مشتری عزیز به علت نوسانات ارز،برای قیمت و موجودی روز تماس بگیرید

سبد خرید

گیت وی ویپ-VoIP

همانطور که می دانید راه­های بسیاری برای افزایش میزان کارایی یک سازمان وجود دارد. از آنجایی که مراکز تماس در هر سازمانی به عنوان اصلی‌­ترین مرکز به شمار می آید، مدیران یک سازمان و صاحبان کسب و کار جهت افزایش میزان بازدهی یک سازمان باید به توسعه و ارتقاء این مرکز بپردازد. با رشد روز افزون تکنولوژی­های ارتباطی، یکی از راه­های افزایش کارایی یک سیستم مخابراتی، ارتباطات تحت شبکه و در بستر IP می باشد. جهت راه ­اندازی ارتباطات مخابراتی تحت شبکه لازم است تا بستر مناسبی ایجاد شود. یکی از مهمترین تجهیزات ویپ که در یک سیستم مخابراتی تحت شبکه مورد استفاده قرار می گیرد، گیت وی ویپ می­باشد. در واقع دستگاه گیت وی voip پل ارتباطی میان سیستم مخابراتی و تلفن­های ویپ است. کمپانی­‌های بزرگ انواع گیت وی تحت شبکه را با استفاده از جدید­ترین تکنولوژی­ها، طراحی و تولید کرده­اند. طیف گسترده­ای از این محصولات به واسطه شرکت آی پی سورنا به فروش می رسد.

 

گیتوی ویپ

 

انواع گیت وی ویپ Voip Gateway

کارشناسان فروش این مجموعه به دلیل استقبال بالا­ی کاربران، این محصول را در مدل­های متفاوتی در لیست محصولات موجود قرار داده. هر کدام از دستگاه­های گیتوی قابلیت­‌هایی را در ظرفیت­‌های متفاوتی ارائه می­دهند که با توجه به نوع کاربری و امکانات، انواع گوناگونی دارند. این در حالیست که این محصول از جنبه­‌هایی به دسته­های بزرگ­تری تقسیم می شود. از جنبه امکانات آن ها را تقسیم بندی کنیم، شامل گیت وی آنالوگ، گیت وی FXO ، گیت وی FXS ، گیت وی دیجیتال و گیت وی GSM می­باشد.

 

فروش آنلاین گیت وی ویپ

 

همانطور که می دانید گیتوی تحت شبکه ، دستگاهی جهت برقراری ارتباط میان دو دستگاه مخابراتی است که حتی از نظر پروتکل با یکدیگر متفاوت اند، در واقع گیت وی به عنوان یک مبدل عمل می­کند که اطلاعات غیر­قابل فهم در شبکه را دریافت کرده و به اطلاعات قابل فهم یا دیجیتال تبدیل می­کند. با این اوصاف یکی از ضروری‌­ترین تجهیزات در سیستم مخابراتی تحت شبکه به شمار می آید. گیت وی آنالوگ که برای اتصال تلفن­های سنتی آنالوگ با سیستم شبکه VOIP مورد استفاده قرار می گیرد، گیت وی FXO و FXS به ترتیب برای اتصال خطوط شهری و داخلی، تلفن آنالوگ سنتی و فکس کاربرد دارد. خطوط مخابراتی دیجیتال که از جدید­ترین خطوط مخابراتی به شمار آید، مانند خطوط E1 و خطوط دوطرفه تحت شبکه با وجود این دستگاه می توانند سیستم مخابراتی را به سیستم گیتوی تحت شبکه منتقل کنند.

 

خرید گیتوی ویپ voip

خریداران تجهیزات مخابراتی به چند دسته تقسیم می شوند. به دلیل برخی از قوانین سازمانی، خریداران پیش از خرید محصول مورد نظر به جلسه حضوری و بازدید حضوری نیاز دارند. برخی کاربران جهت مجموعه های خصوصی و دفاتر از این تجهیزات استفاده می کنند و خرید اینترنتی را ترجیح می دهند. شرکت آی پی سورنا تمام روش­های خرید را در اختیار کاربران قرار داده تا با توجه به نیازمندی­های خود و با هماهنگی های لازم بتوانند نوع خرید را انتخاب کنند. خرید اینترنتی گیت وی ویپ به دلیل سرعت در خریداری، مورد پسند بسیاری از کاربران است.

 

گیتوی تحت شبکه

 

قیمت گیتوی ویپ voip

یکی از مهمترین پارامترهایی که برای سازمان­ها اهمیت بالایی دارد، هزینه مقرون به صرفه است. با کمی براورد قیمت می توان قیمت فروش آنلاین گیت وی ویپ را به نسبت امکانات و قابلیت­ها ارزیابی کرد. پیش از برآورد هزینه باید بدانید که دستگاه گیت وی voip یکی از اصلی ترین و اساسی ترین تجهیزات تحت شبکه به شمار می آید. برای آنکه در یک سیستم مخابراتی تحت شبکه بتوان تمام دستگاه­ها و خطوط مخابراتی اعم از تلفن­های سنتی آنالوگ، خطوط داخلی و شهری دیجیتال و خطوط E1 را در بستر IP به دیگر تجهیزات متصل کرد، استفاده از مبدل یک نیاز ضروری است. آی پی سورنا از جمله توزیع کنندگان در عرصه فروش گیت وی ویپ با برند­های معتبر و روز دنیا است که تمام محصولات را با هزینه مقرون به صرفه، به همراه مشاوره های تخصصی و رایگان در اختیار شما قرار می دهد.

 

برند­های گیتوی (VOIP Gateway) موجود

از جمله شناس ترین برند­های موجود در تجهیزات مخابراتی، برند پاناسونیک است که در ایران به دلیل دوام و کیفیت بالا، بسیار پرطرفدار است. گرند استریم و سیسکو به عنوان دیگر برند های معتبر در عرصه تجهیزات مخابراتی و امنیتی توانسته اند، محصولاتی با کیفیت را با جدید­ترین تکنولوژی ها طراحی و تولید کنند.

 

فروش گیت وی ویپ VOIP Gateway با تضمین کیفیت

همانطور که گفته شد، روند فروش گیت وی ویپ به صورت حضوری و آنلاین انجام می شود. در مورد خرید آنلاین گیت وی ویپ و فروش حضوری آن، خریداران می توانند اطلاعات لازم را از طریق راه های ارتباطی و از طریق کارشناسان فروش دریافت کنند. در صورتی که خریداران و یا مشتریان نیاز به نصب و راه اندازی و تعمیر دستگاه ها داشته باشند، این خدمات توسط متخصصان فنی با کیفیت بالا و هزینه مقرون به صرفه در اختیار آن ها قرار می گیرد.

 

گارانتی خرید دستگاه گیت وی ویپ Voip Gateway

گارانتی ارائه شده بر روی هر کدام از محصولات به صورت شرکتی ارائه می شود. با توجه به قوانینی که شامل گارانتی می شود و در صفحه اصلی سایت قرار گرفته، خریداران می توانند به مدت یک سال از خدمات گارانتی بهره مند شود. پس از پایان گارانتی امکان تعمیر محصولات توسط کارشناسان فنی این مرکز با هزینه مناسب وجود دارد.