مشتری عزیز به علت نوسانات ارز،برای قیمت و موجودی روز تماس بگیرید

سبد خرید

بهترین باتری های پاناسونیک

بهترین باتری های پاناسونیک

باتری های پاناسونیک از بهترین، با کیفیت ترین و برترین باتری های موجود در دنیا است. از طریق  راه های گوناگون مانند استفاده از باتری شارژی، باتری قلمی، باتری نیم قلمی، برق و… می توان انرژی مورد نیاز وسایل الکترونیک و تلفن را تامین کرد. باتری های پاناسونیک نیز منابع جریان برق هستند که در بسیاری از وسایل روزمره به عنوان منبع انرژی استفاده می شوند. معروف ترین و بهترین باتری های پاناسونیک در بازار، باتری های قلمی، نیم قلمی، شارژی و بدون شارژ هستند. در ادامه در این مقاله به طور مفصل به بررسی انواع بهترین باتری های پاناسونیک می‌ پردازیم.


باتری های پاناسونیک از بهترین، با کیفیت ترین و برترین باتری های موجود در دنیا است. از طریق  راه های گوناگون مانند استفاده از باتری شارژی، باتری قلمی، باتری نیم قلمی، برق و… می توان انرژی مورد نیاز وسایل الکترونیک و تلفن را تامین کرد. باتری های پاناسونیک نیز منابع جریان برق هستند که در بسیاری از وسایل روزمره به عنوان منبع انرژی استفاده می شوند. معروف ترین و بهترین باتری های پاناسونیک در بازار، باتری های قلمی، نیم قلمی، شارژی و بدون شارژ هستند. در ادامه در این مقاله به طور مفصل به بررسی انواع بهترین باتری های پاناسونیک می‌ پردازیم.

معرفی باتری های پاناسونیک

معرفی باتری های پاناسونیک

مجموعه باتری های پاناسونیک از بهترین باتری های موجود در بازار هستند. باتری های پاناسونیک هر کدام، کاربری و مزایای خاصی دارند و به صورت تخصصی طراحی و ساخته شده اند. بهترین باتری های پاناسونیک طول عمر، دوام و کیفیت بالایی دارند. باتری های تخصصی شرکت پاناسونیک به پنج دسته متفاوت تقسیم می شوند که شامل انواع شارژی، سیلندری، انلوپ، لیتیوم استوانه‌ ای، سکه لیتیومی، میکرو قلیایی، اکسید نقره و روی است. این شرکت انواع باتری را ارائه می دهد تا باتری مناسبی را برای نیاز های شما فراهم کند. بهترین باتری های پاناسونیک علاوه بر دسته های متفاوت از لحاظ ساختار، انواع مختلفی نیز دارند:

  •    باتری تلفن پاناسونیک
  •    قلمی
  •    باتری تلفن بیسیم پاناسونیک
  •    نیم قلمی
  •    باتری قابل شارژ پاناسونیک
  • باتری‌ های غیر شارژی

بیش تر از ۹۰ درصد باتری‌ های قلمی موجود در جهان، غیر شارژی یا یک بار مصرف می باشند که به اسم «سلول‌های اولیه» (Primary Cell) هم شناخته می‌ شوند. پس از این‌ که یک بار از آن استفاده کردید؛ دیگر قابل شارژ شدن و استفاده‌ مجدد نیستند. این باتری‌ ها را به این دليل نمی توان دوباره شارژ کرد که واکنش شیمیایی تولیدکننده‌ الکتریسیته در آن‌ ها، بازگشت‌ ناپذیر است. باتری‌ های غیر شارژی ۹۰ درصد از بازار باتری را در بر می گیرند.

باتری های شارژی

پاناسونیک یکی از بهترین شرکت‌ های تولید باتری در جهان است که طیف گسترده ای از محصولات را برای سلیقه های مختلف با کاربرد های متنوع در بازار عرضه می‌کند. مدل شارژی، یکی دیگر از بهترین باتری های پاناسونیک است. باتری های شارژی با تنوع و کیفیت بالایی که دارد؛ بسیار محبوب است. با تهیه باتری تلفن پاناسونیک می توانید در مدت طولانی بدون فکر به احتمال خراب شدن باتری، از آن استفاده کنید.

باتری های eneloop

باتری های eneloop از سال ۲۰۰۵ وارد بازار شده اند و قیمت بیش تری نسبت به باتری‌ های یکبار مصرف دارند. اما مبلغی که برای‌ خرید باتری انلوپ می پردازید؛ با چند بار استفاده کردن از باتری انلوپ و شارژ مجدد باتری، جبران می‌ شود و تا مدت ها به خرید  باتری نیاز ندارید. زیرا می تواند تا 2100 بار شارژ شود و بعد از هر بار شارژ کردن، تا مدت زیادی از آن استفاده کرد. باتری‌ های انلوپ  قبل از خرید توسط انرژی خورشیدی شارژ شده‌ و می‌ توان بلافاصله از آن استفاده کرد. از اصلی ترین و مهم ترین خصوصیات باتری انلوپ، سطح بالای ولتاژ این باتری ها می‌ باشد. بنابراین انلوپ یکی از بهترین باتری های پاناسونیک محسوب می شود.

باتری های میکرو 

باتری‌ های میکرو قلیایی  یا باتری های آلکالاین، آن دسته از باتری هایی هستند که با واکنش بین روی و دی‌ اکسید منگنز عمل می‌ کنند. دسته دیگر این باتری، باتری های قابل شارژ میکرو قلیایی  است که امکان شارژ و استفاده طولانی مدت از آن‌ ها وجود دارد. با توجه به کیفیت بالا، جریان دهی بالا، امکان شارژ مجدد، طول عمر و قیمت مناسب این باتری های میکرو، خرید این نوع از باتری ها ارزش بالایی دارد.

باتری سیلندری

باتری سیلندری همان خانواده‌ باتری های قلمی است که  در دنیای امروز از پر کاربرد ترین باتری هایی است که در بازار وجود دارند. این باتری ها به طور گسترده در بازار موجود هستند و دسترسی به این باتری ها در بازار آسان است. در اکثر وسایل الکترونیکی بازار که در منازل هم وجود دارند؛ از این باتری استفاده می شود. باتری های سیلندری در انواع قلمی و نیم قلمی موجود هستند. باتری های قلمی و نیم قلمی نیز سه نوع متفاوت دارند:

باتری های يون ليتيومی (Li-ion)

باتری های یون لیتیوم حاوی آلومینیوم پوشیده شده با کبالت به عنوان کاتد و مس پوشیده شده با مواد کربنی به عنوان آند استفاد می شود. این پوشش ها باعث شده تا این باتری با این که وزن کمی دارد؛ باز هم توان بالا و زیادی برای تولید انرژی و الکتریسیته داشته باشد.

باتری های نيکل- کادميوم (NiCd)

این باتری ها به این خاطر که توان بالایی داشتند و هزینه کمی نیز بابت شان پرداخت می شد؛ بسیار محبوب بودند. اما به این خاطر که به محیط زیست آسیب زیادی می زدند؛ تبعات منفی شان باعث شده که کم تر مورد استفاده قرار بگیرند.

باتری های نيکل- ترکيب فلز (NiMH)

برای خرید  مناسب ترین باتری قلمی و باتری نیم قلمی پاناسونیک، برای استفاده خود دقت داشته باشید که با توجه به نیاز شما چه نوعی از باتری مناسب است. ظرفیت باتری و فرم مناسبی را انتخاب کنید تا باتری‌ شما عمر طولانی تری داشته باشد.

باتری های سکه ای پاناسونیک 

ترکیب اصلی باتری‌ های سکه ای پاناسونیک، قلیایی محسوب می‌ شود. ولی در ساخت این باتری های سکه ای، از اکسید نقره و لیتیوم نیز استفاده شده است. باتری ‌های سکه‌ ای برای تولید ولتاژ به مقدار ثابت در مقیاس‌ های کم و کوچک، بی نهایت کارآمد هستند. این باتری ها مزایای بسیاری دارند که مهم‌ ترین مزایای این باتری های سکه‌ ای می تواند وزن کم این باتری، اندازه کوچک آن، قیمت مناسبی که دارد، ولتاژ اسمی بالا و ماندگاری طولانی باشد. از این باتری‌ های سکه ای در ساعت‌ های دیواری، ساعت‌ های مچی، وسایل الکترونیکی کوچک و ظریف و … استفاده می‌ شود.

بهترین باتری های پاناسونیک کدام اند؟

بهترین باتری های پاناسونیک کدام اند؟ 

باتری های پاناسونیک انواع متفاوتی دارند که باتری های شارژی و یک بار مصرف معروف ترین انواع باتری هستند. اما در پاسخ به سوال بهترین باتری می توان گفت که باتری های شارژی به دلیل اینکه چند بار قابل شارژ و استفاده هستند؛ جزء بهترین باتری‌ های پاناسونیک محسوب می شوند.

سخن پایانی 

شارژر ها و باتری‌ ها از سری وسایلی هستند که امروزه بسیار کاربردی هستند و به کارمان می‌ آیند. بیش تر وسایل خانگی و وسایل کاربردی، از لوازم‌ خانگی روزمره گرفته تا دستگاه‌ های هوشمند و پیشرفته برای این که انرژی الکتریکی خود را  تامین کنند؛ نیاز به انواعی از باتری های مختلف دارند. بعضی از باتری‌ های موجود در بازار، قابل شارژ هستند و قابلیت این که آن‌ ها را چندین بار شارژ و استفاده کنید را دارند. بعضی دیگر از باتری ها غیر قابل شارژ هستند. باتری‌ های معمولی و رایج موجود در بازار انواع مختلفی مانند باتری‌ های قلمی، نیم قلمی، سکه‌ ای، میکرو، کتابی و . . . دارند که بسته به نیاز می توان انواع مختلفی از بهترین باتری های پاناسونیک را تهیه کرد. 
 

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی