مشتری عزیز به علت نوسانات ارز،برای قیمت و موجودی روز تماس بگیرید

سبد خرید

جدیدترین تلفن بی سیم پاناسونیک

جدیدترین تلفن بی سیم پاناسونیک

پاناسونیک یکی از معروف‌ترین برندهای تولید تلفن است که از گذشته تاکنون محبوبیت بسیار زیادی در سراسر جهان دارد.


پاناسونیک یک کمپانی ژاپنی است که به طراحی تلفن‌های بی‌سیم با ظاهری بسیار زیبا و مدرن پرداخته است. محصولات این کمپانی نیاز افراد را در محیط‌هایی مانند محیط کار، منزل و... برطرف می‌کند. آشنایی با جدیدترین تلفن بی ‌سیم پاناسونیک می‌تواند به شما در خرید تلفنی مناسب کمک کند.

جدیدترین تلفن بی سیم پاناسونیک در بازار ایران کدام است؟

تلفن‌های پاناسونیک از دیرباز تاکنون توانسته‌اند با بسیاری از رقبا به رقابت پرداخته و بازار تلفن‌های بی‌سیم را در دست بگیرند. این کمپانی ژاپنی به تولید تلفن با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین معروف است. با گذشت زمان نیز نه تنها کیفیت این محصولات افت نکرده بلکه کمپانی پاناسونیک در پی این بوده که از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا در تلفن‌های خود استفاده کند. از جدیدترین تلفن‌های این کمپانی ژاپنی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

•    KX_TGC362B
•    KX_TG9321
•    KX_TGL432
•    KX_TGE262
•    KX_TGC420
•    KX_TG9381

جدیدترین تلفن بی سیم پاناسونیک

مشخصات جدیدترین تلفن بی سیم پاناسونیک

برای خرید تلفن نیز مانند سایر وسایل باید به مشخصات آن توجه کنید. توجه به مشخصات تلفن سبب می‌شود که خرید تلفن متناسب با نیازهای شما انجام گیرد. بنابراین در هزینه‌ها نیز تا حد زیادی صرفه‌جویی خواهد شد. در ادامه به بررسی مشخصات جدیدترین تلفن بی ‌سیم پاناسونیک می‌پردازیم تا از طریق آن بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید‌.

  • تلفن KX_TGC362B پاناسونیک

تلفن KX_TGC362B پاناسونیک

این تلفن یکی از باکیفیت‌ترین محصولات پاناسونیک بوده که از دو گوشی بی‌سیم تشکیل شده است. اگر به گوشی‌های بیش‌تری احتیاج دارید، می‌توانید از 6 گوشی استفاده کنید. این محصول دارای منشی تلفنی 17 دقیقه‌ای است که به راحتی می‌توانید آن را فعال کنید. روی گوشی بی‌سیم KX_TGC362B، یک صفحه نمایش 6/1 اینچی قرار دارد. این صفحه نمایش به گونه‌ای طراحی شده است که شماره‌ها به صورت کامل دیده می‌شوند. 

در تولید تلفن KX_TGC362B پاناسونیک از یک فرکانس 9/1 گیگاهرتزی استفاده شده است. این فرکانس نویز دستگاه را تا حد بسیار زیادی کاهش می‌دهد. اسپیکر موجود در این دستگاه سبب می‌شود که در حال صحبت کردن به دیگر کارها نیز بپردازید. اگر از آن دسته افرادی هستید که حفظ کردن شماره برایتان دشوار است، نگران نباشید. با استفاده از این محصول امکان ذخیره 50 شماره تلفن را دارید. 

برای استفاده از این تلفن 4 عدد باتری نیم قلمی لازم است. اگر باتری‌ها به طور کامل شارژ شوند، می‌توانید تا 9 ساعت از این محصول استفاده کنید. به کار رفتن ویژگی6.0  DECT سبب آنتن دهی بالا تلفن می‌شود. از دیگر قابلیت‌های پیشرفته آن می‌توان به اتصال به دیوار، بلندگوی دیجیتالی، سازگاری با سمعک‌ها و تکنولوژی ECO اشاره کرد.

  • تلفن KX_TG9321 پاناسونیک 

تلفن KX_TG9321 پاناسونیک

یکی از بهترین تلفن‌های کمپانی پاناسونیک، تلفن KX_TG9321 است. این محصول از دو خط تلفن پشتیبانی می‌کند که مزیت مهمی محسوب می‌شود. در این محصول یک گوشی به کار رفته است که شما می‌توانید تعداد آن را به 6 عدد افزایش دهید. به کار رفتن فرکانس 9/1 هرتزی در این محصول، مانع از ایجاد نویز در تلفن می‌شود. 

از مزایای مهم این تلفن می‌توان به شارژدهی بالا آن اشاره کرد. در صورت شارژ کامل دستگاه، تا 12 ساعت قابل استفاده است. صفحه نمایش 9/1 اینچی و کلید‌های گوشی این تلفن از نور پس‌زمینه برخوردار هستند. بنابراین شما می‌توانید به راحتی در تاریکی از آن استفاده کنید. در این دستگاه می‌تواند حداکثر 100 شماره را ذخیره کنید. از دیگر مزایای این محصول می‌توان به طراحی ظاهری بی‌نظیر آن اشاره کرد. تلفن KX_TG9321 امکان تنظیم صدا را در اختیار شما قرار می‌دهد.

اگر فرزند کوچک در منزل دارید، نگران آسیب دیدن تلفن نباشید. این دستگاه از قابلیت اتصال به دیوار برخوردار است. بنابراین از خطرات احتمالی دور می‌ماند. از دیگر ویژگی‌های جذاب این محصول دارا بودن ساعت آلارم است. شما می‌توانید تلفن را در ساعات مد نظر خود تنظیم کنید. علاوه‌بر موارد گفته شده امکان تنظیم آلارم‌های مختلف وجود دارد.

  • تلفن KX_TGL432 پاناسونیک

تلفن KX_TGL432 پاناسونیک

اگر قصد خرید تلفن بی‌سیم بسیار متفاوت و با قبلیت‌های پیشرفته را دارید، خرید این محصول را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این محصول، جدیدترین تلفن بی ‌سیم پاناسونیک است که از قابلیت‌های برخوردار است. از جذاب‌ترین قابلیت‌های این محصول می‌توان به منشی تلفنی 17 دقیقه‌ای، کاهش سر و صدا در هنگام مکالمه و پشتیبانی از فناوری روم مانیتورینگ اشاره کرد. پس زمینه 8/1 اینچی سفید آن سبب نمایان شدن راحت شماره‌ها می‌شود. 
اگر باتری‌های تلفن به طور کامل شارژ شده باشند، شما می‌توانید تا 12 ساعت به مکالمه بپردازید. قابلیت مانیتورینگ این محصول آرامش خاطر را برای مادران فراهم کرده است. از دیگر ویژگی‌های این تلفن محبوب می‌توان به ذخیره حداکثر 100 شماره تلفن اشتره کرد. تلفن KX_TGL432 از تکنولوژی DEC 6.0 نیز پشتیبانی می‌کند.

  • تلفن KX_TGE262 پاناسونیک    

تلفن KX_TGE262 پاناسونیک

این محصول یکی از بهترین تلفن‌های پاناسونیک است که طراحی منحصر به فردی دارد. امکانات بالا این تلفن سبب شده است که از داشتن هر محصول دیگری بی‌نیاز شوید. این محصول دارای دو گوشی بوده که از فرکانس 9/1 هرتز پشتیبانی می‌کند. اگر می‌خواهید به استراحت بپردازید، می‌توانید قابلیت Night Mood دستگاه را فعال کنید. با فعال کردن این قابلیت، تلفن زنگ نمی‌خورد. شما می‌توانید برای بیدار شدن از آلارم دستگاه بهره ببرید. 

تلفن KX_TGE262 پاناسونیک دارای صفحه نمایش 88/1 اینچی با پس‌زمینه سفید است. همچنین وجود قابلیت Amber سبب شماره‌گیری آسان شده است. از دیگر قابلیت‌های منحصر به فرد این تلفن می‌توان به ذخیره 3000 شماره اشاره کرد. این محصول ماندگاری شارژ بالایی داشته و می‌توانید تا 10 ساعت به مکالمه بپردازید.

استفاده از تکنولوژی Link- to- Cell سبب شده است که بتوانید از طریق بلوتوث به تلفن همراه متصل کنید. با انجام این کار می‌توانید از طریق تلفن بی‌سیم به گفتگو بپردازید. وجود منشی در این دستگاه پیام‌های صوتی را تا 16 دقیقه ذخیره می‌کند. این محصول به راحتی با سمعک‌های استاندارد سازگاری دارد. همچنین به کاهش سر و صدا محیط پرداخته و موجب می‌شود به راحتی مکالمه کنید. 

در هنگام قطعی برق نگران نباشید. این تلفن در هنگام قطعی برق نیز به کار خود ادامه می‌دهد. تنها کافی است تلفن را روی پایه قرار داده و به مکالمه بپردازید. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به بهره‌گیری از فناوری تکنولوژی Eco وDECT 6.0  اشاره کرد. 

  • تلفن KX_TGC420 پاناسونیک

تلفن KX_TGC420 پاناسونیک

این محصول به عنوان یکی از جدیدترین تلفن بی‌ سیم پاناسونیک شناخته می‌شود که در دسته تلفن‌های میان‌رده قرار می‌گیرد. یک گوشی و پایه از مهم‌ترین اجزا این محصول است. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به منشی 18 دقیقه‌ای و فرکانس 1.9 هرتزی آن اشاره کرد. کلید اسپیکر و بلندگو دیجیتال این محصول امکان مکالمه بدون دخالت دست را برای کاربران فراهم می‌کند. 

از ویژگی‌های برجسته تلفن KX_TGC420 پاناسونیک می‌توان به شارژدهی بالا آن اشاره کرد. اگر باتری دستگاه به طور کامل شارژ شود، تا 18 ساعت امکان مکالمه برای کاربر فراهم می‌شود. از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول ساعت هشدار، تنظیم صدا، شماره‌گیری مجدد، تکنولوژی ECO، مسدود کردن تماس‌های ورودی و دفترچه تلفن اختصاصی است. این دستگاه امکان ذخیره 100 شماره را دارد. 

  • تلفن KX_TG9381 پاناسونیک

تلفن KX_TG9381 پاناسونیک

این تلفن از طراحی ظاهری بسیار مناسبی برخوردار بوده و امکانات ویژه‌ای را برای کاربر فراهم کرده است. صفحه نمایش 104 اینچی سفید آن امکان استفاده از دستگاه را در محیط‌های کم نور فراهم می‌کند. در صورت شارژ کامل می‌توانید تا 12 ساعت به مکالمه بپردازید. از دیگر ویژگی‌های این تلفن می‌توان به تنظیم اسپیکر آن پرداخت. 

تلفن KX_TG9381 پاناسونیک از جدیدترین محصولات پاناسونیک است که از قابلیت Silent Mode پشتیبانی می‌کند. این قابلیت سبب می‌شود که صدا زنگ قطع شود. اگر به خاطر سپردن شماره‌ها برایتان دشوار است، دفترچه تلفن این محصول به کمک شما می‌آید. این دستگاه قابلیت ذخیره 100 شماره را دارد. 

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به کنفرانس سه طرفه، به اشتراک‌گذاری شماره‌های تلفن و استفاده از تکنولوژی DEC 6.0 اشاره کرد. این قابلیت‌ها راحتی را برای کاربر فراهم کرده و او را از هر تلفن دیگری بی‌نیاز می‌کند. قابلیت بلوتوث موجود در این محصول سبب اشتراک‌گذاری راحت شماره‌ها شده است. ویژگی کنفرانس سه نفره در این دستگاه به افرادی که مشغله بسیار زیادی دارند و می‌خواهند در مورد موضوعی مشترک با دو نفر دیگر همزمان صحبت کنند، بسیار کمک کننده است.

نمایندگی خرید تلفن بی سیم پاناسونیک

تلفن‌های پاناسونیک از تلفن‌های پرطرفدار در ایران هستند. اگر قصد خرید این محصولات را دارید، خرید از فروشگاهی مطمئن را توصیه می‌کنیم. آی پی سورنا از جمله فروشگاه‌های معتبر در زمینه فروش تلفن بی‌سیم و تجهیزات الکترونیکی است. این مجموعه امکان پرداخت در محل را برای مشتریان فراهم کرده است. بنابراین می‌توانید با خیالی راحت به خرید بپردازید. از دیگر ویژگی‌های آی پی سورنا گارانتی یک ساله، پاسخگویی 24 ساعته و ارسال به سراسر کشور است. 

سخن پایانی

تلفن‌های بی‌سیم از جمله محصولاتی هستند که پیش از خرید باید در مورد آن‌ها تحقیق کنید. داشتن اطلاعات کامل از دستگاه مورد نظر می‌تواند از اتلاف وقت و هزینه شما جلوگیری کند. استفاده از جدیدترین تلفن بی ‌سیم پاناسونیک تجربه بسیار خوبی در استفاده از این کمپانی محبوب ژاپنی در اختیار شما می‌گذارد. آنچه در مورد تلفن‌های پاناسونیک زبانزد است، کیفیت بسیار بالا این محصولات است. در صورت استفاده مناسب این دستگاه تا سالیان سال برای شما کار می‌کند. اگر قصد خرید تلفنی باکیفیت را دارید، محصولات معرفی شده می‌توانند به نیازهای شما به خوبی پاسخ دهند.
 

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی