مشتری عزیز به علت نوسانات ارز،برای قیمت و موجودی روز تماس بگیرید

سبد خرید

مرکز خرید باتری پاناسونیک اصل

مرکز خرید باتری پاناسونیک اصل

باتری از جمله لوازم جانبی مهمی به شمار می آید که سالم و درست کار کردن آن از اهمیت زیادی برخوردار است. مرکز خرید باتری پاناسونیک اصل می تواند به شما بابت سالم و اصل بودن باتری اطمینان دهد.


باتری از جمله لوازم جانبی مهمی به شمار می آید که سالم و درست کار کردن آن از اهمیت زیادی برخوردار است. مرکز خرید باتری پاناسونیک اصل می تواند به شما بابت سالم و اصل بودن باتری اطمینان دهد.

باتری پاناسونیک

باتری ‌های تلفن پاناسونیک در ظرفیت ‌های متفاوتی تولید و روانه بازار می‌ شوند. همچنین، هر یک از مدل‌های تلفن بی سیم پاناسونیک قابلیت سازگاری با یک مدل خاص از باتری‌ ها را دارند. پس در زمان خرید این تجهیزات، حتما مطمئن شوید که دستگاه تلفن شما قابلیت استفاده از آن را داشته باشد.

به علاوه، مدت زمانی که یک باتری پاناسونیک می ‌تواند شارژدهی داشته باشد؛ کاملا بستگی به تلفن بی سیم شما دارد. پس احتمال دارد که یک باتری در دو تلفن مختلف، شارژدهی متفاوتی داشته باشد. تمام باتری ‌های اورجینال پاناسونیک، ساخت کشور چین هستند و از طرفی به خاطر نداشتن شماره سریال، هیچ نمایندگی نمی ‌تواند این تجهیزات جانبی را همراه با گارانتی به شما ارائه دهد. از همین رو، بسیار مهم است که باتری پاناسونیک را تنها از مرکز خرید باتری پاناسونیک اصل خریداری کنید. زیرا تشخیص باتری اصل و تقلبی پاناسونیک ممکن است برای شما سخت باشد.

تشخیص باتری اصل از تقلبی

تشخیص باتری اصل از تقلبی

برای اینکه بتوانید باتری اصل از تقلبی را تشخیص دهید؛ لازم است موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • کشور تولید کننده باتری

بر خلاف تصور عمومی کالا های تولیدی کشور چین، همیشه دارای کیفیت نامطلوب نیستند و گاها نمونه های اورجینال کالا ها در این کشور تولید و عرضه می شوند که دارای مرغوبیت بالایی هستند. باتری‌ های تلفن پاناسونیک در دسته این کالا ها قرار می گیرند. برخی فکر می کنند که به خاطر ژاپنی بودن شرکت پاناسونیک، همه محصولات و لوازم جانبی آن باید در کشور ژاپن تولید و عرضه شوند. حال آن که نمونه اورجینال باتری‌ های تلفن های بیسیم پاناسونیک صرفا در کشور چین تولید می شوند. بنابراین اولین نکته ای که در هنگام تشخیص باتری اصلی تلفن پاناسونیک باید در نظر بگیرید؛ این است که این محصول ساخت کشور چین باشد.

  • کیفیت و نوع بسته بندی باتری

باتری های اصل تلفن پاناسونیک که پیش تر به آن اشاره کردیم در کشور چین تولید می شوند و از بسته بندی بسیار با کیفیت و دقیقی برخوردارند. به گونه ای که شما هیچ گونه بی نظمی در بسته بندی و محل قرار گیری باتری ‌ها در بسته خود مشاهده نمی کنید. همچنین نوشته‌ های روی باتری‌ های اورجینال پاناسونیک نیز با نمونه های تقلبی متفاوت است. نوشته‌ های روی نمونه اصلی باتری پاناسونیک، برجسته و کاملا خوانا می‌ باشند.

  • وزن و ابعاد ساخت باتری

در سراسر دنیا، استاندارد مخصوصی برای تولید باتری با ابعاد و وزن مشخص وجود دارد. باتری های اصلی تلفن های پاناسونیک، از این استاندارد تبعیت می کنند و در ابعاد و وزن کاملا استاندارد و دقیق تولید می گردند. اما نمونه های تقلبی این کالا، از این استاندارد پیروی نکرده و با در دست گرفتن آن ها، متوجه تفاوت وزن و ابعاد آن می شوید.  

  • برچسب یا هولوگرام نصب شده روی باتری

باتری های شرکت پاناسونیک در مدل های مختلف تولید و عرضه می شوند. نوع خاصی از این باتری ها که با نام «لیتیوم-یونی» شناخته شده اند؛ با هولوگرام خاصی به رنگ نقره ای و سیاه روانه بازار می شوند. این هولوگرام روی نمونه های تقلبی وجود ندارد؛ اما در صورت وجود، از کیفیتی بسیار نامطلوب با نوشته ها و علائم ناخوانا برخوردار است.

  • لبه ها و محل اتصالات باتری

باتری های تولید شده توسط شرکت پاناسونیک، با جزئیات کاملا دقیق و بی عیب و نقص تولید می شوند. لبه های این باتری ها کاملا یکپارچه و بدون ناهمواری بوده و از صیقل ملموسی برخوردارند. همچنین در محل اتصال قطب های باتری نیز هیچ گونه بی نظمی در ساخت و مونتاژ دیده نمی شود و همه قسمت ها در بهترین شکل خود طراحی و تولید شده اند. حال آن که در نمونه های تقلبی، فرورفتگی ها و برآمدگی ها و بیرون زدگی هایی به خصوص در محل اتصالات وجود دارد که نشان از اورجینال نبودن باتری است.

  • تاریخ تولید و انقضای باتری

در بعضی از مدل ‌های باتری های تولیدی شرکت پاناسونیک، تاریخ تولید و تاریخ انقضا ثبت می شود. این تاریخ تولید و انقضا فقط در برخی از مدل‌ ها مشاهده می شود. اگر این مورد روی باتری مشاهده نشود؛ حاکی از اصل نبودن آن نیست. بلکه نکته‌ ای که باید در هنگام تشخیص باتری اصلی تلفن پاناسونیک از طریق تاریخ تولید و انقضا به آن توجه کنید؛ این است که در صورت وجود تاریخ تولید و انقضا روی باتری، تاریخ های ثبت شده روی بسته بندی باتری و تاریخ مندرج روی بدنه ی باتری باید با یکدیگر یکسان باشند و تفاوتی در آن ها مشاهده نشود. در نمونه های تقلبی باتری های پاناسونیک، این تاریخ ‌ها دارای تناقض هستند.

یک مرکز خرید باتری باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

یک مرکز خرید باتری باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

اگر تشخیص باتری اصلی تلفن پاناسونیک از طریق روش‌ های مذکور برای شما امری سخت و پیچیده می ‎باشد. همچنین نگران این هستید که باتری تهیه شده باز هم اورجینال نباشد و به دستگاه شما آسیب وارد کند؛ پیشنهاد ما، خرید از نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر شرکت پاناسونیک است. در این صورت هیچ نگرانی از این بابت باقی نمی ماند. مرکز خرید باتری پاناسونیک اصل می تواند این اطمینان را به شما دهد که باتری خریداری شده، اصل است. همچنین در هنگام خرید، به قیمت باتری توجه کنید. باتری های اصلی شرکت پاناسونیک از قیمت بالا تری نسبت به نمونه های تقلبی خود برخوردار هستند و خوب است به این نکته توجه ویژه ای داشته باشید.

عمر باتری پاناسونیک اصل چقدر است؟

باتری ای که از مرکز خرید باتری پاناسونیک اصل تهیه کرده اید؛ اصل می باشد. اصل بودن باتری و همچنین شارژ و نگهداری درست، باعث می شود تا باتری حدود 2 سال به طور مفید برای شما کار کند.

عمر باتری پاناسونیک غیر اصل چقدر است؟

گفتیم که عمر باتری اصل، حدود دو سال است. در صورتی که باتری را از مرکز خرید باتری پاناسونیک اصل تهیه نکنید؛ باتری غیر اصل خواهد بود و عمری بسیار کم تر از باتری اصل دارد و جدا از عمر کم، می تواند به دستگاه شما نیز آسیب جدی وارد کند.

معرفی مرکز خرید باتری پاناسونیک اصل

شما برای خرید محصولات اصل پاناسونیک از جمله باتری می توانید به سایت آی پی سورنا به عنوان نمایندگی پاناسونیک سر بزنید. مرکز خرید باتری پاناسونیک اصل می تواند به شما این اطمینان را دهد که خریدی مطمئن و بدون دغدغه داشته باشید.
 

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی