگه داشتن و امنیت گوشی تلفن کاربر کمک کند. در این شرایط، کاربر باید قبل از استفاده از تلفن، رمز عبور صحیح را وارد کند. این قابلیت هم چنین فرد را از تماس های تصادفی و اشتباه در امان نگه می‌دارد.

 جایگاه سیم کارت: برخی از مدل های تلفن پاناسونیک دارای جایگاه سیم کارت هستند. این قابلیت استفاده از تلفن ها و سرویس های خطوط ارتباطی را برای کاربران راحت تر می‌کندو مزایای یک سیم کارت را در اختیار آنها قرار می‌دهد.

 

اجزای تلفن رومیزی پاناسونیک

اجزای تلفن رومیزی پاناسونیک

اجزای تلفن رومیزی پاناسونیک عبارتند از :

  • بدنه تلفن رومیزی
  • آداپتور AC
  • چهار سیم برای خط تلفن
  • پایه رومیزی
  • گوشی سیمی
  • سیم برای اتصال گوشی سیمی
  • کابل صدا
  • راهنمای راه اندازی سریع
  • راهنمای دستورالعمل های اجرایی

چه خصوصیتی برند پاناسونیک را به یک برند شناخته شده در سطح جهانی تبدیل می‌کند؟

پاناسونیک یک برند چند کاربردی در ژاپن با قدمت 100 ساله می‌باشد. این کمپانی برای تولید محصولات با جدیدترین تکنولوژی ها و کیفیت بالا شناخته شده است. این شرکت کالاهای الکترونیکی و لوازم خانگی متعددی تولید می‌کند و باعث راحت تر شدن زندگی کاربران خود می‌شود. پاناسونیک هر روزه محصولات جدیدی را روانه بازار می‌کند و برای مشکلات روزانه مردم راه حل های کاربردی ارائه می‌دهد.

انواع تلفن رومیزی پاناسونیک

شرکت پاناسونیک پیشرو جهانی در تولید طیف گسترده ای از محصولات الکترونیکی برای کاربردهای مصرف کننده و تجاری است. تلفن های رومیزی پاناسونیک در انواع مختلفی ارائه می شوند که در ادامه به شرح برخی از آن ها می پردازیم:

الف) تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-TS500MX

تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-TS500MX

تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TS500MX طراحی مناسبی برای هر کسب و کار یا اداره ای دارد. این تلفن دارای یک بلندگو است که به کاربران امکان می دهد با هندزفری تماس بگیرند یا امکان تماس های کنفرانسی را فراهم می کند.

علاوه بر این، به شما امکان می دهد با استفاده از دسرنویس ۳کمه شماره گیری مجدد، حافظه ای داشته باشید که به شما امکان می دهد با فشار دادن یک دکمه، شماره گیری مجدد را انجام دهید. همچنین، این تلفن های ثابت قدیمی و در عین حال آسان برای استفاده در هر خانه یا دفتری واقعا عالی به نظر می رسند و از فناوری بالایی برخوردارند.

تلفن های رومیزی پاناسونیک را با یک ویژگی شگفت انگیز از نوع صفحه نمایش الفبایی نیز مونتاژ می کنند که در بالای آن نصب می شود و استفاده از آن آسان است. همچنین این دستگاه دفترچه تلفنی دارد که اگر مخاطبی در تلفن ثابت شما ذخیره شده باشد، می توانید نام و شماره تماس گیرنده را ببینید.

قابلیت دیگری نیز در این تلفن وجود دارد که شامل دکمه های بلندگو برای افزایش یا کاهش صدا، فلاش و دکمه شماره گیری مجدد برای شماره گیری آخرین شماره تماس گرفته شده می باشد. همچنین می‌توانید با استفاده از پنل پشتی تلفن، آن را روی دیوار نصب کنید.

ویژگی ها:

  • قابل نصب روی دیوار
  • شماره گیری قابل انتخاب با دفترچه تلفن
  • شماره گیری مجدد با یک دکمه
  • کنترل صدای زنگ 3 مرحله ای
  • کنترل صدا الکترونیکی گوشی (4 مرحله)
  • فلاش زمان‌دار (600 میلی‌ثانیه)
  • ITS اولیه 

ب) تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-T7703X 

تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-T7703X 

در تلفن پاناسونیک رومیزی مدل KX-T7703X هنگامی که تماسی دریافت می شود، شماره تلفن نمایش داده می شود. این قابلیت به شما امکان می دهد قبل از برداشتن گوشی، بررسی کنید چه کسی در حال تماس است. همچنین اطلاعات تماس گیرنده برای 30 تماس گیرنده آخر نیز در لیست تماس گیرندگان ثبت می شود که این کار شماره گیری مجدد یا بررسی سابقه تماس را راحت می کند. در ضمن می توان 5 شماره آخر موجود در گزارش تماس را مجددا شماره گیری کرد.

ویژگی ها:

  • دارای صفحه نمایش 2 خطی با نمایش زمان
  • نمایش شماره تماس گیرنده
  • حافظه دفترچه تلفن تا 30 شماره یا Caller ID
  • بدون نیاز به باتری برای استفاده فوری
  • شماره گیری سریع 
  • حافظه شماره گیری مجدد تا 5 شماره
  • کنترل صدای زنگ 3 مرحله ای
  • محدودیت تماس

ج) تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-TSC60

تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-TSC60

با تلفن پاناسونیک رومیزی مدل KX-TSC60، از خط ثابت خود با کاربرد های بیش تری بهره مند شوید. این تلفن با طراحی زیبا و شیک عرضه می شود. دارای صفحه کلید الفبایی عددی و صفحه نمایش LCD است. صفحه نمایش LCD به راحتی شماره ای که با آن تماس گرفته اید را نشان می دهد. این تلفن رومیزی دارای یک حافظه داخلی برای ذخیره حداکثر 30 گزارش تماس و پنج شماره تماس مجدد است.

ویژگی ها:

  • امکان انتخاب آهنگ تماس با یک دکمه
  • نمایشگری برای نشان دادن شماره تماس گیرنده
  • برخورداری از بهترین طراحی ارگونومیک
  • استفاده آسان در طولانی مدت

د) تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-T7705X

د) تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-T7705X

تلفن پاناسونیک رومیزی مدل KX-T7705X یکی از خوش ساخت ترین تلفن های شرکت پاناسونیک است. این تلفن علاوه بر کیفیت ساخت بالا، دارای ویژگی ها و قابلیت های مختلفی نیز می باشد. صفحه نمایش دستگاه می تواند 2 خط تا 16 رقم شماره را نمایش دهد و می توانید کنتراست آن را در 4 سطح تنظیم کنید. حافظه «شناسه تماس‌گیرنده» حداکثر 30 شماره از تماس ‌های دریافتی را نشان می ‌دهد و می‌توانید تا 5 شماره آخر را با قابلیت «Redial» دوباره شماره‌ گیری کنید. می ‌توانید نحوه برقراری تماس را بین «Tone» و «Pulse» و همچنین مدت زمان "فلش" را تغییر دهید.

ویژگی ها:

  • مجهز به بلندگوی دیجیتالی
  • امکان تنظیم صدای بلندگوی دیجیتالی در 4 درجه
  • ساخته شده از بدنه ای پلاستیکی و با کیفیت
  • قرار گیری کلید های گوشی در فاصله ای مناسب
  • ابعاد بسیار خوب کلید ها برای گرفتن شماره
  • اندازه مناسب متن روی صفحه نمایش و کلید ها
  • برخورداری از بهترین کیفیت در ساخت، صدا و نمایشگر تلفن

در اینجا ما 4 نمونه از مدل های مختلف تلفن رومیزی پاناسونیک را برای شما شرح دادیم. شما می توانید برای مشاهده و بررسی مدل های بیشتر تلفن های رومیزی پاناسونیک به صفحه این محصولات در سایت ما مراجعه کنید. 

نمایندگی تلفن رومیزی پاناسونیک

آی پی سورنا به عنوان نمایندگی تلفن رومیزی پاناسونیک تمامی مدل های این سیستم را به صورت اورجینال به شما ارائه می دهد. می توانید تلفن های رومیزی پاناسونیک ما را مشاهده کنید و از تیم مجرب فروش ما برای انتخاب مناسب ترین محصول برای نیازهای خود کمک بخواهید. بنابراین انواع مدل های این تلفن را از یک مرکز معتبر می خرید. 

از کجا تلفن رومیزی پاناسونیک بخریم؟

از کجا تلفن رومیزی پاناسونیک بخریم؟

شما باید ابتدا نوع تلفن و برندی را که می خواهید از آن خریداری نمایید را انتخاب کنید. پاناسونیک یک ارائه دهنده سیستم تلفنی است که خدمات تلفن ثابت و VoIP را می فروشد. این برند محصولاتی تولید می کند که ویژگی های متنوعی دارند. سیستم های آن قابل اعتماد و آسان برای استفاده هستند که آن ها را به یک انتخاب عالی برای مشاغل مختلف یا استفاده در خانه تبدیل می کند. در آی پی سورنا می توانید هرمدل از این تلفن رومیزی پاناسونیک را که می خواهید تهیه کنید.

شما می‌توانید در سایت آی پی سورنا طیف گسترده ای از تلفن های رومیزی بررسی کنید. این دستگاه ها با جدیدترین فناوری ساخته شده اند و عملکردی پیشرفته را با قیمتی مقرون به صرفه به شما ارائه می‌دهند. خرید این تلفن ها به دو صورت آنلاین و تلفنی انجام می‌پذیرد.

سوالات متداول

· تلفن های پاناسونیک دارای دفترچه تلفن هستند؟

برخی از مدل های تلفن پاناسونیک دارای قابلیت ذخیره مخاطبین در دفترچه تلفن می‌باشند.

· چرا زمان روی صفحه نمایشگر تلفن پاناسونیک من مدام در حال تغییر است؟

این اتفاق بعلت درست نبودن منطقه زمانی و تغییر خودکار زمان به وجود می‌آید.

· در تمام مدل های تلفن پاناسونیک اسپیکر وجود دارد؟

خیر بلندگوی صوتی در تمام مدل های تلفن پاناسونیک قرار داده نشده است به طور مثال تلفن پاناسونیک مدل KX-TS500MX از این قابلیت بی بهره است.