مشتری عزیز به علت نوسانات ارز،برای قیمت و موجودی روز تماس بگیرید

سبد خرید

تلفن خانگی

تلفن خانگی

تکنولوژی به کمک کمپانی‌های بزرگ آمده تا بتوانند گوشی‌های هوشمند را طراحی کرده و روزانه به قابلیت‌های هر کدام از آن‌ها بیافزایند. با وجود پیشرفت‌های چشمگیر گوشی‌های هوشمند اما همچنان تلفن خانگی جایگاه خود را حفظ کرده است. بسیاری از تلفن‌های خانگی در دفاتر و اماکن تجاری کوچک کاربرد دارند. از همین روی تمام کمپانی‌های ارتباط تجاری توانسته‌اند این دستگاه‌ها را در انواع گوناگونی طراحی و تولید کنند. قابلیت‌هایی که تلفن‌های مدرن خانگی امروزه ارائه می‌دهند، به کاربران کمک می‌کند تا بتوانند به روش‌های روز با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند. تلفن خانگی از نظر نوع کاربری به دو دسته تلفن بی سیم و تلفن رومیزی تقسیم می شود.

 

تلفن خانگی

 

انواع تلفن خانگی

خریداران تلفن خانگی از جنبه سطح نیاز دو دسته هستند. برخی از کاربران انتظارات محدودی از دستگاه تلفن دارند و صرفا به قابلیت‌هایی جهت برقراری ارتباط با کیفیت با مخاطب نیاز دارند. برخی دیگر از کاربران علاوه بر امکانات اولیه به خدمات جانبی نیاز دارند. در هنگام انتخاب کالای مورد نظر، در قدم اول باید سطح نیاز کاربر شناسی شده باشد. لازمه شناخت سطح نیاز کاربر ، بررسی قابلیت‌ها است، در صورتی که اطلاعات لازم را در مورد قابلیت‌ها و نوع کاربری هر کدام از انواع گوشی تلفن خانگی داشته باشید می توانید کالای مورد نیاز خود را از آی پی سورنا خریداری کنید.

تلفن ثابت خانگی

 

برندهای تلفن خانگی موجود

با وجود اینکه کمپانی‌های بسیاری در سرتاسر جهان وجود دارد که تلفن ثابت خانگی و تلفن خانگی بی سیم را با جدیدترین تکنولوژی‌ها طراحی و تولید کرده‌اند اما در میان آن‌ها پاناسونیک به عنوان معتبرترین و شناخته شده‌ترین تولید کنندگان تلفن خانگی است. برند پاناسونیک یکی از انواع برندهای شناخته شده در جهان و مخصوصا در ایران می‌باشد. دوام بالا ، تنوع در قابلیت‌های ارائه شده و هزینه مقرون به صرفه از جمله پارامترهای مهم جهت بررسی هر کدام از انواع تلفن خانگی است که هنگام خرید مورد بررسی قرار می گیرد.

 

قیمت تلفن خانگی

همانطور که گفته شد ، این دستگاه در مدل‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شود که باعث شده تا هر کدام از دستگاه های تلفن خانگی قیمت‌های گوناگونی داشته باشند. قیمت انواع گوشی تلفن خانگی با توجه به قابلیت‌هایی که ارائه می‌دهند در رده‌های گوناگونی قرار گرفته است. برای بسیار از خریداران یکی از مهمترین پارامترهای خرید ، هزینه کالا می باشد. به دلیل تنوع بالا و خدماتی که به همراه محصولات ارائه می‌شود، خرید تلفن خانگی توسط این مرکز بسیار مقرون به صرفه است.

گوشی تلفن خانگی

 

خرید اینترنتی تلفن خانگی از فروشگاه آی پی سورنا

یکی از مدرن ترین روش‌ها، خرید آنلاین تلفن خانگی است. شرکت آی پی سورنا توانسته است با ارائه خدمات مشاوره‌های رایگان توسط متخصصان فروش و ارائه گارانتی یکساله ، سطح کیفیت فروش تلفن خانگی به صورت اینترنتی را افزایش دهد. خدمات مشاوره توسط متخصصان فروش و فنی ارائه می شود. برای سهولت در برقراری ارتباط، تمام راه‌های ارتباطی در سایت درج شده است. علاوه بر خدمات مشاوره فروش، با گسترش سطح کاربری این مرکز، توسط تیم متخصصان فنی نصب و راه اندازی دستگاه‌ها در صورت درخواست کاربران با کمترین هزینه و بالاترین قیمت ارائه می‌شود.