مشتری عزیز به علت نوسانات ارز،برای قیمت و موجودی روز تماس بگیرید

سبد خرید

نمایندگی تلفن پاناسونیک در تهران 

نمایندگی تلفن پاناسونیک در تهران 

شرکت  پاناسونیک(Panasonic ) گستره وسیعی از محصولات و تجهیزات الکترونیکی، الکتریکی و صنعتی را تولید وبه بازار جهانی عرضه می‌کند. این  کمپانی به‌عنوان چهارمین تولیدکننده تلفن رومیزی و تلفن های بی سیم در سراسر جهان شناخته  و مطرح شده است.


برند پاناسونیک و خصوصا تلفن های  پاناسونیک توانسته اند با کیفیت بالای محصولات خود، اعتبار زیادی در بازار تلفن‌های خانگی بدست بیاورند. البته ممکن است این سوال بوجود بیاید که چرا استفاده از تلفن های پاناسونیک در ایران اینقدر محبوبیت دارد و رواج یافته  است که  ابتدا باید به این نکته اشاره کرد  که شرکت پاناسونیک درتولید  تلفن‌های خود، از بهترین و  مرغوب ترین  مواد اولیه استفاده می‌کند.  و این دلیلی است بر آنکه مشتریان از کیفیت و ماندگاری این تلفن‌ها ، اطمینان پیدا کنند دومین دلیل استفاده از تلفن های پاناسونیک آنست که ، تلفن‌های پاناسونیک از کاربری بسیار ساده‌ای برخوردارند. به عبارتی دیگر برای استفاده از آن ها نیاز به دانش و تخصص خاصی نمی باشد. دریک تجارت معتبر، ارائه خدمات پس از فروش از اولویت های آن کسب و کار می باشد که شرکت  پاناسونیک توانسته به بهترین نحو خدمات پس از فروش محصولات خود را به مشتریانش عرضه نماید

ویژگی های یک نمایندگی تلفن پاناسونیک خوب چیست؟ 

برای انتخاب یک نمایندگی تلفن پاناسونیک خوب برای خرید تلفن پاناسونیک باید به یکسری ویژکی ها توجه نمود از جمله:

  •  ارائه گارانتی معتبر : مهم‌ترین وجه تمایز انتخاب یک نمایندگی تلفن پاناسونیک خوب  با سایر مراکز نمایندگی ، ارائه گارانتی شرکتی 12 ماهه معتبر برای تمامی تلفن ها می باشد.
  • تحویل سریع و به موقع کالا : از دیگر ویژگی‌های یک نمایندگی معتبر، تحویل سریع  و به موقع کالا در کمترین زمان ممکن به مشتریان می باشد . 
  • تضمین اصالت کالا : از اساسی ترین  دلایل خرید از یک نمایندگی معتبر، اطمینان حاصل کردن  از اصل بودن کالای خریداری شده می باشد که خریداران میتوانند با مشاهده لیبل اختصاصی Panasonic روی تمامی تلفن‌های عرضه شده در نمایندگی ، از اصل بودن تلفن‌ها اطمینان حاصل نمایند. 
  • مشاوره تخصصی :  ارائه مشاوره‌های تخصصی متنوع ، از دیگر وظایف یک نمایندگی معتبر و مسئول دربرابر مشتریان است. کارشناسان یک نمایندگی معتبر باید با تاکید بر این موضوع و هدف قرار دادن رضایت مشتریان، به تمامی سوالات مشتریان درارتباط با انواع تلفن‌های پاناسونیک و ویژگی‌های شاخص هر کدام از آن‌ها، پاسخ ‌دهند.
  •  ارائه مناسب‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت  :  کلیه تلفن‌های پاناسونیک در یک نمایندگی تلفن پاناسونیک خوب ، باید زیر نظر اتحادیه مخابراتی ایران به فروش برسند و از ارائه تلفن هایی با قیمت هایی نجومی و کیفیت پائین خلاف مقرارت جلوگیری شود 

نمایندگی پاناسونیم در تهران

 وجود خدمات پس از فروش :  مشاوره‌های پس از فروش، نصب و راه‌اندازی محصولات، انجام انواع تعمیرات تخصصی و ... از جمله خدمات پس از فروشی هستند که معیار بسیار مهمی برای تشخیص یک نمایندگی تلفن پاناسونیک خوب باشند

 محصولات و خدمات نمایندگی تلفن پاناسونیک در تهران کدامند ؟
 

پاناسونیک یکی از باسابقه‌ترین و قدیمی ترین برندهای تولیدکننده‌ی تجهیزات و لوازم الکترونیکی در جهان می باشد. برند پاناسونیک محصول کشور ژاپن است که  یک قرن در صنعت لوازم الکتریکی فعالیت می کند. برند الکتریکی پاناسونیک (Panasonic) محصولات متفاوتی دارد این کمپانی در زمینه تولید محصولات بسیاری فعالیت کرده و شرکت ناسیونال از  جمله برند های زیر مجموعه این شرکت میباشد  شرکت پاناسونیک طیف زیادی  از محصولات و تجهیزات الکترونیکی، الکتریکی و صنعتی را تولید وبه بازار جهانی عرضه می‌کند. از  جمله محصولات شرکت پاناسونیک : سیستم‌های سینمای خانگی، تلویزیون ال‌سی‌دی، ال‌ای‌دی، دستگاه‌های تلفن ثابت، سیستم‌های پخش اتومبیل، دستگاه‌های پخش دی وی دی، دستگاه‌های ضبط و پخش تصاویر دیجیتال، دوربین‌های فیلمبرداری ویدیویی، دستگاه‌های فتوکپی و فاکس، دوربین‌های عکاسی دیجیتال، لوازم صوتی خانگی و سیستم‌های صوتی حرفه‌ای، وسایل برقی خانگی ( جاروبرقی، یخچال و فریزر، مایکروویو، پلوپز، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، سشوار، غذاسازهای خانگی) ، سیستم‌های اتوماسیون اداری، سیستم‌های مخابراتی، سیستم‌های دوربین مدار بسته، سیستم‌های امنیتی، تجهیزات مانیتورینگ، نمایشگرهای پلاسما، سیستم‌های پردازش اسناد، نمایشگرهای دید بالا، پروژکتورها، کولرهای گازی و تجهیزات تهویه هوا، سیستم‌های سانترال مرکزی تلفن و پی‌بی‌ایکس، کامپیوترهای قابل حمل صنعتی، لپ‌تاپ و …  می باشند.

خدمات نمایندگی شرکت  پاناسونیک در دو بخش به مشتریان ارائه می شود ؛  اولین بخش، واحد فروش است که با به کار گیری  کارشناسان و متخصصان  مجرب در این حوزه، به عرضه محصولات این شرکت به مشتریان می پردازد.  و دومین بخش، واحد خدمات پس از فروش است که متخصصان و تعمیرکاران ماهر و آموزش دیده در آن ، به تعمیر و ترمیم محصولات پاناسونیک می پردازند. خدماتی که در نمایندگی محصولات پاناسونیک ارائه به محصول خاصی مربوط نیست و تمامی تولیدات این شرکت را شامل میشود .

آیا پاناسونیک تنها تلفن های خانگی تولید میکند؟

همانطور که دربالا اشاره کردیم شرکت پاناسونیک با داشتن تجربه ای صد ساله اقدام به تولید انواع محصولات الکترونیکی کرده است و در واقع تلفن های خانگی سهم کوچکی از محصولات تولیدی این برند را تشکیل می دهند.
رنج قیمت تلفن های بیسیم پاناسونیک چقدر است؟

محصولات پاناسونیک یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولاتی هستند که از دیرباز مورد پسند مردم قرار گرفته اند وهمچنین طبق فناوری و دستاوردهای روز طراحی و تولید می شون رنج  قیمت محصولات تلفن های بی سیم  پاناسونیک با توجه به مدل، سال ساخت و دارا بودن فناوری و تجهیزات محصول می تواند متفاوت باشد.

فروش تلفن پاناسونیک 

محصولات  پاناسونیک(Panasonic )  با فروش و کیفیت بالا دارای انواع تلفن است. مدل های متفاوت تلفن پاناسونیک  که شر کت پاناسونیک تولید میکنند در چندین دسته ی گوشی تلفن بی سیم، گوشی تلفن ثابت ،گوشی تلفن ثابت و بی سیم و گوشی تلفن سانترال قرار می گیرند. تا مشتریان بتوانند بهترین و باکیفیت ترین مدل را طبق سلیقه خود خریداری نمایند. در نهایت مهم نیست که کدام مدل به فروش می رسد بلکه این مهم است که با خرید تلفن پاناسونیک هنگام  برقراری ارتباط تلفنی، تلفن های پاناسونیک میزان تداخل امواج را به حداقل می رسانند در نتیجه مکالمه ای کاملا واضح و رسا برقرار میشود . زیرا شرکت  در ساخت این تلفن های خود سیستم DECT را بکار برده است. نمایندگی های مجاز محصولات پاناسونیک(Panasonic )  در سراسر شعبات خود در سراسر کشور اقدام به فروش انواع تلفن های رومیزی و بی سیم پاناسونیک در انواع و اقسام مدل های این شرکت می کنند  

تعمیرات تلفن پاناسونیک 

از جمله دلایل اصلی محبوبیت برند پاناسونیک در جهان و همچنین ایران ارائه انواع خدمات پس از فروش نمایندگی‌های این برند هست . که قطعا سبب موفقیت هر چه بیشتر و کسب رضایت حداکثری مشتریان این شرکت  شده است. باتوجه به استفاده از مواد مرغوب در تلفن های پاناسونیک خرابی تلفن های پاناسونیک به ندرت اتفاق میفتد ولی ارائه ی خدمات پس از فروش نمایندگی تلفن پاناسونیک از اصلی ترین اولویت های این شرکت  به شمار میرود. تعمیرات  تلفن پاناسونیک در تمامی نمایندگی های  آن در سراسر کشور با استفاده از متخصیصن مجرب،استفاده از دستگاه ها و ابزارآلات پیشرفته، تعرفه مناسب، استفاده از قطعات اورجینال و اصل، پوشش دهی گارانتی، سرعت بالا در روند تعمیرات و...... انجام می گیرد.

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی