مشتری عزیز به علت نوسانات ارز،برای قیمت و موجودی روز تماس بگیرید

سبد خرید

57
تلفن تحت شبکه گرند استریم

تلفن تحت شبکه گرند استریم  یکی از محبوب ترین تلفن های بازار است. برند گرند استریم از برندهای محبوب آمریکایی است و به دلیل کیفیت خوب محصولات و قیمت مناسب توانسته جایگاه بسیار خوبی بین رقبای خود پیدا کند. بخصوص در ایران به خاطر سازگاری بالا، راه اندازی آسان، کیفیت خوب و تنوع بی نظیر محصولاتش توانست خیلی زود محبوب شود. در ادامه مقاله به این برند و محصولاتش می پردازیم.

قیمت تلفن تحت شبکه گرند استریم

در بالا لیستی از قیمت تلفن ویپ گرند استریم موجود است. هر چند تمام قیمت ها به روز اند اما برای اطلاع از قیمت محصولاتی که فاقد قیمت اند می توانید از طریق راه های ارتباطی که در سایت قرار دارند با کار شناسان ما در آی پی سورنا تماس بگیرید و جویای قیمت تلفن مورد نظر خود شوید. همچنین می توانید از آنها مشاوره رایگان دریافت کنید.

چرا برند گرند استریم محبوب است؟

سوال اصلی اینجاست که چرا محصولات برند گرند استریم به یکی از محبوب ترین محصولات میان مشتریان تبدیل شده است؟

  • قابلیت اطمینان

در بیش از ۱۵۰ کشور در سراسر جهان، محصولات گرنداستریم توسط کسب و کارهای خرد و متوسط استفاده شده است. برند گرند استریم نه تنها به ارائه محصولات با کیفیت به مشتریان خود تمرکز داشته بلکه به واسطه تیم حرفه ای سازمانی خود همیشه سعی در پشتیبانی عالی، آموزش فنی، آموزش فروش، ارائه اعتماد به مخاطب و سایر موارد دیگری داشته است. گرنداستریم شرکتی است که مشتریان می‌توانند با آسودگی خاطر به آن تکیه کنند.

  • کیفیت گرنداستریم

محصولات برند گرند استریم با بالا ترین میزان استاندارد تولید می ‌شوند. این محصولات بر اساس نیاز های بازار با در نظر گرفتن مخاطبان هدف، طراحی و روانه بازار شده اند. برای هر دستگاه طی زمان طولانی و با همکاری افراد متخصص و حرفه ای به دقت فکر می ‌شود و سپس یک سری آزمایش داخلی، بتا تست و بررسی انجام می‌گیرد. در نهایت پس از گذراندن مراحل ذکر شده، محصول با کیفیت بالا به مشتریان ارائه می شود.

  • نوآوری در برند

یکی از هدف های مهم این برند آمریکایی، نوآوری و خلاقیت است. گرنداستریم یک شرکت آینده ‌نگر می باشد که بر تحقیق و توسعه تمرکز دارد تا نوآورانه ترین محصولات را به بازار هدف ارائه کند. گرنداستریم به نیاز ها و خواسته های مشتری توجه می کند و برای آن ها ارزش بالایی قائل است تا بتواند از نیاز ها ایده گرفته و آن ها را به واقعیت تبدیل ‌کند. گرنداستریم به طور دائم و پیوسته در حال یافتن راه ‌هایی برای کمک به سایر کسب‌ و کار  ها و بیزینس ها جهت نوآوری و تکامل از طریق محصولات خود است.

برند گرند استریم

برند گرند استریم یک برند آمریکایی می باشد. این شرکت نسبتا تازه تاسیس که دارای محبوبیت زیادی نیز می باشد؛ کار خودش  را از سال ۲۰۰۲  آغاز کرد. گرند استریم در شروع کار در حوضه تولید دوربین های تحت شبکه، گیت وی های ویپ، مبدل های تلفن آنالوگ، تلفن های IP، سانترال های آی پی (IP PBX) مبتنی بر نرم افزار استریسک (Asterisk)، تلفن های بیسیم دکت و سایر تجهیزات فعالیت کرد.

این برند پرطرفدار آمریکایی از پیشگامان صنعت انتقال صوت و تصویر از طریق بستر IP می باشد. برند گرند استریم با تولید تلفن های تصویری با کیفیت و قیمت مناسب، دوربین های نظارتی با قابلیت پشتیبانی از پروتکل SIP برای ارتباط با سیستم تلفنی و به ویژه تلفن های تصویری و انتقال صدای HD، توانست انقلابی در صنعت یکپارچه سازی صنعت صوت و تصویر و داده ایجاد کند. مکان اصلی این شرکت واقع در شهر بوستون ایالت ماساچوست آمریکا می باشد. 

تلفن ویپ voip گرند استریم

تلفن ویپ voip گرند استریم یکی از برترین و با کیفیت ترین تلفن های بازار است. همانطور که در بالا گفتیم برند گرند استریم محبوبیت بالایی دارد و بیش از 2 دهه است که فعالیت خود را آغاز کرده

نمایندگی تلفن تحت شبکه گرند استریم

هدف شرکت گرند استریم، ارائه خدمات به بیزینس های کوچک تا متوسط می باشد و از خصوصیت های عمده محصولات این شرکت کیفیت بسیار خوب، قیمت مناسب و امنیت بسیار بالای آن است. آی پی سورنا با داشتن نمایندگی تلفن تحت شبکه گرند استریم، آماده ارائه محصولات بی نظیر و با کیفیت آن به شما عزیزان است.