مشتری عزیز به علت نوسانات ارز،برای قیمت و موجودی روز تماس بگیرید

سبد خرید

13
تلفن سانترال پاناسونیک

تلفن سانترال پاناسونیک بیشتر در محیط های اداری، سازمانی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. مجموعه های کاری، برای بهبود ارتباط تلفنی خود با مراجع کنندگانشان، اقدام به راه اندازی یک مرکز تلفن می کنند. دستگاه سانترال هسته این مرکز تلفن می باشد که وظیفه تامین خطوط داخلی مجموعه را دارد. قابلیت ویژه این تلفن ها، کلیدهای CO قابل برنامه ریزی جهت انتقال تماس می باشند. با استفاده از تلفن های سانترال، کارمندان و بخش های مختلف می توانند با این خطوط داخلی کار کنند.

علاوه بر نصب و راه اندازی دستگاه سانترال، صاحبان کسب و کارها باید تعدادی تلفن سانترال خریداری کنند. پاناسونیک یکی از بهترین برند های محصولات مخابراتی مانند تلفن اداری می باشد. تلفن های ساخت شرکت پاناسونیک در کنار کیفیت و ماندگاری بالا، قیمت بسیار مناسبی نیز دارند. به صورت کلی سه دسته از گوشی های تلفن را بر روی مراکز تلفن سانترال می توان نصب و راه اندازی کرد. در ادامه به بررسی دقیق تر این تلفن ها و اطلاعات مورد نیاز جهت خریداری آن ها می پردازیم.

تلفن سانترال پاناسونیک

تلفن سانترال پاناسونیک چیست؟

تلفن سانترال پاناسونیک یکی از انواع تلفن های سانترال می باشد. این تلفن دارای برنامه های مختلفی جهت استفاده از امکانات کاربردی تلفن دارد. حساسیت بالایی در نحوه برنامه ریزی کدهای این دستگاه وجود دارد. به همین دلیل باید آگاهی کاملی جهت کار با آن داشته باشید. هرگونه خطا و اشتباه توسط افراد ممکن است تمامی این مراحل برنامه ریزی را دچار مشکل کرده و باعث عملکرد نادرست آن شود.

قیمت تلفن سانترال پاناسونیک

همانطور که می دانید تلفن های سانترال انواع متفاوتی دارند که با توجه به قابلیت های فنی قیمت گذاری می شوند. با توجه به توضیحات داده شده ، قیمت تلفن سانترال پاناسونیک برای هر کدام از دستگاه ها متفاوت است. اگر اطلاعات اولیه در مورد تلفن های سانترال داشته باشید، از نظر دسته بندی تلفن سانترال پاناسونیک به دو دسته تلفن سانترال پاناسونیک مدیریتی و تلفن سانترال پاناسونیک معمولی تقسیم می شوند. در هر مرکز تماس حداقل یک تلفن سانترال مدیریتی جهت اعمال تنظیمات مورد نیاز کاربران وجود دارد.

قیمت تلفن سانترال پاناسونیک بستگی به امکاناتی که فراهم می کند دارد. با افزایش کیفیت و امکانات این محصول به تبع قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند. این تلفن ها دارای انواع گوناگونی هستند که به دسته بندی زیر تقسیم می شوند:

  • تلفن آنالوگ
  • تلفن دیجیتال
  • تلفن هایبرید
  • تلفن تحت شبکه

خرید تلفن سانترال پاناسونیک

هنگام خرید هر نوع تلفن به خصوص تلفن سانترال باید به موارد مختلفی توجه کرد. متناسب با نوع نیاز می توان مدل های کم ظرفیت یا پرظرفیت را خریداری کرد. یکی از موارد مهم هنگام خریداری که باید به آن توجه کرد، اصل و اورجینال بودن محصول می باشد. از دیگر موارد مهم، دریافت این کالا با ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش می باشد.

در صورتی که به خرید تلفن سانترال پاناسونیک فکر می کنید، باید درباره قابلیت هایی که هر کدام از انواع تلفن های سانترال اطلاعات کافی داشته باشند. با مطالعه مطالبی که در مورد قابلیت هر کدام از تلفن سانترال پاناسونیک ارائه شده و دریافت کمک از مشاوره های رایگان متخصصان فنی و فروش آی پی سورنا برای طراحی و یا توسعه مرکز تماس می توانید با آگاهی اقدام به خرید کنید.

انواع تلفن سانترال پاناسونیک

تلفن سانترال پاناسونیک دارای انوع گوناگونی می باشد. در ادامه به بررسی انواع مختلف تلفن سانترال پاناسونیک می پردازیم:

  • تلفن سانترال پاناسونیک آنالوگ

تلفن های سانترال آنالوگ خود به دو دسته رومیزی و بی سیم تقسیم می شوند. این نوع تلفن ها با همه مدل های دستگاه سانترال پاناسونیک سازگاری داند. تلفن های سانترال پاناسونیک بر روی هر 24 داخلی سانترال tes824 و داخلی های سانترال hts32 راه اندازی می شوند. برای راه اندازی این تلفن ها فقط به یک زوج سیم نیاز است. برای خرید و نصب تلفن سانترال برای سانترال های تحت شبکه و پرظرفیت باید توجه داشت که از خطوط داخلی آنالوگ در حالت پیش فرض پشتیبانی کند. به عنوان مثال سانترال NS500 به صورت پیش فرض دارای تعداد 16 داخلی آنالوگ هستند.

جهت نصب و راه اندازی خطوط داخلی و تلفن سانترال روی دیگر مرکز تلفن پاناسونیک، باید کارت مخصوص خطوط آنالوگ را روی آن ها نصب کرد. 

  • تلفن سانترال پاناسونیک دیجیتال

تلفن سانترال پاناسونیک دیجیتال برای نصب و راه اندازی به یک زوج سیم دیتا نیاز دارد. این تلفن ها دارای امکانات بسیار زیادی بر روی بدنه خود می باشند. این امکانات جهت مدیریت بهتر و سریع تر تماس های تلفنی هر فرد یا بخش می باشد. تلفن سانترال پاناسونیک دیجیتال در مدل های مختلف و گوناگونی به بازار عرضه شده است. از انواع این تلفن ها می توان به تلفن های مدیریتی و تلفن های مخصوص کارمندان که دارای امکانات کمتری هستن، اشاره کرد.

یکی از مهم ترین مزایا و ویژگی های استفاده از تلفن های دیجیتال، امکان گرفتن یک داخلی دیگر از پشت آن ها می باشد. بدین گونه که پس از راه اندازی هر داخلی دیجیتال، می توان از پشت آن یک داخلی دیگر نیز راه اندازی کرد. البته باید به این نکته توجه داشته که باید فاصله دو تلفن سانترال از یکدیگر برای این کار، کمتر از 10 متر باشد.

  • تلفن سانترال پاناسونیک ip

تلفن سانترال پاناسونیک ip قابل راه اندازی بر روی بستر شبکه می باشند. به وسیله این تلفن ها می توان با خارج از دفتر ارتباط رایگان برقرار کرد. از همین رو راندمان کاری شرکت افزایش پیدا می کند. این تلفن ها دارای طرفداران زیادی می باشد و کاربران زیادی آن ها را انتخاب می کنند. از جمله دلایل این محبوبیت می توان به کیفیت بالا، استحکام و کارایی بینظر این تلفن اشاره کرد. کاربرد بسیار راحت، تنوع در ظاهر و ساختار تلفن ip این برند سبب شده است تا مخاطبان این تلفن ها قدرت انتخاب بیشتری داشته باشند.

  • تلفن سانترال پاناسونیک هایبرید

تلفن های سانترال 7730 به عنوان تلفن سانترال هایبرید دستگاه های سانترال معروف و شناخته شده است. اصلی ترین و مهم ترین مورد استفاده از این تلفن برای دستگاه های کم ظرفیت پاناسونیک یعنی سانترال TES824 می باشد. در واقع به عنوان تلفن اپراتوری و جهت برنامه ریزی دستگاه از آن استفاده می شود. جهت نصب و راه اندازی تلفن سانترال و تلفن های هایبریدی باید از دو زوج سیم استفاده کرد. از همین جهت ممکن است در صورتی که از تعداد زیادی تلفن هایبریدی استفاده شود، هزینه های کابل کشی افزایش یابد.
تفاوت اصلی این تلفن های با تلفن های دیجیتال در نحوه سیم کشی و راه اندازی آن می باشد. تمامی تلفن های هایبرید پاناسونیک بدون لایسنس و فقط با کارت هایبرید دستگاه قابل راه اندازی می باشد.

  • تلفن سانترال پاناسونیک سیپ

در واقع SIP عنوانی برای پروتکل استاندارد تماس های تلفنی voip در سراسر جهان می باشد. تلفن های ویپ از محصولاتی بودند که به سرعت محبوبیت یافته و در شرکت ها و اداره جات ها مورد استفاده قرار گرفتند. همین موضوع باعث شد تا شرکت پاناسونیک تصمیم گرفت در بازار تحولی را ایجاد کند. از این رو دست به تولید سری جدیدی از تلفن های تحت شبکه، با پشتیبانی از پروتکل سیپ زد. پشتیبانی سانترال از این نوع گوشی ها، یکی از مهم ترین مزایای آن ها به شمار می آید. در نتیجه اگر تعدادی از این تلفن ها داشته باشید، با تغییر مرکز تلفن باز هم می توانید از آن ها استفاده کنید.

  • تلفن سانترال پاناسونیک ویپ

به مرور زمان کسب و کارهای مختلف در سراسر کشور از خطوط آنالوگ و بستر آنالوگ فاصله گرفته و به سمت بستر شبکه می روند. نیازمندی های وارد شدن به بستر شبکه استفاده از تجهیزات مناسب جهت راه اندازی تلفن های ویپ می باشد. علاوه بر آن نیازمند مرکز تلفن هایی می باشند که به صورت رایگان و یا سخت افزاری در اختیار شما قرار بگیرند. هنگامی که از یک مرکز تلفن تحت شبکه استفاده می شود و قابلیت ویپ روی آن راه اندازی می شود، دیگر نمی توان از داخلی های آنالوگ به راحتی روی مرکز تلفن استفاده کرد. تلفن های ویپ در انواع متفاوتی وارد بازار شده اند. همینطور برندهای مطرح در سراسر جهان تلاش کردند تا تلفن های تحت شبکه ip را وارد بازار کنند.

محبوب ترین تلفن سانترال کدام است؟

امروزه اغلب شرکت ها و سازمان ها از دستگاه سانترال برای ارتباطات تلفنی خود استفاده می کنند. این دستگاه ها با توجه به ظرفیت خود، قابلیت این را دارند که تعدادی خط شهری را در ورودی گرفته و تعدادی خط داخلی را در خروجی بدهند. بدین گونه نیاز نیست برای هر کارمند یک خط تلفن اختصاص داد. پس از نصب دستگاه سانترال باید از تلفن های مخصوص سانترال جهت استفاده از خطوط داخلی استفاده شود. برخی تلفن ها توسط برخی از دستگاه های سانترال پشتیبانی نمی شوند. پس نیاز است که قبل از انتخاب تلفن ها با یک متخصص در این زمینه مشورت شود.

داخلی ها باید با توجه به نوع داخلی انتخاب شود. به عنوان مثال برای داخلی های دیجیتال حتما باید از تلفن دیجیتال سانترال استفاده شود. همینطور برای داخلی های آنالوگ حتما باید از تلفن آنالوگ سانترال استفاده شود. یکی از بهترین برندهای تلفن سانترال موجود در بازار، تلفن سانترال پاناسونیک می باشد. این برند، تلفن های با کیفیت و طول عمر بالا و همینطور قابلیت های گوناگون تولید و در بازار عرضه می کنند. تلفن سانترال پاناسونیک از محبوبیت زیادی در میان مشتریان برخوردار است. به جرئت می توان گفت که تلفن سانترال پاناسونیک از بین دیگر محصولات تلفنی این کمپانی، در صدر جدول قرار دارد.

فروش تلفن سانترال پاناسونیک با گارانتی

فروش تلفن سانترال پاناسونیک به همراه خدمات نصب و راه اندازی و خدمات پس از فروش (گارانتی) یکساله ارائه می شود. مشتریان می توانند پس از خرید محصولات طبق قوانین ضمانتنامه ، کالای خود را تعمیر کنند. از جمله خدماتی که به مشتریان جهت نصب و راه اندازی تجهیزات مخابراتی کمک میک ند. خدمات نصب و راه اندازی محصولات است که با کیفیت بالا و هزینه مقرون به صرفه توسط متخصصان فنی انجام می شود. برای افزایش رفاه حال مراجعین امکان برقراری ارتباط از طریق راه های ارتباطی که در سایت موجود می باشد.