مشتری عزیز به علت نوسانات ارز،برای قیمت و موجودی روز تماس بگیرید

سبد خرید

تلفن بی سیم ارزان

تلفن بی سیم ارزان

تلفن‌ها به طور  کلی به 2 دسته تلفن بی سیم و با سیم طبقه بندی  می‌شوند که هر کدام از این دو دسته،  دارای ویژگی‌های خاص خود می باشند و با توجه به نیاز  و سلیقه افراد انتخاب  و به کار برده می‌شوند.

تلفن بی سیم چیست؟ 

تلفن‌های بی سیم گونه ای  قابل حمل از تلفن‌های رومیزی می باشند که خود  دارای انواع متعددی بوده  و هرکدام از آنها قابلیت‌های متفاوتی نسبت به  یکدیگر دارند. این نوع از انواع تلفن ثابت در ایران اوایل دهه شصت شمسی جهت بهره برداری از خدمات تلفن ثابت مخابراتی به صورت همراه در محدوده محل كار و منزل مورد استفاده قرار گرفت. تلفن بی سیم دارای توانایی های متفاوتی است، که لازم است در ابتدا  با قابلیت‌های گوناگون انواع آنها آشنا شویم ، و سپس به معرفی انواع مدل ها  و مناسب‌ترین آنها بپردازیم 

قابلیت‌های متفاوت تلفن‌های بی سیم چیست؟

  1.  امکان ادامه  دادن به مکالمه زمان  قطع برق: زمان استفاده از تلفن بی سیم  گاهی اوقات ممکن است که برق قطع ‌شود، می‌توان با پشتیبان‌گیری از منبع برق باتری و قابلیت ذخیره انرژی، تا دوره ی زمانی مشخصی به مکالمه ادامه داد که این زمان بسته به نوع تلفن و قدرت ذخیره سازی آن متفاوت خواهد بود..  ا
  2. پشتیبانی از تکنولوژی  Dect: تکنولوژی DECT یک سیستم ارتباطی دیجیتال امن بوده که با کمینه ترین  امکان شنود و بدون تداخل و نویز، صدایی شفاف با کیفیت HD را ایجاد می‌کند بعبارتی دیگر در حین تماس، خط روی خط  رخ نخواهد داد.
  3. امکان استفاده از سیستم منشی تلفنی: منشی تلفنی این توانایی را دارد که  در غیاب  مالک تلفن بی سیم به تماس‌های تلفنی پاسخ داده و پیام‌های تماس‌گیرندگان را حداکثر تا مدت زمان مشخصی ضبط نماید.
  4. توانایی " Baby Monitoring " یا " Room Monitorin  ": سیستم پیشرفته بروز پایش اتاق یا( Room Monitiring)، یکی دیگر  از ویژگی‌های تلفنهای بیسیم است که با استفاده از این توانایی ، به محض  بلند شدن صدای گریه کودک، گوشی به سرعت با شماره تلفن از قبل ذخیره شده تماس برقرار میکند و فرد  را از گریه کودک باخبر میکند.
  5. Caller ID:از طریق Caller ID می‌توان قبل از پاسخ دادن به تلفن، هویت تماس‌گیرنده را شناسایی کرد و همچنی با کمک گرفتن از  این ویژگی، شماره چند تماس آخر دریافتی بر روی نمایشگر مشخص می شود که فرد را در کنترل، دسترسی به شماره‌ها و مدیریت پاسخگویی به تماس‌ها یاری خواهد کرد.
  6. قابلیت برقراری مکالمه در حالت کنفرانس: یکی دیگر از مزایایی  تلفن های  بی سیم، قابلیت کنفرانس است به طوری که می‌توان همزمان با چند نفر صحبت کرد. 

شاید بتوان با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، خیلی از چیزها را تغییر داد؛ اما قیمت،  یک اصل مهم، ثابت وپایدار است. قیمت، از مهم‌ترین عامل ها برای خریداران به حساب می‌آید. این اصل در ارتباط با تلفن‌ بی سیم هم کاملا صادق می باشد. این امر مهمترین دلیل است که بیشتر  افراد، به دنبال خرید یک تلفن بی سیم ارزان قیمت هستند!

درصورتی که به دنبال خرید یک تلفن بی سیم ارزان قیمت و در عین حال، با کیفیت در بازار ایران هستید، به شما، مدل‌های مختلف و مقرون به را در اینجا معرفی می‌کنیم.

از کجا تلفن بی سیم ارزان بخریم ؟

در بین بیشتر تجهیزات ارتباط تجاری، با توجه به  پیشرفت تکنولوژی در گوشی های هوشمند، تلفن همچنان با قدرت  به عنوان مهمترین تجهیزات به شمار می‌اید. انواع تلفن بی سیم، از منظر برد عملیات به دو دسته تلفن های خانگی با برد های یکسان و از پیش تعریف شده و تلفن های بی سیم دکت طبقه بندی شده اند. تلفن های بی سیم خانگی دارای  امکاناتی محدود تر و در مصارف خانگی مورد استفاده قرار می گیرند. توجه به برد و دامنه تلفن های بی سیم از مهمترین مسائل در انتخاب و خرید تلفن های بی سیم ارزان می باشد. در صورتی که تلفن های بی سیم دارای برد مناسبی باشند، بی آنکه نگران قطع شدن تماس بود میتوان در محیط اطراف قدم زد و بانوجه به این نکته که امروزه تلفن های بی سیم را بنحوی تولید می کنند که دارای برد مناسبی میباشند این گونه از تلفن ها بطور معمول تا فاصله 50 متر را در فضای داخلی و 300 متر را در فضای بیرونی کاور می کنند اما باید دقت کرد که وجود اشیا همچون دیوار میتواند این برد را کاهش داده.   همانطور که اشاره شد تلفن های بی سیم دارای مزایایی همچون پاسخگویی خودکار،  متعدد بودن گوشی ها برخی از مدل های تلفن بی سیم تا 4 گوشی دارند،توانایی شناسایی شماره، انتقال تماس های درونی و....  می باشند . با توجه به  استقبال زیاد از تلفن های بیسیم  ارزان در بین تمامی محصولات کمپانی های تولید کننده تجهیزات ارتباط تجاری، تلفن های بیسیم از جمله پر کاربرد ترین و پرفروش ترین آنها به شمار می آیند. 

از کجا تلفن بی سیم ارزان بخریم

جدید ترین و بروزترین روش برای خرید تجهیزات همچون تلفن های بی سیم ، خرید اینترنتی می باشد. که فروشگاه های زیادی اقدام به فروش اینترنتی کرده‌اند. اما همیشه در زمان خرید اینترنتی باید به فروشگاهی که خرید از آن خرید انجام میگیرد توجه ویژه نمود یکی از بهترین فروشگاه های خرید اینترنتی تلفن های بیسیم فروشگاه آی پی سورنا میباشد، که میتوان از طریق خرید اینترنتی تلفن بی سیم ارزان را از آنجا خریداری کرد. فروشگاه آی پی سورنا با ارائه خدمات آنلاین برای دریافت مشاوره خرید، خرید اینترنتی محصولات را برای مشتریان خود آسان نموده است. هریک از خریداران یا مراجعه کنندگان  می توانند از متخصصین فنی این مجموعه برای دریافت خدمات نصب و راه اندازی با کمترین هزینه و بهترین کیفیت بهره مند شده و از مزایای ویژه فروشگاه آی پی سورنا این هست که  به همراه تمامی محصولات خود گارانتی یکساله ارائه می دهد.

معرفی مدل های تلفن بی سیم ارزان

 از مهمترین نکات به هنگام خرید تلفن های بی سیم ارزان توجه به نام شرکت و برند سازنده تلفن بی سیم می باشد. تجربه ثابت کرده است هرچقدر برند خریداری شده معتبرتر باشد کیفیت محصول بیشتر می باشد البته درجریان تولید  تلفن های بی سیم همچون دیگر محصولات تولیدی شرکت های زیادی با برندهایی ناشناخته محصولات خود را تولید و به بازار عرضه نموده اند که نمیتوان با اطمینان کیفیت آنها را تضمین کرد.  در زیر به چند مورد از بهترین برندهای تولید تلفن های بی سیم ارزان اشاره می کنیم

از جمله بهترین تلفن بی سیم میتوان به  پاناسونیک(Panasonic) ، گیگاست(Gigaset)  ،آلکاتل(Alcatel) ، وی تک(Vtech) ، تامسون (Thamson)، آاگ(AEG) اشاره کرد البته ذکر این نکته لازم است که هرکدام از این برندها مدل های متفاوت و با توجه به نیاز مشتریان خود تولید نموده اند.

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی