مشتری عزیز به علت نوسانات ارز،برای قیمت و موجودی روز تماس بگیرید

سبد خرید

3
فکس کاربنی

چاپ الکترونیکی تلگراف در سال 1843 اختراع شد و در سال 1946 علائم گرافیکی توسط بابن تولید شد. در واقع مدارکی که توسط دستگاه‌های گرافیکی به مقصد مورد نظر ارسال می‌شود را فکس می‌گویند. امروزه روند رشد راه‌های ارتباطی میان سازمان‌ها و مراکز مختلف سبب شد تا تجهیزات ارتباطات تجاری بسیاری طراحی و تولید شود. فکس کاربنی یکی از انواع تجهیزات ارتباطی است. از طریق فکس کاربران می‌توانند مدارک را از طریق خطوط تلفن منتقل کنند. فکس‌ها انواع گوناگونی دارند که به طور کلی به دو دسته کاربنی و لیزری تقسیم می‌شوند. با وجود اینکه فکس کاربنی از جمله جدید ترین انواع دستگاه فکس نمی‌باشد اما می‌تواند مدارک را با کیفیت بالا به دستگاه فکس دیگری منتقل کند.

نوع عملکرد فکس کاربنی به گونه‌ای است که از کاربن‌های مخصوص استفاده می کند و کار کاغذ حرارتی را انجام می‌دهد. در واقع حرارت سبب می‌شود تا کربن بر روی کاغذ قرار بگیرد. به نسبت فکس‌هایی که به صورت حرارتی کار می‌کردند، فکس کاربنی کیفیت و سرعت بالاتری را پشتیبانی می‌کند. به دلیل اینکه سرعت این دستگاه از مدل‌های بروز فکس کمتر است، برای مواقعی که کاربران به حجم بالایی از فکس نیاز دارند، مقرون به صرفه و کاربردی نمی‌باشد. هنگام انجام عمل فکس، توسط دستگاه مبدا از مدارک مورد نظر اسکن گرفته می‌شود و تمام داده‌های دریافتی به صورت آنالوگ از طریق خطوط تلفن به دستگاه مقصد ارسال می‌شود، دستگاه مقصد اطلاعات دریافتی را بر روی کاغذ چاپ می‌کند.

 

خرید فکس کاربنی

یکی از مهمترین دغدغه‌های مدیران یک سازمان ایجاد سیستم‌های ارتباطی با استفاده از تجهیزات نوین و براساس سطح نیاز آن سازمان است. از جمله مواردی که در انتخاب کالای مورد نظر تاثیر گذار است، آگاهی لازم در مورد سطح نیاز کاربران می‌باشد. خرید فکس کاربنی مانند دیگر ماشین های اداری با توجه به مدل دستگاه، برند، نوع کاربری و قابلیت هایی که ارائه می‌دهد متفاوت است. شرکت آی پی سورنا برای ایجاد رفاه حال خریداران، امکان خرید آنلاین فکس کاربنی را فراهم کرده است. کابرانی که در مورد کالای مورد نظر اطلاعات کافی را دارند، می‌توانند بدون نیاز به مشاوره‌های تخصصی فروش برای خرید آنلاین فکس کاربنی اقدام کنند. مراجعین و کاربرانی که اطلاعات لازم را ندارند می‌توانند به صورت حضوری و پس از دریافت مشاوره‌های تخصصی برای خرید کالا، اقدام کنند.

 

 

برندهای دستگاه فکس کاربنی موجود

با رواج استفاده از دستگاه فکس به عنوان یکی از تجهیزات ارتباطی، میان سازمان‌ها و مراکز، کمپانی‌های بزرگ توانسته‌اند این محصولات را در انواع متفاوتی طراحی و تولید کنند. یکی از شناخته شده‌ترین برند‌های موجود در بازار تجهیزات ارتباط تجاری ایران، پاناسونیک می‌باشد که به دلیل کیفیت و دوام بالا‌ی محصولات خود در میان کاربران ایرانی پرطرفدار است.

 

قیمت دستگاه فکس کاربنی

برای مدیران یک سازمان و صاحبان یک کسب و کار، علاوه براینکه قابلیت‌های یک دستگاه هنگام خرید پارامتر مهمی به شمار می‌آید، هزینه نیز از جمله مهمترین پارامتر‌ها می‌باشد. با توجه به اینکه کالای انتخابی شما توسط چه کمپانی طراحی و تولید شده است و چه نوع کاربری را ارائه می‌دهد قیمت متفاوتی خواهد داشت. فروش فکس کاربنی مانند دیگر تجهیزات ارتباطی به صورت آنلاین و حضوری انجام می شود تا مشتریان بتوانند شیوه پرداخت و خرید کالای خود را انتخاب کنند. این دستگاه در دسته بندی‌ها و مدل‌های متفاوتی تولید شده است که همین امر قیمت فکس کاربنی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

فروش فکس کاربنی با گارانتی و تضمین کیفیت

شرکت آی پی سورنا با گسترش سطح کاربری و تیم تخصصی فروش و فنی توانسته، میزان رضایت مشتریان از خرید را افزایش دهد. شما کاربران و مراجعین برای اطلاعات بیشتر در زمینه خرید هر کدام از محصولات می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی که در سایت درج شده با متخصصان فروش این مجموعه در تماس باشید. به دلیل شرایط موجود در کشور ما امکان ارائه گارانتی پاناسونیک وجود ندارد و گارانتی به صورت یکساله و شرکتی، همراه کالا ارائه می‌شود. علاوه بر گارانتی، برای نصب هر کدام از انواع تجهیزات ارتباط تجاری مانند فکس کاربنی، متخصصان فنی آی پی سورنا می‌توانند این امکان را با کمتر‌ین هزینه و بالا‌ترین کیفیت ارائه دهند.