مشتری عزیز به علت نوسانات ارز،برای قیمت و موجودی روز تماس بگیرید

سبد خرید

14
لوازم جانبی ویپ-VoIP

همانطور که می دانید یکی از راه­ها برای افزایش بازدهی در سازمان­ها، طراحی یک مرکز تماس پویا می باشد. مراکز تماس در تمام سازمان­ها و مکان های تجاری تاثیر گذاراند. به همین دلیل است که طراحی یک مرکز تماس با جدید­ترین تجهیزات و تکنولوژی­های جدید، یکی از مهمترین دغدغه­‌های مدیران و صاحبان کسب و کار به شمار می آید. از جمله راهکار­هایی که این روزها با استقبال زیادی روبرو شده، برقراری ارتباطات مخابراتی تحت شبکه است. با ورود شبکه به دنیای تکنولوژی، فضای کاری بسیاری از اماکن تجاری و اداری تغییر یافت. در واقع، شبکه در مبحث ارتباطات مخابراتی انقلاب بزرگی بر­پا کرده است.

 

لوازم جانبی ویپ voip

 

کاربران برای بهره­‌مندی از قابلیت­های یک سیستم ارتباطی تحت شبکه، به تجهیزات مخابراتی تحت شبکه نیاز دارند. برخی از تجهیزات مانند تلفن­ها جهت بالا رفتن کیفیت سیستم ارتباطی و ارائه قابلیت­ها در بستر IP به لوازم جانبی ویپ voip نیاز دارند. لوازم جانبی ویپ voip از جمله قطعاتی هستند که در کنار دیگر تجهیزات شبکه قرار می گیرند و با توجه به نوع کاربری، هر کدام در انواع گوناگونی طراحی و تولید می شوند. شرکت آی پی سورنا توانسته است این تجهیزات را با برندهای گوناگونی به همراه خدمات مورد نیاز خریداران ارائه دهد تا سبب افزایش میزان رضایت خریداران شود.

 

فروش انواع لوازم جانبی ویپ voip در آی پی سورنا

با توجه به توضیحاتی که در مورد میزان تاثیر گذاری تجهیزات جانبی ویپ گفته شد، در این بخش درباره انواع آن­ها اطلاعاتی ارائه می­شود. در سازمان­هایی با سیستم های ارتباطی تحت شبکه به تجهیزات سازگار با شبکه نیاز است. مبدل­ها در سیستم تحت شبکه قرار می گیرند تا به تجهیزات قدیمی متصل شوند. در واقع مبدل­ها یک واسط هستند میان تجهیزات تحت شبکه و تجهیزات قدیمی تا اطلاعاتی که در بستر IP منتقل می شوند را به اطلاعات قابل فهم شبکه تبدیل کنند. گرنداستریم یکی از شناخته شده­‌ترین برند­های تولید کننده مبدل است. به طور کلی؛ هنگام مکالمه، اطلاعات صوتی کاربر به صورت آنالوگ به تلفن منتقل می شود، اگر دستگاه تلفن در رده تلفن قدیمی آنالوگ باشد به مبدل نیاز است تا اطلاعات را به دیجیتال تبدیل کرده و به شبکه منتقل کند.

 

قیمت لوازم جانبی ویپ

 

امروزه تلفن­های بیسیم در تمام مکان­های سازمانی ، اداری و خانگی دیده می شود. تلفن­های بیسیم از نظر برد عملیاتی به دو دسته تقسیم می شوند که شامل برد عملیاتی محدود و برد عملیاتی نامحدود است. خرید تلفن بیسیم با برد عملیاتی نامحدود نیاز به مجوز دارد که برای مصارف امنیتی مورد استفاده قرار می گیرد، دیگر انواع تلفن­های بیسیم دارای برد عملیاتی محدود هستند که برای مصارف خانگی و اداری استفاده می شوند. برای اماکن اداری که کاربران نیاز دارند در هنگام مکالمه به کارهای دیگری بپردازند، از دستگاه دکت استفاده می شود. دستگاه دکت در نقاط تعیین شده­ای قرار می گیرند و می توانند به میزان برد عملیاتی دستگاه تلفن بیسیم بیافزاید، علاوه بر افزایش برد عملیاتی، کیفیت صدای فوق­العاده را با امکان مکالمات رایگان داخلی ایجاد می کند.

 

قیمت لوازم و تجهیزات جانبی

قیمت لوازم جانبی ویپ با توجه به نوع کاربری و قابلیت­هایی که دارند، متفاوت است. برند تولید کننده لوازم جانبی هم از دیگر ویژگی­هایی است که بر روی قیمت فروش لوازم جانبی تاثیر­ دارد.

 

تجهیزات جانبی ویپ

 

خرید اینترنتی لوازم جانبی ویپ از فروشگاه آی پی سورنا

شرکت آی پی سورنا شرایطی را ایجاد کرده تا مراجعین و مشتریان بتوانند با هزینه مقرون به صرفه­، کالای مورد نیاز خود را خریداری کنند. با گسترش سطح کاربری این مرکز ، به خواست مراجعین و مشتریان، خدماتی به همراه محصولات ارائه می شود. تیم کارشناسان فروش، خدمات مشاوره های تخصصی فروش را به صورت رایگان ارائه می دهند که به کاربران در طراحی سیستم ارتباطی و مرکز تماس و خرید کالای مناسب با توجه به سطح نیاز آن ها کمک می کند. نصب و راه­‌اندازی تمام تجهیزات مخابراتی به متخصصان فنی نیاز دارد که این خدمات با کیفیت بالا و هزینه مقرون به صرفه انجام می شود.