مشتری عزیز به علت نوسانات ارز،برای قیمت و موجودی روز تماس بگیرید

سبد خرید

94
تلفن بی سیم پاناسونیک

با وجود همه گیر شدن تلفن های همراه در سرتاسر جهان، تلفن های بی سیم هنوز هم طرفداران خود را دارند. برند پاناسونیک در زمینه تولید این نوع از تلفن ها از برند های پیشرو در بازار به شمار می‌آید. شرکت پاناسونیک قابلیت های منحصر بفرد و متعددی را برای این دسته از محصولات خود برگزیده و همین ویژگی باعث پر طرفدار شدن آنها در میان کاربران گشته است. در ادامه با معرفی بیشتر این دستگاه ها و همچنین شرح قیمت تلفن بی سیم پاناسونیک با ما همراه باشید.

مشخصات تلفن بی سیم پاناسونیک

مشخصات تلفن بی سیم پاناسونیک

تلفن های بی سیم برند پاناسونیک تمامی مشخصات و قابلیت های یک تلفن مدرن و همه کاره را دارا می‌باشند. این قابلیت ها عبارتند از:

ویژگی های تلفن بی سیم پاناسونیک

  •  پشتیبانی یک پایه از چند هندست

دستگاه تلفن های بی سیم پاناسونیک از دو جزء پایه و دسته تلفن یا هندست تشکیل شده اند. در این دستگاه ها امکان اتصال چند هندست به یک پایه وجود دارد. با این قابلیت چند کاربر به صورت همزمان می‌توانند از یک خط تلفن استفاده کنند و به این شکل کارایی و کیفیت پاسخدهی سیستم ارتباطی افزایش می‌یابد.

  •  نصب و استفاده آسان

در تلفن های بی سیم پاناسونیک نصب و استفاده دارای مراحل بسیار ساده و ابتدایی می‌باشد و شما بعنوان کاربر می‌توانید به سرعت تلفن را به دلخواه خود شخصی سازی کرده و کار با آن را شروع نمایید. برنامه ریزی یک هندست باعث می‌شود بقیه هندست ها که به پایه مشابه متصل هستند نیز از آن برنامه پیروی کنند.

  •  قابلیت مسدود سازی شماره تلفن های دلخواه

تلفن های بی سیم پاناسونیک به کاربران خود این امکان را می‌دهند که هر شماره ای که خواستند را به دلایل مختلف از جمله ایجاد مزاحمت مسدود یا به سخن عامیانه بلاک کنند. این ویژگی خیال کاربر را بابت این شماره ها راحت کرده و دیگر خطوط تلفن بعلت یک تماس ناخواسته مشغول نخواهند شد.

  • قابلیت کالرآیدی

با استفاده از قابلیت کالرآیدی کاربران تلفن های بی سیم پاناسونیک هنگام دریافت تماس می‌توانند شماره یا نام فرد تماس گیرنده را مشاهده نمایند. این قابلیت حتی در موقعیت هایی که کاربر در حال مکالمه است و یک تماس جدید دریافت می‌کند نیز قابل اجرا می‌باشد.

از دیگر قابلیت های تلفن های بی سیم برند پاناسونیک میتوان به شماره گیری مجدد با فشردن یک دکمه، دسترسی به صندوق پستی با فشردن یک دکمه، دفترچه تلفن با گنجایش 50 مخاطب که در 9 گروه تقسیم بندی می‌شوند، منشی پاسخگوی خودکار، مصرف بهینه انرژی و ... اشاره نمود.

تلفن بی سیم پاناسونیک

قیمت گوشی تلفن بی سیم پاناسونیک

قیمت تلفن بی سیم پاناسونیک می تواند تحت تاثیر عوامل مختلفی باشد. یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت تلفن بی سیم پاناسونیک، ویژگی ها و فناوری گوشی است. تلفن‌های دارای ویژگی‌های پیشرفته مانند اتصال بلوتوث، مسدود کردن تماس و شناسه تماس‌گیرنده ممکن است گران‌تر از مدل‌های معمولی تر باشند. یکی دیگر از عوامل طراحی و زیبایی ظاهری گوشی است. گوشی هایی با طراحی شیک و مدرن ممکن است در مقایسه با مدل های ساده تر و سنتی تر، قیمت بالاتری داشته باشند. به طور کلی یک برند معروف و قابل اعتماد مانند پاناسونیک ممکن است به دلیل کیفیت و قابلیت اطمینان محصولات خود، قیمت بالاتری ارائه نماید. 

اما در نهایت گفتنی است، مجموعه ی آی پی سورنا با ارائه قیمت های ضمانت شده و تخفیف ها بسیار مناسب، انواع تلفن بی سیم پاناسونیک را در اختیار شما قرار داده است. شما می توانید با اطمینان خاطر انواع محصولات کمپانی پاناسونیک از جمله تلفن بی سیم پاناسونیک را از مجموعه ی آی پی سورنا خریداری کرده و هیچگونه نگرانی بابت قیمت و اصالت کالا نداشته باشید.


خرید تلفن بی سیم پاناسونیک اصل

خرید تلفن بی سیم پاناسونیک اصل

تلفن بی سیم Panasonic از جمله محصولات شناخته شده این برند می باشد که به دلیل تنوع محصولات و قابلیت هایی که توسط هر کدام از  انواع آن ها ارائه می شود، طرفداران بسیاری دارد. در مجموعه های معتبری از جمله آی پی سورنا، فروش محصولات پاناسونیک به همراه ضمانتنامه معتبر با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت به شما ارائه می شوند. علاوه بر خدمات پس از فروش امکان مشاوره رایگان فنی جهت نصب و راه اندازی تلفن های بیسیم توسط کارشناسان فروش و فنی آی پی سورنا وجود دارد.

خرید تلفن بی سیم پاناسونیک

سخن پایانی

برای خرید محصول مورد نظر خود از شرکت آی پی سورنا می‌توانید از دو طریق تماس تلفنی یا ارسال پیام در واتس اپ یا تلگرام با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار نمایید و اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید. از مزایای خرید از آی پی سورنا میتوان به گارانتی دوازده ماهه و تضمین اصالت کالا اشاره کرد. در خریدی مطمئن و لذت بخش همراه شما هستیم.

سوالات متداول

· آیا تلفن بی سیم پاناسونیک هنگام تکمیل شارژ جریان برق را قطع می‌کند؟

بله تلفن های بی سیم برند پاناسونیک با این قابلیت از آسیب به باتری های قابل شارژ مجدد جلوگیری می‌کنند.

· آیا برای استفاده از تلفن بی سیم پاناسونیک به اینترنت نیاز است؟

خیر تلفن های بی سیم پاناسونیک که از قابلیت DECT برخوردار نیستند، نیازی به اتصال اینترنت نیز ندارند.

· آیا برای بی صدا کردن تلفن بی سیم به صورت کلی ، بی صدا کردن تنها یک هندست کافی است؟

خیر هر کدام از هندست ها باید به صورت جداگانه بی صدا شوند.