مشتری عزیز به علت نوسانات ارز،برای قیمت و موجودی روز تماس بگیرید

سبد خرید

64
کارت سانترال پاناسونیک

امروزه در عصر ارتباطات یکی از مهمترین و کاربردی ترین اقدامات جهت افزایش بازدهی یک سازمان طراحی یک مرکز تماس پویا می باشد. کاربران با خرید کارت سانترال پاناسونیک با توجه به سازگاری برند پاناسونیک با دیگر تجهیزات مخابراتی پاناسونیک می توانند، قابلیت های مرکز تماس را افزایش دهند. دستگاه سانترال باکس به همین منظور توسط کمپانی پاناسونیک طراحی و تولید شده و عرضه می شود. در گذشته برای طراحی و توسعه مرکز تماس باید هزینه زیادی صرف می شد. امروزه تجهیزات مخابراتی علاوه بر قابلیت های فوق العاده که ارائه می دهند به کاهش هزینه های یک سازمان کمک می کنند. در واقع کاربران با کمترین هزینه می توانند بالاترین کیفیت مکالمات را ارائه دهند.

کارت سانترال پاناسونیک

انواع کارت سانترال پاناسونیک

به طور جزئی کارت سانترال در مدل های بسیار متنوعی طراحی شده است که هر کدام از آن ها با توجه به کاربری و میزان سازگاری با مراکز منحصر به فرد می باشند. تولید هر کدام از انواع کارت سانترال پاناسونیک به گونه ای است که قابلیت هایی را بر روی مرکز تلفن های تعریف شده ای ارائه می دهند. از همین روی گفته می شود که کارت مرکز تلفن سانترال به صورت منحصر به فرد طراحی و تولید شده اند. انتخاب کارت سانترال متناسب با سطح نیاز یک سازمان نیاز به آگاهی دارد که دریافت اطلاعات کافی درباره انواع این محصولات برای کاربران کمک کننده است. کارت خطوط شهری و داخلی از جمله پرفروش ترین کارت ها به شمار می آید. در گذشته برای افزایش خطوط شهری باید به ازای هر خط شهری و هر خط داخلی یک تلفن مجزا خریداری می شد. با استفاده از کارت های سانترال شرایط افزایش خطوط شهری و داخلی با توجه به نیاز کاربران، بر روی تلفن های موجود فراهم می شود. کارت منشی تلفن ، کارت درب باز کن، کارت Caller ID و دیگر انواع کارت ها که هر کدام جهت ارائه قابلیت مشخصی به فروش می رسند.

خرید کارت سانترال پاناسونیک

کاربردهای کارت سانترال پاناسونیک

در سازمان های در حال توسعه که میزان تماس های داخلی و خارجی در حال افزایش است، مدیران و صاحبان کسب و کار می توانند با خرید اینترنتی کارت سانترال پاناسونیک، خطوط شهری و داخلی تماس ها را سازماندهی کرده و کیفیت مکالمات را افزایش دهند. نحوه پاسخ گویی به مخاطبان و تعداد مکالماتی که سبب افزایش بازدهی یک سازمان می شود، به عنوان سرمایه جهت روند صعودی نمودار پیشرفت یک مجموعه به شمار می آید. از همین روی با ارائه خدماتی جهت ضبط مکالمات، امکان بررسی و تجزیه و تحلیل کیفیت مکالمات کاربران و در نهایت افزایش کیفیت مکالمات فراهم می شود.

قیمت کارت سانترال پاناسونیک

اطلاع از ویژگی های اشخاص تماس گیرنده برای مرکز تماس و اپراتور ها اهمیت بالایی دارد. در مواقعی که بر روی خطوط شهری امکان نمایش شناسه تماس یا Caller ID وجود ندارد، با خرید کارت سانترال Caller ID و ایجاد بستری جهت نصب و راه اندازی آن ، این قابلیت ارائه می شود. برخی از کارت های سانترال به گونه هستند که تنها قابلیت مورد نظر را ارائه می دهند و جهت فعال سازی قابلیت مورد نظر باید از مجوز های معتبر از کمپانی تولید کننده خریداری شود. برای سازمان های بزرگ که در مکان های مختلفی از دنیا شعبه دارند، یکپارچه سازی مراکز تماس در اولویت قرار دارد. با استفاده از کارت های لینک وریموت امکان اتصال چندین مرکز تلفن و کنترل تمام مراکز از راه دور فراهم می شود. علاوه بر قابلیت هایی که کارت های لینک ارائه می دهند، هزینه مراکز تماس نیز کاهش می یابد.

قیمت انواع کارت سانترال پاناسونیک

با توجه به اینکه خریدار، کدام برند را انتخاب می کند، کارت مورد نظر چه قابلیت ها و چه میزان ظرفیتی را ارائه می دهد، قیمت کارت سانترال پاناسونیک متفاوت است. شرکت آی پی سورنا توانسته برای افزایش میزان رضایت از خرید کاربران، تمام محصولات خود را به نسبت نرخ قیمت در بازار مناسب ارائه دهد.

خرید کارت سانترال پاناسونیک از آی پی سورنا

خرید تجهیزات مخابراتی به دلیل مشخصات تخصصی، یکی از سخت ترین مراحل می باشد. خرید کارت سانترال به صورت اینترنتی به آگاهی کامل کاربران نیاز دارد. از جمله مهمترین مواردی که بسیاری از سازمان های معتبر خرید اینترنتی کارت سانترال از فروشگاه آی پی سورنا را انتخاب می کنند، خدمات فروش این مجموعه است که توسط متخصصان و به صورت رایگان ارائه می شود. همچنین نصب تجهیزات مخابراتی نیاز به متخصصان فنی در این حرفه را دارد. کارشناسان فروش و فنی مجموعه آی پی سورنا جهت افزایش سطح کیفی در فروش کارت سانترال پاناسونیک و افزایش آگاهی مراجعین خود تمام اطلاعات لازم را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهند.