مشتری عزیز به علت نوسانات ارز،برای قیمت و موجودی روز تماس بگیرید

سبد خرید

آموزش نصب باتری سانترال پاناسونیک

آموزش نصب باتری سانترال پاناسونیک

با توجه به اینکه دستگاه مرکز تلفن سانترال یکی از تجهیزات حیاتی در یک سازمان به شمار می آید، قطع شدن این دستگاه می تواند تمام ارتباطات را دچار اختلال کند. نصب باتری سانترال پاناسونیک بر روی دستگاه های سانترال، راه حل مناسبی برای قطعی دستگاه های سانترال پاناسونیک به شمار می آید.

با توجه به اینکه دستگاه مرکز تلفن سانترال یکی از تجهیزات حیاتی در یک سازمان به شمار می آید، قطع شدن این دستگاه می تواند تمام ارتباطات را دچار اختلال کند. نصب باتری سانترال پاناسونیک بر روی دستگاه های سانترال، راه حل مناسبی برای قطعی دستگاه های سانترال پاناسونیک به شمار می آید.

باتری سانترال پاناسونیک به دستگاه سانترال متصل می شود و به صورت خودکار میزان انرژی مورد نیاز برای شارژ را دریافت می کند. با قطع برق به صورت اتوماتیک، دستگاه سانترال از طریق باتری انرژی مورد نیاز را دریافت می کند.

مراحل نصب باتری سانترال

مراحل نصب باتری سانترال پاناسونیک

با توجه به اینکه دستگاه سانترال مورد نظر از چه مدل باتری پشتیبانی می کند، باتری سازگار با دستگاه سانترال را خریداری کنید. از طریق تجهیزات نصب مانند کابل، باتری را به دستگاه سانترال متصل کنید. باتری ها دارای دو قطب مثبت و منفی هستند، بنابراین هنگام نصب از طریق کابل ها به قطب های مثبت و منفی دستگاه توجه کنید. قطب مثبت باتری سانترال به قطب منفی دستگاه سانترال و قطب منفی باتری سانترال به قطب مثبت دستگاه سانترال متصل می شود. مراحل نصب باتری سانترال پاناسونیک و همچنین شیوه نصب آن ، بسیار آسان است. با توجه به اینکه هر کدام از انواع دستگاه های سانترال در انواع گوناگونی طراحی و تولید شده اند، شیوه نصب انواع باتری سانترال پاناسونیک بر روی هر کدام با یکدیگر متفاوت است.


بیشتر بخوانید: تفاوت سانترال و ویپ چیست؟


نصب باتری سانترال NS

زمان تعویض باتری سانترال پاناسونیک

معمولا عمر باتری های سانترال تا 10 سال است اما در صورت عدم نگهداری درست، مانند ضربه خوردن باتری امکان خرابی آن خواهد بود. به توصیه کارشناسان فنی، پیش از قطع شدن برق از سالم بودن باتری مطمئن شوید. برای تست باتری سانترال می توانید از طریق مرکز تلفن اقدام کنید.

باتری سانترال پاناسونیک 824

یکی از مدل های پرفروش دستگاه سانترال پاناسونیک ، مرکز تلفن پاناسونیک 824 می باشد. همانطور که گفته شد، دستگاه های سانترال به دلیل تنوع بالا، شیوه های نصب متفاوتی دارند. در این بخش به نصب باتری بر روی مرکز تلفن سانترال پاناسونیک مدل 824 می پردازیم. پیش از آموزش نصب باتری سانترال باید تعداد باتری های سانترال مورد نیاز هم چنین میزان انرژی مصرفی آن را بشناسید. باتری سانترال 824 شامل دو باتری 12 ولت 7 آمپری می باشد. این دو باتری از طریق کابل و با توجه به قطب مثبت و منفی به یکدیگر متصل می شود.

نصب باتری سانترال TDA

باتری سانترال پاناسونیک NS500

دستگاه های سانترال پاناسونیک KX-NS500 از جمله مرکز تلفن های پرظرفیت به شمار می آید که برای نصب باتری بر روی آن به 3 باتری 12 ولت نیاز داریم. ابتدا باتری ها با توجه به قطب مثبت و منفی به یکدیگر متصل می شوند. در مرحله آخر  باید باتری را به مرکز تلفن سانترال KX-NS500 متصل کنید که از کابل A228 استفاده می شود.

باتری سانترال پاناسونیک TDE  و TDA

برای این مدل از مرکز تلفن سانترال پاناسونیک، مانند سری NS500، باید از 3 باتری با 12 ولت و 18 آمپر استفاده کنید. با توجه به قطب مثبت و منفی باتری ها را به یکدیگر متصل کرده و از طریق کابل مخصوص ، تمام باتری ها را به دستگاه سانترال متصل کنید.
برای افزایش سهولت در نصب و راه اندازی تجهیزات مخابراتی می توانید با متخصصان فنی آی پی سورنا در تماس باشید. از طریق راه های ارتباطی که در سایت آی پی سورنا درج شده، کاربران و مراجعین از تمام خدمات جهت فروش و نصب دستگاه بهره مند شوند.


بیششتر بخوانید: نحوه کار با تلفن سانترال


 

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی

نظرات کاربران

mona mirzaei ارسال شده در ۴ آبان ۱۴۰۱

سلام دوست عزیز دوست عزیز ما یه شرکت خیلی بزرگ هستیم و مواقعی که شرکت ما برقاش میره کل سانترال های ما دیگه کار نمیکنه و تلفن ها زنگ نمیخوره.میتونید منو راهنمایی کنید که چه باطری باید بگیریم برای این مواقع،و سانترال ما tde600 هست.که از خودتون هم خریداری کریدم.میشه لطفا بگید چند تا باطری لازمه و بابتش پیش فاکتور بدید.ممنون از شما

مدیر سایت ارسال شده در ۵ آذر ۱۴۰۱

سلام خانم میرزایی عزیز شما باید باتری بکاپ برای سانترالی که فرمودید تهیه بکنید،جهت گرفتن پیش فاکتور و نهایی کردن خرید لطفا با همکاران بخش فروش تماس بگیرید باتشکر