سبد خرید

مرکز تلفن سانترال تحت شبکه گرنداستریم Grandstream

مرکز تلفن تحت شبکه گرند استریم  (سانترال تحت شبکه گرنداستریم)

تبادل اطلاعات زیربنای اصلی تمام کسب و کارهاست. سیستم ارتباطی، جزء اصلی یک سازمان برای ارائه پیام های صوتی و غیر صوتی واضح و مختصر بین کارکنان و هم چنین انتقال اطلاعات محصولات و ارائه خدمات به شرکا و مشتریان به حساب می‌آید. فناوری ارتباطات از دهه های گذشته بسیار پیشرفت کرده است و برای شرکت های بزرگی که توانایی تهیه آنها را دارند بسیار کاربردی می‌باشد. امروزه سیستم های ارتباطی تحت شبکه به کسب و کارهای کوچکتر نیز این امکان را داده اند که به قابلیت ها و برنامه های تجاری پیشرفته دست پیدا کنند و برند گرند استریم برای رسیدن به این نقطه یاری رسان خوبی بوده است. سیستم های ارتباطی VoIP امروزی از جمله مجموعه سانترال تحت شبکه گرنداستریم می‌توانند به عنوان یک واسطه برای طیف وسیعی از داده های صوتی و تصویری، امنیت شبکه و برد آنتن دهی مورد استفاده قرار بگیرند که این دستگاه ها را به چیزی بیشتر از یک سرور صوتی ساده تبدیل می‌کنند. 

همچنین مراکز تلفن تحت شبکه به کسب و کارها این امکان را می‌دهند که چندین تکنولوژی ارتباطی مثل پیام های صوتی، تماس های تصویری، کنفرانس های ویدئویی، نظارت تصویری، ابزارهای داده، مقاس پذیری، مدیریت دسترسی به تسهیلات بر روی شبکه مشترک که میتوان از راه دور روی آن نظارت کرد یا به آن دسترسی داشت را با یکدیگر ترکیب کنند.

سانترال تحت شبکه گرنداستریم که به نام سری UCM نیز شناخته می‌شوند؛ یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین سانترال های تحت شبکه در بازار جهانی به شمار می‌آیند. این سری از محصولات این برند برای کسب و کارهایی مناسب هستند که به دنبال خرید یک سیستم ارتباطی یکپارچه، انعطاف پذیر و مقرون به صرفه می‌باشند.

مرکز تلفن تحت شبکه گرند استریم  (سانترال تحت شبکه گرنداستریم)

قدرت و سادگی استفاده از سیستم های ارتباطی یکپارچه سازی شده

بسیاری از سانترال های تحت شبکه امروزی برای افزایش کارایی سیستم به وسیله یکپارچه سازی تمام انواع ارتباطات به همراه برنامه های مربوط به داده ها و آنتن دهی دستگاه ها طراحی شده اند. این قابلیت نه تنها نصب و راه اندازی دستگاه را برای کاربر ساده تر می‌کند، بلکه باعث صرفه جویی در هزینه ها می‌شود و گزینه های برقراری ارتباط را با به وجود آوردن امکان فعالیت انواع تکنولوژی ها با یکدیگر و بالا بردن کارایی سیستم ارتباطی افزایش می‌دهد.

در راستای رسیدن به این هدف؛ کمپانی گرند استریم دست به تولید مراکز سانترالی زد که برای کسب و کارهای کوچک تا متوسط مناسب بودند، قابلیت های پیشرفته ای داشتند و با هزینه ای مناسب در اختیار کاربر قرار می‌گرفتند. این دستگاه ها دارای نصب و راه اندازی آسان هستند و به مراقبت فنی خاصی نیاز ندارند. بنابراین هزینه های اضافه ای مانند تعمیرات گاه و بی گاه یا خرید دستگاه های دیگر برای جایگزینی را برای مصرف کننده حذف کرده است.

مراکز سانترال تحت شبکه سری UCM از برند گرند استریم

مراکز سانترال تحت شبکه سری UCM از برند گرند استریم

این سری از محصولات کمپانی گرند استریم پلتفرم هایی قوی با استفاده آسان هستند که به منظور مدیریت داده ها، تماس های صوتی و تصویری و میزان آنتن دهی بالا به بازار عرضه شده اند. مراکز سانترال تحت شبکه سری UCM که با پلتفرم سخت افزاری Asterisk® تولید شده اند؛ به کسب و کارها کمک می‌کنند تا برای افزایش بهره وری، ارائه خدمات بهتر به مشتریان، یکپارچه سازی ارتباطات در یک پلتفرم و صرفه جویی در هزینه های ارتباطی خود از سیستم ارتباطی VoIP یا تحت شبکه استفاده کنند.

خصوصیات و قابلیت های محصولات سری UCM

خصوصیات و قابلیت های محصولات سری UCM

این سری از تولیدات مرکز تلفن تحت شبکه گرند استریم از سه مدل 6200، 6300 و 6510 تشکیل شده اند. مدل 6200 برای کسب و کارهای کوچک تا متوسط طراحی شده و از 500 تا 800 کاربر پشتیبانی می‌کند. مدل 6300 و 6510 برای کمپانی های بزرگ تر مناسب هستند و می‌توانند تا 3000 کاربر را مدیریت نمایند. هر سه مدل دارای قابلیت ها و مزایای یکسان هستند و تفاوت آنها در ظرفیت کاربران و تعداد تماس هاییست که می‌توانند به صورت همزمان دریافت کنند. همه مدل های UCM مجهز به قوی ترین و جدیدترین سخت افزار ها و نرم افزار ها و آماده استفاده سریع می‌باشند.

هزینه پایین، نصب و نگهداری آسان، قابلیت های پیشرفته و پشتیبانی از برنامه های سفارشی ویژگی هایی هستند که یک مرکز سانترال تحت شبکه خوب باید در خود داشته باشد.

خصوصیات و قابلیت های محصولات سری UCM

· قابلیت های صوتی: مراکز سانترال سری UCM گرند استریم دارای ویژگی های صوتی هستند که برای افزایش کیفیت ارتباطات و خدمات مشتریان به کار می‌روند و می‌توانند برای داشتن بیشترین بهره وری توسط کاربر به صورت دستی و اختصاصی شده تنظیم شوند. از قابلیت های صوتی موجود در این دستگاه میتوان به جهت دهی تماس ها، پاسخگویی خودکار، تلفن گویا، انتقال تماس، بازیابی اطلاعات تماس، موزیک انتظار، پیغام صوتی، کنفرانس های صوتی، ضبط تماس، پشتیبانی از چند زبان مختلف، حالت جلسه، قابلیت پیجینگ و ... اشاره کرد. هم چنین این دستگاه ها از تمام کدک های صوتی پشتیبانی می‌کنند و مکالمه ای با وضوح و کیفیت بالا را برای کاربر به وجود می‌آورند.

· قابلیت های تصویری: نرم افزارهای کاربردی تصویری در مشاغل مختلف به سرعت در حال گسترش هستند. با استفاده از مراکز سانترال UCM کسب و کار ها می‌توانند از قابلیت هایی مثل تماس تصویری، برگزاری کنفرانس به صورت تصویری، نظارت ویدئویی و سیستم های درب تصویری برخوردار گردند.

· قابلیت های داده: یکی از مزایای اصلی استفاده از مرکز سانترال تحت شبکه قابلیت دسترسی به داده هاییست که می‌توانند شبکه صوتی و فعالیت تجاری شما را اندازه گیری و ردیابی کنند. سانترال های سری UCM از قابلیت های داده ای مثل پشتیبانی از فکس از جمله فکس آنالوگ، دفترچه تلفن، گزارش جزئیات تماس، ضبط تماس، پست صوتی، پشتیبان گیری سیستم و ... برخوردار می‌باشند.

· قابلیت های آنتن دهی: محصولات سری UCM با قابلیت های آنتن دهی خود به کسب و کارها کمک می‌کنند تا در هر نقطه ای از دنیا بتوانند به مرکز سانترال خود متصل شوند و بتوانند از راه دور بر روی سیستم خود نظارت و مدیریت داشته باشند.

محبوب ترین سری های مرکز تلفن تحت شبکه گرنداستریم

محبوب ترین سری های مرکز تلفن تحت شبکه گرنداستریم

مراکز تلفن تحت شبکه برند گرند استریم سری UCM در 3 سری مختلف به بازار عرضه شده اند که در ادامه به معرفی بیشتر آنها خواهیم پرداخت.

  • مراکز تلفن تحت شبکه گرند استریم سری UCM-6200

مراکز تلفن تحت شبکه گرند استریم سری UCM6200 به منظور ارائه یک راه حل ارتباطی یکپارچه برای نیازهای ارتباطی کسب و کارها طراحی شده است. محصولات سری UCM6200 با امنیت و ثبات عملکردی که دارند، قابلیت های متنوعی مثل را بدون نیاز به هزنه های اضافه مثل تهیه مجوز، تعمر یا نگهداری از زیرساخت ها به کاربر ارائه می‌نمایند. نسخه های به روز رسانی هر ماه از طرف کمپانی منتشر می‌شوند و با استفاده از این نسخه ها عملکرد و قابلیت های سیستم ارتباطی به صورت پیوسته در حال بهبود خواهند بود. این سری از مراکز تلفن با امکان پشتیبانی از 800 کاربر و 100 تماس همزمان می‌توانند تمام نیازهای یک سازمان یا اداره در مقیاس های بسیار بزرگ را نیز به خوبی رفع نمایند.

مراکز تلفن تحت شبکه گرند استریم سری UCM-6300

  • مراکز تلفن تحت شبکه گرند استریم سری UCM-6300

سری UCM-6300 پیاده سازی راه حل های ارتباطی و یکپارچه سازی سیستم ارتباطی را برای تمام کسب و کارها به مراتب آسان تر می‌کند. این سری از مراکز تلفن گرند استریم تا 5000 کاربر را پشتیبانی می‌کند و به کسب و کارها این امکان را می‌دهد که تمام فناوری های ارتباطی خود را در یک شبکه متمرکز کنند. سری UCM-6300 را میتوان با برنامه ها و پلتفرم های دیگر از جمله مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و سیستم های مدیریت دارایی (PMS) ادغام کرد.

گرنداستریم

  • مراکز تلفن تحت شبکه گرند استریم سری UCM-6510

مرکز تلفن تحت شبکه UCM-6510 یک سیستم ارتباطی با کیفیت با مدیریت آسان را برای کسب و کار شما به ارمغان می‌آورد. این مرکز تلفن تحت شبکه سطح بالا مجهز به مجموعه ای از قابلیت های پیشرفته مثل مدیریت تماس و داده های شبکه است که استفاده از هیچ کدام از آنها به مجوز یا هزینه های اضافه نیاز ندارد. این مدل از مراکز تلفن تحت شبکه گرند استریم از حداکر 2000 کاربر پشتیبانی می‌کند. همانند دیگر سری های مراکز تلفن تحت شبکه گرند استریم، مدل UCM-6510 به کاربر این امکان را می‌دهد که چندین تکنولوژی ارتباطی را با یکدیگر ترکیب کند و یک سیستم ارتباطی واحد و یکپارچه داشته باشد.

UCM-6510 با ویژگی هایی مانند جهت دهی تماس ها، تلفن های گویای چند مرحله ای، صف تماس، منشی تلفنی خودکار، نگهداری تاریخچه تماس ها، ارسال پیغام صوتی/فکس به ایمیل و موارد دیگر یک دستگاه ارتباطی کامل است.

خرید سانترال تحت شبکه گرند استریم

خرید سانترال تحت شبکه گرند استریم

سایت آی پی سورنا به صورت اختصاصی به معرفی هر کدام از مراکز تلفن تحت شبکه گرند استریم و خصوصیات آنها پرداخته است. با مطالعه این مقاله و بررسی محصولاتی که در سایت قرار دارند، می‌توانید به یک شناخت کامل از مراکز تلفن تحت شبکه برسید و گزینه ای که با توجه به شرایط شما بریتان مناسب است را انتخاب نمایید.

مجموعه آی پی سورنا با ارائه گارانتی یک ساله، تضمین اصالت کالا و تحویل فوری سفارش آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. برای ارتباط با ما می‌توانید با شماره تلفن های شرکت تماس بگیرید یا در برنامه های واتس اپ و تلگرام برایمان پیغام بگذارید. کارشناسان فروش ما در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی خواهند کرد. برای خریدی آسان و لذت بخش همراه شما هستیم.

سوالات متداول

  •  محصولات سری UCM از چند حساب VoIP Trunk پشتیبانی می‌کنند؟

تمام مراکز تلفن سری UCM تا 50 حساب VoIP Trunk را پشتیبانی می‌کنند.

  •  تولید مراکز تلفن تحت شبکه گرند استریم در چه کشوری انجام می‌پذیرد؟

در کشور آمریکا-ایالت بوستون

  •  نام حساب کاربری و رمز به صورت پیش فرض در مراکز تلفن سری UCM چیست؟

برای هر دو نام حساب کاربری و رمز عبور از کلمه "admin" استفاده کنید. در صورت لزوم امکان تعویض رمز و نام کاربری نیز وجود دارد.