مشتری عزیز به علت نوسانات ارز،برای قیمت و موجودی روز تماس بگیرید

سبد خرید

1
کارت گرافیک

بر روی تمام سیستم‌های کامپیوتری، کارت گرافیک یکی از مهمترین و اساسی‌ترین تجهیزات سخت افزاری به شمار می‌آید. کارت گرافیک علاوه بر اینکه کیفیت نمایش را افزایش می‌دهد، می تواند بر روی عملکرد کلی یک سیستم کامپیوتری تاثیر گذار باشد. با وجود اینکه انتخاب با کیفیت‌ترین و جدیدترین کارت‌های گرافیکی بسیار مهم است اما هر قطعه الکترونیکی باید قابلیت سازگاری با سیستم مورد نظر را داشته باشد. بر روی کارت‌های گرافیکی، حافظه ، پردازنده و برد چاپی قرار گرفته است. به میزانی که کارت گرافیک بر روی یک سیستم بتواند حداکثر توان را ارائه دهد ، عملکرد یک سیستم هم به حداکثر خواهد رسید.

خرید کارت گرافیک

پردازنده قدرتمند بر روی کارت گرافیک تا حد زیادی می‌تواند مسئولیت پردازشگر اصلی سیستم را کاهش داده تا توان بیشتری برای دیگر فرآیندهای سیستم داشته باشد. به پردازشگر کارت گرافیک به اختصار GUP گفته می‌شود. علاوه براینکه بر روی عملکرد کلی سیستم تاثیر مثبت دارد، می‌تواند حجم بالایی از داده‌های نمایشی را رندر کرده و تصاویر را با کیفیت بیشتری نمایش دهد. برای گرافیست‌ها و کاربران علاقه‌مند به بازی‌های کامپیوتری یکی از مهمترین تجهیزات، کارت گرافیک می‌باشد. به میزانی که کارت گرافیک کامپیوتر قابلیت‌های جدید‌تر و کیفیت بالاتری را ارائه دهد، کار با کامپیوتر برای آن‌ها ساده‌تر می‌شود.

 

خرید انواع کارت گرافیک

هر کاربری باید بداند که پیش از خرید هر کدام از انواع کارت‌های گرافیکی به آگاهی لازم نیاز دارد. این در حالیست که بسیاری از کاربران برای کسب اطلاعات دقیق و درست نیاز به مشاورانی دارند تا بتوانند به صورت مستقیم با آن ها در ارتباط باشند تا از این طریق به اطلاعات لازم دست یابند. شرکت آی پی سورنا برای افزایش میزان رضایت‌مندی خریداران، تیم تخصصی فروش را ارائه داده‌است تا کاربران بتوانند از طریق راه‌های ارتباطی که در سایت درج شده است با کارشناسان فروش به صورت رایگان در ارتباط باشند و اطلاعات لازم را بدست آورند.

قیمت روز کارت گرافیک

 

برندهای کارت گرافیک موجود

یکی از پارامتر‌هایی که می تواند به کاربران در انتخاب کالای مناسب کمک کند، برندهای معتبر تولید کننده کارت گرافیک کامپیوتر است. دنیای تکنولوژی انقدر گسترده و وسیع شده است که کمپانی‌های کوچک و بزرگی اقدام به طراحی و تولید این تجهیزات کرده‌اند. اما سابقه هر کمپانی نشانه کیفیت محصولاتی است که تولید می کند. برای هر کدام از انواع گجت‌هایی که این روزها برای کاربری های متفاوتی مانند زندگی رومزه، سرگرمی یا یک حرفه بخصوص مورد استفاده قرار می‌گیرد، برندهایی هستند که عملکرد خوبی داشته اند. در میان تمام برندهایی که کارت گرافیک را طراحی و تولید کرده است، برند XFX شناخته شده و معتبر است که توانسته این قطعه کامپیوتری را برای افزایش عملکرد یک گرافیست یا به عنوان کارت گرافیک گیمینگ برای کاربران علاقه‌مند به بازی‌های کامپیوتری در بازار جهانی ارائه دهد.

کارت گرافیک

 

قیمت کارت گرافیک موجود

با توجه به اینکه کالای انتخابی شما چه قابلیت‌هایی را پشتیبانی می‌کند ، قیمت متفاوتی با دیگر کالا ها خواهد داشت. قیمت روز کارت گرافیک مانند هر کدام از تجهیزات سخت افزاری کامپیوتری به صورت قیمت روز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این در حالیست که بسیاری از کاربران توانسته‌اند با استفاده از خدمات نصب و راه‌اندازی با قیمت مقرون به صرفه به مبلغ کالا افزوده خواهد شد. در سایت آی پی سورنا تمام اطلاعات محصولات بروز است تا خریداران بتوانند به صورت آنلاین قیمت روز کارت گرافیک را دریافت کنند.

خرید آنلاین کارت گرافیک از آی پی سورنا

فراهم کردن خدمات خرید آنلاین یکی از سیاست‌های مهم در فروش کارت گرافیک و به طور کلی تمام محصولات است تا سهولت در خرید غیر حضوری افزایش یابد. با استفاده از خدمات نصب و راه اندازی، خدمات مشاوره‌های رایگان و تخصصی فروش و گارانتی یک ساله، این امکان برای بسیاری از کاربران فراهم شد تا بتوانند با اطمینان خاطر مراحل خرید کارت گرافیک را طی کنند.

 

فروش کارت گرافیک با گارانتی و تضمین کیفیت

به دلیل محدودیت جهانی که شامل حال کشور ما شده است، واضح است که امکان ارائه گارانتی از کمپانی تولید کننده وجود ندارد. اما این مجموعه توانسته است با ارائه گارانتی‌های یکساله و شرکتی به خریداران تا مدت یک سال، خدمات تعمیر محصولات را در صورتی که شامل گارانتی باشد ارائه دهد. در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد گارانتی قطعات کامپیوتری را دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی که در سایت درج شده است با واحد پشتیبانی و فروش در ارتباط باشید.