مشتری عزیز به علت نوسانات ارز،برای قیمت و موجودی روز تماس بگیرید

سبد خرید

0
کالایی در این بخش موجود نمی باشد
مرکز تلفن گرنداستریم

مرکز تلفن سانترال گرند استریم یکی از مهمترین و اصلی ترین تجهیزات مخابراتی به شمار می آیند. در واقع در هر مرکز تماس پویا یک دستگاه مرکز تلفن دیده می شود. در میان برندهایی که امروزه به دلیل کیفیت و قابلیت هایی که دارند در میان کاربران شناخته شده است، گرند استریم یکی از مهمترین تجهیزات مخابراتی به شمار می آید. سانترال گرنداستریم امروزه با استفاده تکنولوژی های جدید توانسته است برای طراحی و توسعه یک سیستم مرکز تماس پویا تاثیرگذار باشد.

مرکز تلفن سانترال

خرید انواع مرکز تلفن سانترال گرنداستریم اصل

برای خرید سانترال گرنداستریم ابتدا باید نسبت به این دستگاه ، نوع کاربری سیستم سانترال گرنداستریم اطلاعات کافی را داشته باشید. شرکت آی پی سورنا به عنوان بزرگ ترین و شناخته شده ترین مراکز فروش سانترال گرنداستریم توانسته است علاوه بر ارائه محصولات و تجهیزات مخابراتی ، خدماتی را که شامل خدمات فروش و نصب و راه اندازی می باشند، ارائه دهد. خدمات فروش توسط کارشناسان فروش این مرکز با ارائه مشاوره های رایگان برای انتخاب و خرید کالای مناسب ارائه می شود. با استفاده از راه های ارتباطی که در سایت درج شده است، امکان برقراری ارتباط کاربران با واحد فروش جهت انتخاب کالای مناسب و واحد فنی جهت ثبت درخواست نصب و راه اندازی تجهیزات ایجاد شده است.

قیمت باکس سانترال گرنداستریم

قیمت سانترال گرند استریم به تنهایی و بدون تجهیزات جانبی، هزینه مقرون به صرفه ای دارد. در مورد باکس سانترال گرنداستریم باید بدانید که این دستگاه ها در انواع گوناگونی طراحی و تولید شده اند که هر کدام قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی را پشتیبانی می کنند. با استفاده از مرکز تلفن گرنداستریم بستری جهت افزایش قابلیت ها به سیستم های مرکز تماس فراهم می شود.

سانترال گرنداستریم

فروش سانترال گرنداستریم با گارانتی

شرکت آی پی سورنا تمام محصولات خود را به همراه گارانتی یکساله به فروش می رساند. فروش سانترال گرنداستریم هم شامل ضمانتنامه یکساله است که امکان تعمیر و تعویض رایگان را در صورتی که شامل قوانین ضمانتامه باشد، به کاربران می دهد. در واقع طراحی و توسعه یک سیستم مرکز تماس به تجهیزات به روز با تکنولوژی های جدید نیاز دارد که سانترال های گرنداستریم و دیگر تجهیزات آن به دلیل اینکه در بستر شبکه کار می کنند می توانند به توسعه سطح کاربری یک سیستم مرکز تمام کمک کنند.