سبد خرید

سانترال تحت شبکه چه مشکلاتی را حل می‌کند؟

سانترال تحت شبکه چه مشکلاتی را حل می‌کند؟

سانترال تحت شبکه آمده است تا کار شما را تا حدی فراتر از انتظار، ساده کند. با ما همراه باشید تا مزایا ، ویژگی ها و در نهایت نحوه خرید سانترال تحت شبکه را شرح دهیم.

 

سیستم های سانترال قدیمی و سنتی نیازهای اولیه کسب و کارها را در برقراری ارتباطات برون سازمانی و درون سازمانی برطرف می‌کردند اما پر از نقطه ضعف بودند؛ نقطه ضعف هایی که سانترال های تحت شبکه آنها را تا حدود زیادی پوشش داده اند و مشکلات حاصل از آنها را حل کرده اند. دستگاه های تحت شبکه یکی از فناوری های جدیدی هستند که در سالیان اخیر به کسب و کارهای مختلف در سرتاسر جهان کمک بسیاری کرده اند. این سیستم ها به دلیل مزایای بسیاری که دارند به یک جزء کلیدی در سیستم های ارتباطی شرکت ها و سازمان های اداری-تجاری تبدیل شده اند.

در ادامه مطلب به معرفی مختصر این نوع از سیستم های سانترال می‌پردازیم و از امتیازاتی که به مصرف کنندگان ارائه می‌دهد سخن می‌گوییم. همچنین لازم است بگوییم که برای اطلاع از قیمت و خرید سانترال تحت شبکه گرند استریم می توانید روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

توضیحی کامل برای نحوه عملکرد سانترال تحت شبکه-VoIP

نحوه عملکرد سانترال تحت شبکه-VoIP

اگر بخواهیم به زبان ساده بگوییم، سیستم های تحت شبکه سیگنال های صوتی دریافتی از کاربر را به سیگنال های دیجیتال تبدیل می‌کنند و آن را از طریق اینترنت به طرف مقابل منتقل می‌کنند. فرض می‌کنیم کاربر می‌خواهد با یک شماره تلفن استاندارد تماس بگیرد. در این شرایط، سیگنال تماس قبل از اینکه به طرف مقابل برسد به صورت خودکار به سیگنال تلفنی تبدیل می‌شود.

دلیل انتخاب سرویس تحت شبکه توسط بسیاری از افراد این است که به کاربر این اجازه را می‎دهد که بدون تهیه خطوط تلفنی قدیمی، تماس های خود را به راحتی برقرار کند. دستگاه های سانترال تحت شبکه VoIP به کاربران امکان استفاده از سیستم ارتباطی را از طریق کامپیوتر، دستگاه های تلفن تحت شبکه یا دستگاه های تلفن معمولی که به آداپتور مخصوص متصل هستند را می‌دهد. البته که شرط اول استفاده از سانترال های تحت شبکه دسترسی به اینترنت با سرعت و قوی می‌باشد.

شماره تلفن VoIP چیست؟

یک شماره تلفن VoIP که به عنوان شماره تلفن مجازی نیز شناخته می‌شود، شماره تلفنی است که هنگام تهیه سیستم VoIP به فرد اختصاص داده می‌شود. مانند شماره تلفن های معمولی، شماره تلفن های تحت شبکه نیز از چند عدد تشکیل شده اند که کاربران برای برقراری تماس از طریق صفحه کلید تلفن آن را شماره گیری می‌کنند. تفاوت مهم این دو نوع از شماره تلفن ها در این است که با دستگاه های الکترونیک مثل کامپیوتر و تبلت نیز میتوان از شماره تلفن های VoIP استفاده کرد.

مثال هایی برای استفاده از سیستم های تحت شبکه

مثال هایی برای استفاده از سیستم های تحت شبکه

طیف وسیعی از نرم افزارهای VoIP و تکنولوژی های مختلف در حال حاضر در بازار موجود می‌باشند و استفاده از بسیاری از آنها رایگان است و به خریدن اشتراک نیازی ندارد. در ادامه تعدادی از نرم افزارهایی که بر اساس این سیستم طراحی شده اند و چه در کسب و کار ها و چه در استفاده شخصی بسیار پر طرفدار بوده اند را معرفی می‌کنیم:

  •  اسکایپ
  •  زوم
  • واتس اپ
  •  فیسبوک
  •  گوکل میت

با کمک سانترال تحت شبکه از شر چه مشکلاتی خلاص می شویم؟

سیستم تحت شبکه؛ راه حلی برای نقص های سیستم های ارتباطی سنتی

نرم افزارها و فناوری به روز سانترال های تحت شبکه طیف وسیعی از مزایا و نقاط قوت را در مقایسه با سیستم های ارتباطی سنتی به کاربران ارائه می‌دهد. به دست آوردن شناخت کامل و جامع از این سیستم ها قبل از اقدام به خرید باعث انتخاب بهتر و رسیدن به مناسب ترین گزینه برای کسب و کار مورد نظر خواهد شد. برخی از مشکلاتی که با استفاده از سیستم های ارتباطی سنتی به وجود آمده و با سیستم های ارتباطی تحت شبکه حل می‌شوند عبارتند از:

  •  کاهش هزینه های سیستم ارتباطی

یکی از بزرگ ترین مزیت های جایگزینی سانترال های تحت شبکه با سیستم های سنتی قدیمی این است که هزینه های کسب و کار در زمینه ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی با کاهش چشم گیری روبرو خواهد شد.

کسب و کارها با تعداد متوسط یا بالای کارکنان به تعداد بالای خطوط تلفنی نیاز دارند و این مسئله هزینه بالایی برای آن کسب و کار خواهد داشت، به خصوص اگر تماس از راه دور یکی از فعالیت های روزمره آن باشد. سیستم سانترال و تلفن های VoIP نیاز به این خطوط را از بین می‌برند و هم چنین میانگین هزینه هر تماس را نیز کاهش می‌دهند. تنها هزینه ای که باید پرداخت شود، هزینه اشتراک ماهیانه ایست که ارائه دهنده خدمات VoIP از کاربر دریافت می‌کند.

  • دسترسی جهانی

فناوری و سیستم های ارتباطی VoIP مبتنی بر ابر به افراد امکان برقراری تماس از هر نقطه ای را خواهند داد و در عین حال دسترسی ارتباطات در سطح جهانی را به طور قابل توجهی بالا می‌برند. این امر به ویژه در دنیای امروز که ارتباطات با سرعت بالایی رو به رشد هستند از اهمیت بالایی برخوردار است. بخش مهمی از این مزیت به شماره تلفن های مجازی VoIP مربوط است که به کاربر امکان استفاده از سیستم را بدون توجه به اینکه در کجای جهان قرار دارند، می‌دهد.

  •  مقیاس پذیری بالا

مزیت دیگر استفاده از سیستم های تحت شبکه مقیاس پذیری بالای آنها در مقایسه با سیستم های ارتباطی دیگر می‌باشد. سانترال های تحت شبکه یا VoIP نیاز به استفاده از سخت افزارهای گران یا خطوط تلفنی جدید را در شرایطی که کسب و کار در حال توسعه است؛ از بین برده اند. در عوض، کاربران می‌توانند با سرعت بالا و به راحتی سیستم های سانترال VoIP را با شرایط جدید وفق دهند و طیف وسیعی از موقعیت های متفاوت را مدیریت نمایند؛ مانند افزایش تعداد تماس ها در طول تعطیلات یا افتتاح یک شعبه جدید.

  •  نصب، پیکربندی و نگهداری آسان

گرچه این امر که برای استفاده از سیستم های سانترال به اتصال اینترنتی نیاز است، می‌تواند باعث شود افراد فکر کنند نصب و استفاده از این دستگاه کار سختی است؛ حقیقت امر این است که تهیه، نصب و پیکربندی این سیستم ها برای استفاده شخصی و حرفه ای کار آسانی است. علاوه بر این، ارائه دهنده خدمات VoIP با پشتیبانی گسترده ای که دارند، در تمام مراحل در کنار کاربران خود باقی خواهند ماند.

دیگر مزایایی که سانترال های تحت شبکه به کاربران خود ارائه می‌دهند؛ شامل کیفیت صدای بالا، برقراری ارتباط با ثبات، پشتیبانی از انجام چند فعالیت به صورت همزمان، قابلیت ادغام با تلفن های همراه، امنیت بالای سیستم و ... می‌باشند.

در نهایت باید بگوییم ؛ حال که با بهترین مزایای سانترال تحت شبکه آشنا شدید، می توانید سری به مقاله ی مشکلات رایج در سانترال تحت شبکه گرنداستریم کدامند و علت چیست؟ نیز بزنید تا درصورت خریداری این محصول، از نحوه نگهداری و مراقبت از آن نیز مطلع شوید.

سانترال تحت شبکه، بهترین جایگزین برای دستگاه های سانترال قدیمی

سخن پایانی

آیا می‌خواهید برای کسب و کار خود یک سیستم ارتباطی تحت شبکه با کیفیت و مناسب تهیه کنید؟ آیا می‌خواهید کیفیت ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی خود را افزایش دهید؟ سایت آی پی سورنا را برای بررسی محصولات متنوع چک نمایید و در صورت داشتن هرگونه سوال یا ابهام با شماره تلفن های ما تماس حاصل نمایید. تیم آی پی سورنا با تجربه بالا و تعهد دلسوزانه به مشتریان خود آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد.

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی