سبد خرید

معروف ترین برند های تلفن رومیزی

معروف ترین برند های تلفن رومیزی

اولین نسل از تلفن‌ های ثابت تلفن ‌های رومیزی بودند که تا سالیان سال، این تلفن ها وسیله ای برای ارتباطات  بودند (پیش از آن ‌که تلفن ‌های بیسیم و موبایل ها روانه بازار شوند). این روزها هر چند از محبوبیت مدل های تلفن کم شده است؛ ولی به خاطر کابرد همچنان جایگاه خوبی در خرید بین خانواده‌ های ایرانی دارند.

اولین نسل از تلفن‌ های ثابت تلفن ‌های رومیزی بودند که تا سالیان سال، این تلفن ها وسیله ای برای ارتباطات  بودند (پیش از آن ‌که تلفن ‌های بیسیم و موبایل ها روانه بازار شوند). این روزها هر چند از محبوبیت مدل های تلفن کم شده است؛ ولی به خاطر کابرد همچنان جایگاه خوبی در خرید بین خانواده‌ های ایرانی دارند.
به همین خاطر در این مقاله به سراغ تلفن‌ های رومیزی متنوع و خوب رفته ایم. بعد از پایان این مقاله، معروف ترین برند های تلفن رومیزی را خواهید شناخت و قادر خواهید بود بر اساس نیازهای خود، بهترین و مناسب‌ترین برند تلفن رومیزی را برای محل کار یا منزل خود انتخاب و خریداری کنید.

برند های معروف تلفن رومیزی و نکته های جالب در رابطه با آن ها

در ادامه قصد داریم معروف ترین برند های رومیزی تلفن را بررسی کنیم:

برند گوشی تلفن ثابت پاناسونیک

برند گوشی تلفن ثابت پاناسونیک
 

از زمان های قدیم تا به الان پاناسونیک از معروف ترین برند های تلفن رومیزی در بازار به شمار می رود . گوشی تلفن پاناسونیک با امکانات جذاب،  ظاهری شکیل و کاربردی بودن توانستند کاربران بسیاری را  به خود جذب کنند . برند پاناسونیک  در مقایسه با برند های دیگر از امکانات و قابلیت های بسیار خوبی برخوردار است. تلفن های این برند به طور تلفن رومیزی و بی سیم تولید شده اند.  پاناسونیک یک برند پرطرفدار است و برای رضایت کاربران در زمینه الکترونیک  سعی دارد  گوشی تلفن ثابت جدید  تولید کند.  
تلفن های رومیزی محصولی با کیفیت و ظاهری زیبا  با امکاناتی منحصر به فرد هستند. و کاربران بسیاری جذب کارایی این تلفن ها شدند.  برند پاناسونیک می خواهد که از بهترین فناوری روز بهره گیرد و تلفن های خود را با تغییرات جذابی روانه بازار کند. شرکت پاناسونیک در سال 2009 مطابق با نظرات مشتریان و هوادارنش تلفن هایی با طراحی جدیدی به بازار عرضه کرد.  شرکت پاناسونیک با معیار و امکانات  منحصر به فرد  توانسته اولین فروشنده ی گوشی تلفن رومیزی  در جهان باشد. در تولید تلفن رومیزی شرکت های دیگری هم در حال فعالیت هستند.  

گوشی تلفن شرکت تکنیکال

 

خوب است بدانید در سال 1384 شرکت تکنیکال در حوزه ارتباطات  قدم نهاد. محصولات الکترونیکی و رفع کردن نیاز های کاربران از جمله مهمترین هدف های شرکت تکنیکال است. امروزه بعد از سال ها داشتن تجربه کاری شرکت تکنیکال بروز ترین محصولات الکترونیکی با طراحی زیبا و جذاب و با به کار بردن با کیفیت ترین قطعات الکترونیکی به عنوان یک برند برتر به بازار روانه می کند.  این شرکت در زمینه تکنولوژی کار های بسیاری انجام داده است.  مدیریت و سرمایه گذاری دقیق این شرکت باعث شده تا بتواند نیاز های کاربران را شناخته و در جهت برطرف کردن آن ها حرکت کند و به یک برند پرطرفدار تبدیل شد. گوشی تلفن ثابت تکنیکال با خدمات پس از فروش کاربران بسیاری را جذب امکانات خود کرده است.  این شرکت با بالا بردن کیفیت محصولات الکترونیکی خود در زمینه ارتباطات پیشرفت چشمگیری داشته است و از، معروف ترین برند های تلفن رومیزی حال حاضر است. 

گوشی تلفن ثابت دیواری و رومیزی فیلیپس

گوشی تلفن ثابت دیواری و رومیزی فیلیپس

یک گوشی تلفن برای منزل از جمله وسایلی است که بسیار ضروری و پر کاربرد می باشد، به ویژه در صورت داشتن تماس داخلی تعرفه های آن نیزکمتر خواهد شد. از این رو شما در هر خانه ای مشاهده کنید یک گوشی تلفن پیدا می کنید.
گوشی تلفن های فیلیپس در کشور هلند طراحی می شوند و در کشور فرانسه ساخته می گردند. برای مثل مدلی از این نوع برند روی دیوار و بر روی میز نصب می گردد. شما این قابلیت را دارید تا به راحتی صفحه نمایش تلفن را بچرخانید. اندازه صفحه نمایش2.75 اینچ است. صفحه شماره گیری آن سفید رنگ می باشد و باعث می شود در شب به راحتی تماس بگیریم.

تلفن رومیزی پاناسونیک

تلفن رومیزی پاناسونیک

برای محیط های اداری و انواع مختلف کسب و کارها،  تلفن های رومیزی کاربرد بیشتری داشته و مورد استفاده قرار می گیرند. اصولا کارمندان و منشی کارهای خود را در پشت میز انجام می دهند و تلفن هایی از این قبیل بیشتر مورد پسند واقع می شوند. استفاده از تلفن های رومیزی به خاطر داشتن مزایای زیاد کاربران بیشتری هم  به سمت خود جذب کرده است. از جهتی شرکت پاناسونیک در تولید انواع مختلف تلفن رومیزی پاناسونیک کمال دقت و حساسیت را به کار برده است تا بتواند معروف ترین برند های تلفن رومیزی را به مشتریان خود ارائه دهد.
انواع متنوع تلفن رومیزی سانترال در سری ها و مدل های گوناگون تولید شده اند. هر یک از کاربران می توانند با توجه به نیاز و کاربری مدل مناسب را انتخاب کنند. برای مثال چنانچه می خواهید تلفن را برای شبکه سانترال مورد استفاده قرار دهید، لازم است از انواع تلفن رومیزی پاناسونیک در نوع تلفن های تحت شبکه استفاده نمایید. همینطور در صورتی که نیازمند تلفن معمولی هستید، یک تلفن آنالوگ و ساده را از میان این تلفن ها با هزینه بسیار مناسب تر خریداری کنید.

تلفن رومیزی گرند استریم

تلفن رومیزی گرند استریم

شرکت گرند استریم با تولید تلفن های رومیزی و تصویری با کیفیت و قیمت مناسب، دوربین های نظارتی با امکان پشتیبانی از پروتکل SIP برای ارتباط با سیستم تلفنی و به ویژه تلفن های تصویری و انتقال صدای HD انقلاب بزرگی در صنعت یکپارچه سازی صنعت صوت و تصویر و داده انجام داده است. محصولات شرکت گرنداستریم را به دسته های تلفن های مختف تقسیم بندی می کنند.

تلفن رومیزی یالینک 

تلفن رومیزی یالینک

برند یالینک جزوه برند های بسیار معروف در حوضه تجهیزات ویپ ،به ویژه تلفن های VoIP در سطح دنیا است. شروع کار این برند از سال ۲۰۰۱ در تولید و طراحی تلفن های ویپ و تلفن های IP تصویری بود. در حقیقت این برند شناخته شده ترین و از جمله محبوب ترین برند ها نسبت به سایر برندهای چینی، در زمینه تلفن های آی پی است و این خوش نامی را به خاطر کیفیت بسیار مطلوب محصولاتش بدست آورده و می شود آن را از معروف ترین برند های تلفن رومیزی نام برد.

معرفی یک فروشگاه معتبر فروش تلفن رومیزی

نمایندگی آی پی سورنا با داشتن مجموعه‌ای کامل و متنوع از تلفن های سانترال پاناسونیک و بی سیم پاناسونیک در کنار کیفیت و کارایی بسیار مطلوب محصولات، حق انتخاب زیادی را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. آی پی سورنا با داشتن معروف ترین برند های تلفن رومیزی نمونه ‌ای از پرفروش‌ترین محصولات بزرگ از بازار را از گذشته دور تا امروز، در اختیار خود گرفته است.

سخن پایانی

تلفن های رومیزی به واسطه کاربردی بودن همچنان جایگاه پراهمیتی بین مردم دارند. برای خرید گوشی تلفن خوب است ابتدا به بودجه ای که از پیش تعیین شده توجه کنید و سپس در بین مدل و برند های مختلف گوشی های ایرانی و خارجی مدل مدنظر را با سلیقه خودتان انتخاب نمایید.
 

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی