سبد خرید

45
تلفن تحت شبکه گرند استریم

کمپانی گرند استریم، یک برند خوش نام و دارای گواهی ISO 9001 است که در زمینه تولید نسل پیشرو محصولات صوتی و تصویری تحت شبکه با آخرین قابلیت ها و تکنولوژی فعالیت می‌کند. محصولات گرند استریم از جمله تلفن تحت شبکه گرند استریم ، کیفیت صدا و تصویر فوق‌العاده، ویژگی‌های تلفنی غنی، انطباق کامل با استانداردهای صنعت، و قابلیت همکاری گسترده با اکثر ارائه‌دهندگان خدمات و محصولات تحت شبکه مبتنی بر SIP را به کاربران خود ارائه می‌دهند. گرند استریم در صنعت تولید تجهیزات تحت شبکه به دلیل نوآوری، مقرون به صرفه بودن و ارزش برتر در محصولاتش شناخته شده و به جایگاهی عالی دست پیدا کرده است.

انواع تلفن تحت شبکه گرند استریم که به دلیل ارزش و مقرون به صرفه بودن بسیار معروف هستند، کیفیت صدای عالی و ویژگی های تلفنی غنی و همچنین قابلیت همکاری گسترده با ارائه دهندگان خدمات و محصولات مبتنی بر SIP ارائه می دهند.

تلفن تحت شبکه گرند استریم با بهترین کیفیت در آی پی سورنا

قیمت تلفن تحت شبکه گرند استریم

در بالا لیستی از قیمت تلفن ویپ گرند استریم موجود است. هر چند تمام قیمت ها به روز اند اما برای اطلاع از قیمت محصولاتی که فاقد قیمت اند می توانید از طریق راه های ارتباطی که در سایت قرار دارند با کار شناسان ما در آی پی سورنا تماس بگیرید و جویای قیمت تلفن مورد نظر خود شوید. همچنین می توانید از آنها مشاوره رایگان دریافت کنید.

خرید تلفن تحت شبکه گرند استریم از نمایندگی معتبر

هدف شرکت گرند استریم، ارائه خدمات به بیزینس های کوچک تا متوسط می باشد و از خصوصیت های عمده محصولات این شرکت کیفیت بسیار خوب، قیمت مناسب و امنیت بسیار بالای آن است. آی پی سورنا با داشتن نمایندگی تلفن تحت شبکه گرند استریم، آماده ارائه محصولات بی نظیر و با کیفیت آن به شما عزیزان است.

تلفن تحت شبکه گرند استریم با گارانتی معتبر در آی پی سورنا موجود می باشد

مختصری درباره تلفن تحت شبکه گرند استریم

گرند استریم تجهیزات تلفنی دارای قابلیت برقراری ارتباط ویدیویی را برای کاهش هزینه‌های کسب و کار و تلفن‌های تحت شبکه ای که برای مشاغل کوچک و متوسط ​​با ویژگی‌ها و عملکرد پیشرفته‌شان ایده‌آل هستند را به بازار عرضه کرده است. این برند مجموعه‌ای مقرون به صرفه را به خریدار ارائه می‌دهد که برای منازل مسکونی یا دفاتر کوچک/خانگی بسیار کاربردی و به درد بخور هستند.

تلفن‌های تحت شبکه برند گرند استریم که هم ویژگی‌های سنتی و هم پیشرفته را در خود جای داده اند و دارای کیفیت بالا، قیمت مناسب و عملکرد عالی هستند، به راحتی توسط تمام اقشار جامعه قابل تهیه می‌باشند.

دستگاه های تحت شبکه برند گرند استریم در سری های متفاوتی تولید شده اند. این سری ها عبارتند از: GXP، GRP، DECT Cordless، Wi-Fi Cordless. در ادامه به معرفی بیشتر این سری محصولات خواهیم پرداخت.

در این اینفوگرافیک، بهترین ویژگی های تلفن تحت شبکه گرنداستریم نام برده شده است

سری های تلفن تحت شبکه گرند استریم

همانطور که گفتیم تلفن های تحت شبکه گرند استریم دارای سری های مختلفی هستند که در ادامه به شرح آنها خواهیم پرداخت:

تلفن تحت شبکه گرند استریم سری GRP

سری GRP تلفن های تحت شبکه برند گرند استریم محصولات درجه یک و با کیفیتی هستند که برای استقرار انبوه طراحی شده اند. این سری از نسل پیشرو تلفن های تحت شبکه دارای طراحی جدید شیک، تجربه کاربری آسان، سیستم عامل یکپارچه و قابلیت ها و ویژگی های کاربردی می‌باشد. برای تامین ابر و مدیریت متمرکز، این سری از گوشی ها توسط سیستم مدیریتی دستگاه های گرند استریم (GDMS) پشتیبانی می‌شوند که یک رابط متمرکز برای پیکربندی، ارائه، مدیریت و نظارت بر عملکرد گرند استریم ارائه می‌کنتد. سری GRP که برای شرکت‌ها، ارائه‌دهندگان خدمات مشتریان و سایر کسب و کارها با حجم بالای تماس طراحی شده است، یک پلت‌فرم صوتی قدرتمند، کاربردی و آسان با قابلیت‌ها و تکنولوژی های جدید را برای کاربران خود به ارمغان می‌آورد. از تولیدات سری GRP تلفن های گرند استریم میتوان به مدل های GRP2634، GRP2624، GRP2616، GRP2615 و ... اشاره کرد. این سری از نسل تلفن های تحت شبکه دارای قابلیت هایی از جمله پشتیبانی از بلوتوث و Wi-Fi، صفحه نمایش LCD با زاویه قابل تنظیم، پشتیبانی از 14 خط به صورت همزمان، کنفرانس 5 جانبه و شخصی سازی تنظیمات تلفن می‌باشد.

اجزای تلفن تحت شبکه گرند استریم در این تصویر مشخص شده اند
 

تلفن تحت شبکه گرند استریم سری GXP

تلفن های سری GXP کمپانی گرند استریم برای کاربرانی طراحی شده اند که اغلب با تلفن همراه خود مشغول به کار هستند و نیاز به دسترسی به ویژگی های پیشرفته، پشتیبانی خط و گزینه ها و قابلیت های دیگر دارند. با استفاده از این سری از محصولات گرند استریم می‌توانید حجم بیشتری از کارهای خود را به سر انجام برسانید، تماس های بیشتری را مدیریت کنید و با افراد بیشتری در ارتباط باشید. محصولات موجود در این سری تلفن های گرند استریم به سه گروه تلفن های پایه، متوسط و پیشرفته تقسیم بندی می‌شوند که کاربر با توجه به شرایط و نیاز های خود از بین آنها مناسب ترین مدل را انتخاب می‌نماید. GXP1630، GXP1638، GXP2100، GXP1780 و GXP1760W از تولیدات متعلق به سری GXP می‌باشند.

تلفن تحت شبکه گرند استریم سری Dect Cordless

ادغام جنبه های مختلف ارتباطات در هر محیط شبکه ای منجر به افزایش کارایی و همکاری می شود موثر می‌شود. سری تلفن های تحت شبکه بی سیم DECT از کمپانی گرند استریم به کاربران این امکان را می دهد که شبکه VoIP خود را در هر کسب و کار، انبار، فروشگاه خرده فروشی و محیط مسکونی با یکدیگر یکسو کنند. تلفن‌های IP DECT این برند توسط ایستگاه‌های پایه DP750 و DP752 پشتیبانی می‌شوند و آنتن دهی و عملکرد درجه یکی را از خود ارائه دهند و به کاربر این امکان را می‌بخشند که به مجموعه‌ای از ویژگی‌های قدرتمند تلفنی دسترسی داشته باشد. تلفن های بی سیم موجود در این سری از محصولات عبارتند از: DP730، DP722 و DP720.

تلفن تحت شبکه گرند استریم سری Wi-Fi Cordless

تلفن‌های بی‌سیم تحت شبکهWi-Fi برند گرند استریم از تلفن های سری WP تشکیل شده اند. این دستگاه ها تلفن‌های بی‌سیم Wi-Fi داری هستند که برای انواع شرکت‌ها و کسب و کارها، از جمله خرده‌فروشی، تدارکات، پزشکی و امنیتی طراحی شده‌اند. این سری ترکیبی قدرتمند از ویژگی‌ها و قابلیت های دسته اول، آنتن دهی و ثبات عملکرد را برای پاسخگویی به تمام نیازهای کاربر تلفن ارائه می‌دهند. مدل های موجود در این سری از محصولات گرند استریم شامل تلفن های WP825، WP822، WP820 و WP810 می‌باشند.

تلفن تحت شبکه گرنداستریم را با بهترین امکانات از آی پی سورنا بخواهید
 

سخن پایانی

برای آشنایی بیشتر با مدل های تلفن تحت شبکه گرند استریم می‌توانید در سایت آی پی سورنا جستجو نمایید و در صورت داشتن سوالات بیشتر با شماره تلفن های این مجموعه تماس حاصل نمایید. کارشناسان فروش مجرب آی پی سورنا در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی خواهند کرد. برای ثبت سفارش و نهایی کردن خریدتان نیز می‌توانید با تماس و هم چنین ارسال پیام در برنامه های واتس اپ یا تلگرام اقدام نمایید. با خرید از آی پی سورنا از مزایایی همچون گارانتی 12 ماهه، تضمین اصالت کالا و تحویل فوری سفارش بهره مند خواهید شد. ما بعد از خرید نیز با ارائه خدمات پس از فروش متعهدانه و دلسوزانه در کنار شما خواهیم ماند. از اینکه تا به اینجای مقاله با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم.

سوالات متداول

· قابلیت های موجود در تلفن های تحت شبکه برند گرند استریم کدامند؟

امکان اتصال به سیستم های VoIP، امکان برقراری تماس کنفرانسی، امکان برقراری تماس تصویری با کیفیت بالا، قابلیت اتصال به سیستم های ارتباطی دیگر مانند CRM.

· آیا تلفن های تحت شبکه گرند استریم از امکانات امنیتی برای محافظت از اطلاعات حساس پشتیبانی می‌کنند؟

بله بسیاری از تلفن های تحت شبکه گرند استریم دارای قابلیت های امنیتی مانند رمزنگاری داده ها، فایروال و مکانیزم های دسترسی پذیری به اطلاعات هستند و از اطلاعات حساس شما محافظت می‌کنند.

· آیا امکان صدور فاکتور رسمی در شرکت آی پی سورنا وجود دارد؟

بله در صورت درخواست مشتری فاکتور رسمی با ارزش افزوده 10 درصد صادر می‌گردد.