مشتری عزیز به علت نوسانات ارز،برای قیمت و موجودی روز تماس بگیرید

سبد خرید

1
فکس لیزری

هر سازمانی که راه‌اندازی می‌شود، مدیران و صاحبان آن کسب و کار به تهیه تجهیزاتی برای ایجاد ارتباط مفید می‌پردازند. دستگاه‌ فکس یکی از تجهیزات برای برقراری ارتباط به شمار می‌آنید. تمام دستگاه‌های فکس شامل فکس لیزی ، فکس کاربنی و حرارتی هستند که دستگاه فکس لیزری در میان تمام دستگاه‌های فکس قابلیت‌های بیشتری را ارائه می دهند. نوع عملکرد دستگاه فکس به گونه‌ای است که می‌توانند اسناد را اطریق امواج رادیویی یا خط تلفن به دستگاه مقصد ارسال کرده تا تمام اطلاعات مجدد تولید شده و بر روی کاغذ در دستگاه مقصد چاپ شود. به دلیل گستردگی سطح نیاز کاربران، این دستگاه در دو نوع، با گوشی تلفن و بدون گوشی تلفن طراحی شده است. یک دستگاه فکس لیزری با گوشی تلفن امکان برقراری ارتباط تلفنی کاربر را فراهم می کند، به گونه‌ای که کاربر می‌تواند از آن به عنوان یک تلفن استفاده کند و از امکانات ضروری یک دستگاه تلفن استفاده کند.

خرید فکس لیزری

 

خرید فکس لیزری

هنگام خرید فکس لیزری و به طور کلی تمام تجهیزات و ماشین آلات اداری، یکی از مهمترین و تاثیر گذارترین پارامترها، نحوه خرید است. اگر شما در دسته کاربرانی هستید که در مورد انواع دستگاه‌های فکس اطلاعات کافی را دارید، خرید اینترنتی فکس لیزری گزینه مناسبی برای شما می‌باشد. همانطور که گفته شد، دستگاه فکس لیزری از جدید‌ترین تکنولوژی‌ها برای ارسال فکس استفاده می‌کند. کیفیت و سرعت بالا از جمله قابلیت‌هایی است که بر روی عملکرد دستگاه فکس لیزری تاثیر گذار است.

 

برندهای دستگاه فکس لیزری موجود

در میان تمام برندهایی که به عنوان تولید کننده تجهیزات ارتباطی در بازار ایران محصولات خود را به فروش می‌رساند، پاناسونیک از جمله معتبرترین برندهایی است که از جنبه کیفیت و دوام محصولات در رده بالایی قرار دارد. با وجود تمام راه‌های ارتباطی و تکنولوژی‌های جدید در عرصه ارتباطات سازمانی و تجاری، همچنان از دستگاه فکس لیزری به عنوان یکی از ماشین های اداری برای انتقال اسناد و مدارک استفاده می شود.

فروش فکس لیزری

 

قیمت دستگاه فکس لیزری

اگر برای شما علاوه بر کیفیت و قابلیت‌های یک دستگاه تلفن، میزان هزینه‌ی قابل پرداخت نیز مهم است، لازم است بدانید که تمام محصولاتی که شرکت آی پی سورنا در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد، دارای کیفیت بالا به همراه هزینه مناسب است. با توجه به قابلیت‌هایی که دستگاه‌های فکس ارائه می‌دهند و انواع مختلفی که دارد، قیمت فکس لیزری هم تغییر می‌کند.

 

خرید اینترنتی فکس لیزری

 

فروش فکس لیزری با گارانتی و تضمین کیفیت

از جمله مواردی که مشتریان را ترغیب به خرید اینترنتی فکس لیزری می‌کند، خدمات مشاوره‌های رایگان است که در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. متخصصان فروش از طریق راه‌های ارتباطی که در سایت درج شده ، قابل دسترس هستند تا کاربران بتوانند از این طریق به بررسی کالای مورد نظر بپردازند. هنگام فروش فکس لیزری خدماتی در اختیار مشتریان و خریداران قرار می گیرد. خدمات نصب و راه اندازی دستگاه‌ها توسط متخصصان فنی آی پی سورنا در صورت درخواست خریداران با بالاترین کیفیت ونازلترین قیمت عرضه می‌شود. برای افزایش سهولت در برقراری ارتباط با متخصصان فنی و فروش تمام راه‌های ارتباطی در سایت آی پی سورنا درج شده است.