مشتری عزیز به علت نوسانات ارز،برای قیمت و موجودی روز تماس بگیرید

سبد خرید

فکس

فکس یکی از مهمترین و پرکاربرد‌ترین دستگاه‌هایی است که جهت انتقال اطلاعات و اسناد در تمام دفاتر کوچک و بزرگ، فروشگاه‌ها و سازمان‌ها وجود دارد. با وجود رشد روز افزون تکنولوژی و عرضه گوشی‌های هوشمند اما، بسیاری از مراکز دولتی جهت دریافت اسناد از فکس استفاده می کنند، به همین منظور تمام شرکت‌های معتبر برای انتقال اطلاعات به دستگاه فکس نیاز دارند. در واقع دستگاه فکس 4 عملکرد را به صورت همزمان انجام می‌دهند و کارکرد آن‌ها و انتقال اطلاعات از طریق خطوط تلفن انجام می‌شود. با این اوصاف دستگاه فکس به عنوان یکی از تجهیزات ارتباطی به شمار می‌آید.

دستگاه فکس

نوع عملکرد دستگاه فکس به گونه‌ای می‌باشد که ابتدا از اطلاعات موجود بر روی کاغذ اسکن کرده، اطلاعات دریافتی را به اطلاعات قابل فهم برای خطوط تلفن (آنالوگ) تبدیل می‌کند و به دستگاه مقصد با شماره فکس تعریف شده ای ارسال می کند. دستگاه مقصد تمام اطلاعات را دریافت می کند به اطلاعات دیجیتالی تبدیل کرده و بر روی کاغذ چاپ می‌کند. 4 عمل اسکن ، چاپ ، پرینت و ارسال اطلاعات از طریق دستگاه تلفن فکس انجام می‌شود. مانند تمام تجهیزات ارتباطی، این دستگاه نیز در انوع گوناگونی با قابلیت ها و امکانات متفاوتی طراحی و تولید شده اند.

 

انواع دستگاه فکس

دستگاه‌های فکس به سه دسته تقسیم می‌شود که جدید‌ترین تکنولوژی‌ها مربوط به فکس لیزری است. این دستگاه فکس می‌تواند با کیفیت بالاتر و سرعت بیشتری اطلاعات را پرینت و ارسال کند. امروز دستگاه تلفن فکس کاربنی جای فکس‌های حرارتی را پر کرده است و دستگاه فکس حرارتی کمتر در بازار موجود است. هر کدام از انواع تلفن فکس‌ها را در زیر به اختصار توضیح می‌دهیم.

فکس

  • دستگاه فکس لیزری: این دستگاه به نسبت دیگر انواع فکس‌ها، قابلیت‌های بیشتری را ارائه می‌دهند. امکان اتصال به شبکه کامپیوتر و خروجی پورت LAN و USB مهمترین قابلیت‌ها برای افزایش کیفیت ارتباطات به شمار می‌آید. فکس‌ لیزری در نوع بی سیم هم طراحی و تولید می‌شود که می توانند تمام نیازهای یک کاربر را ارائه دهند. این نوع از دستگاه فکس می تواند به صورت دو کاره ، سه کاره و چهار کاره در بازار موجود باشد.

  • دستگاه فکس کاربنی: نوع عملکرد دستگاه‌های فکس کاربنی با دستگاه‌های فکس حرارتی تفاوتی ندارد و تنها در نوع کاغذ مصرفی متفاوت است. کاغذ‌هایی که برای فکس‌ کاربنی استفاده می‌شود، برخلاف دستگاه فکس حرارتی به صورت A4 است.

  • دستگاه فکس حرارتی: از جمله مهمترین مشکلات این نوع فکس در کاغذ مصرفی آن است که باید حرارتی باشد. عملکرد این دستگاه به گونه ای است که با استفاده از سنسور های حرارتی می تواند اسناد دریافتی مورد نظر را چاپ کند.

 

خرید دستگاه تلفن فکس

هنگام خرید تلفن فکس باید در نظر داشته باشید که اطلاعات مورد نیاز جهت انتخاب کالای مناسب را داشته باشید. یکی دیگر از مهمترین نکات هنگام خرید فکس، بررسی سطح نیاز برای خرید دستگاه فکس است. مشاوران تخصصی آی پی سورنا می تواند نکات تخصصی را جهت بررسی سطح نیاز هر کدام از مراجعین و همچنین انتخاب کالای مناسب به صورت رایگان ارائه دهند.

خرید فکس

 

برندهای دستگاه فکس موجود

پاناسونیک به عنوان معتبرترین و شناخته شده‌ترین برندهای دستگاه فکس به شمار می آید که به دلیل دوام و قابلیت بالا در بازار تهران و در میان کاربران ایرانی شناخته شده است. دستگاه‌های فکس پاناسونیک به دلیل کیفیت و سرعت بالا هنگام دریافت و ارسال اطلاعات توانسته است، آن‌ها را منتقل کند.

 

قیمت دستگاه فکس

دستگاه های فکس در مدل‌ها و دسته بندی‌های متفاوتی طراحی و تولید شده‌اند . با توجه به اینکه براساس سطح نیاز خود کدام مدل از انواع دستگاه‌های فکس را، با چه برندی و در چه دسته بندی انتخاب می‌کنید، می تواند قیمت‌های متفاوتی از یکدیگر داشته باشند. برای دریافت مناسب ترین قیمت فکس می‌توانید با مشاوره‌های رایگان از متخصصان فروش محصولات مشابه را خریداری کنید.

 

فروش دستگاه فکس با گارانتی و تضمین کیفیت

به دلیل شرایط محدود کننده کشور ما، متاسفانه امکان ارائه گارانتی از کمپانی‌های تولید کننده وجود ندارد. برای افزایش رفاه حال کاربران فروش دستگاه های فکس‌، توسط شرکت آی پی سورنا همراه با گارانتی یکساله می باشد. با توجه به اینکه خرید اینترنتی تلفن فکس به عنوان یک دستگاه شناخته شده، بسیاری رایج است اما شما می توانید به صورت حضوری کالای مورد نظر خود را دریافت کنید. به طور کلی نصب و راه اندازی دستگاه تلفن فکس ساده است اما می توانید پس از خرید تلفن فکس جهت نصب با کارشناسان فنی ما در تماس باشید تا در صورت نصب، دستگاه را با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت انجام دهند.