مشتری عزیز به علت نوسانات ارز،برای قیمت و موجودی روز تماس بگیرید

سبد خرید

تغییر زنگ تلفن گرنداستر یم

تغییر زنگ تلفن گرنداستر یم

از زمانی که یک تلفن را خریداری می‌ کنید؛ تلفن شما یک آهنگ  زنگ پیش‌فرض دارد و هر روز همان صدا از دستگاه شما شنیده می شود.


اما اگر دلتان یک تنوع می خواهد و از زنگ تلفن قدیمی گرنداستریم تان خسته شده‌ اید؛ راه حل بسیار ساده است. شما می‌ توانید آهنگ قدیمی تان را با آهنگ جدید و دلخواه تغییر دهید. دستگاه تلفن گرنداستریم چند زنگ‌ پیش فرض و از پیش نصب شده را در حافظه خود دارد. به راحتی می‌توانید با مراجعه به برنامه تنظیمات گوشی تان یکی از آن‌ آهنگ های پیش فرض را انتخاب کنید و با تغییر زنگ تلفن گرنداستریم تان به تلفن خود تنوع ببخشید.  در ادامه مطالب درباره تغییر زنگ تلفن گرنداستریم و نحوه تغییر آن به طور مفصل صحبت خواهیم کرد.

آيا می شود یک آهنگ را در تلفن گرنداستریم بارگذاری کرد؟

آيا می شود یک آهنگ را در تلفن گرنداستریم بارگذاری کرد؟

همان طور که گفتیم آهنگ زنگ تلفن گرنداستریم متنوع و قابل تغییر است. شما می توانيد آهنگ‌ های زنگ منتخب و سفارشی تان را با توجه‌ به سلیقه خود در تمامی دستگاه‌ های گرنداستریم تنظیم و از آهنگ مورد نظر خود استفاده کنید. در نتیجه تلفن شما می تواند آهنگ‌ های زنگ مربوط به تماس گیرنده‌ های داخلی، گیرنده های خارجی و گیرنده های خاص را بر اساس کالرآیدی شان تمایز دهد. زیرا یکی از کارکرد های خاص، کاربردی و منحصر به فرد در تلفن های گرنداستریم، پشتیبانی از چند تماس داخلی و پشتیبانی از چند نوع صدای زنگ در هر تلفن است. 

هنگامی که چند داخلی در یک تلفن تنظیم می شود؛ حتما باید کاربر آن تلفن با تفاوت های هر صدای زنگ متوجه شود تماس گرفته شده، مربوط به کدام یک از داخلی ها می باشد. همانطور که پیش‌ تر گفتیم مشتریان تلفن های ویپ گرنداستریم می‌ توانند صدای زنگ تلفن را به صورت دلخواه برای هر داخلی جداگانه انتخاب کنند. در تنظیمات تلفن های گرنداستریم به طور از پیش تعیین شده تعدادی RingTone متفاوت تعیین شده است که کاربر ها می توانند برای هر تماس ورودی از هر نوع از داخلی ها، یک آهنگ زنگ متفاوت را انتخاب نمایند. شما می‌ توانید از مسیر هایی که در ادامه توضیح خواهیم داد اهنگ زنگ جدید تان را بارگزاری کنید.

چطور می‌ توانیم یک آهنگ را در تلفن گرنداستریم بارگزاری کنیم؟

اگر از آهنگ‌ های زنگ تلفن خود خسته شده اید باید بدانید برای تغییر زنگ تلفن گرنداستریم موارد و راه های زیادی وجود دارد. باید این موارد متعدد برای هر تلفن با توجه به نوع آن، به صورت جداگانه تنظیم انجام شود. برای انجام این کار ابتدا باید با توجه به آدرس IP تلفن گرنداستریم تان وارد سیستم خود شوید. (این کار را با کلیک کردن روی گزینه بالای دستگاه انجام داده و آن را در یک مرورگر اینترنتی وارد نمایید.)
یک صفحه ورود به سیستم ایجاد می‌شود. با استفاده از نام کاربری و پسورد admin تان که قبلا انتخاب کرده اید؛ وارد شوید. سپس باید با استفاده از Admin به گزینه GUI وصل شوید.

در این تلفن برای تغییر زنگ تلفن گرنداستریم هم می توان به وسیله  Admin به GUI کانکت شد و بعد به ترتیب به بخش های زیر بروید.

  • Accounts
  • AccountX
  • Call settings
  • Account Ring Tone

سپس آهنگ‌ های زنگ مورد نظر خود را با استفاده از رایانه دانلود کرده و پرونده را ذخیره کنید. برای اینکه کد زنگ منتخب و مورد استفاده تان را استفاده کنيد؛ می توانید با استفاده از رابط وب تلفن را تنظیم کرده یا آن را از طریق LCD و صفحه نمایش گوشی تنظیم کنید.

هفت مرحله تغییر زنگ تلفن

۷ مرحله تغییر زنگ تلفن

  1. آهنگ‌ زنگ مورد نظر را روی کامپیوترتان دانلود کنید.
  2. فایل آهنگتان را حتما با فرمت .wav ذخیره کنید.
  3. مولد آهنگ زنگ مناسب تان را انتخاب کرده و سپس فایل .exe تان را باز کنید. بعد آهنگ زنگ مد نظر خودتان را از بین فایل‌ های ذخیره کرده خود انتخاب کنید.
  4. روی گزینه “generate ringtone file” کلیک کنید. سپس یک پوشه .bin در همان پوشه‌ ای که فایل .wav در آن موجود است؛ ایجاد می‌شود.
  5. فایل  های ring1 / ring2 / ring3.bin را در زیر سرور HTTP / TFTP قرار بدهید.
  6. آدرس IP سرور HTTP / TFTP تان را در “مسیر سرور Firmware” در پیج تنظیمات پیشرفته UI وب رایانه وارد کنید.
  7. درست مانند شیوه ارتقاء سیستم‌ عامل، روی گزینه بروزرسانی و REBOOT کلیک کنید.

بعد از طی کردن این مراحل، تلفن به سرور HTTP / TFTP متصل شده و فایل صدای آهنگ زنگ را دریافت می‌ کند. پس از دانلود فایل مورد نظر، آهنگ زنگ انتخابی را می توان به وسیله صفحه کلید یا کلید UI وب دچار تغییر کرد. البته بهتر است بدانید که ابزار config تلفن از فایل‌ های .mp3 پشتیبانی نمی‌ کند.

نکات کلیدی برای چگونگی تغییر زنگ تلفن

  • برای تغییر زنگ تلفن گرنداستریم و جای گذاری آهنگ دلخواهتان، ابتدا باید بدانید که حتما فرمت فایل آهنگ موردنظر تان، .wav باشد. در نتیجه اگر فرمت فایل‌ اهنگ های تان mp3 است؛ باید برای قابل استفاده شدن، فرمت آن تغییر کند.
  • برای تغییر فرمت آهنگ‌ های تلفن می‌ توانید از اپلیکیشن و روش های مختلفی که برای انجام این کار طراحی شده‌ است؛ استفاده کنید.
  • البته این نکته را هم مد نظر قرار دهید که حجم هر فایل آهنگ زنگ تلفن حتما باید کم تر از 100 کیلوبایت باشد. 
  • روش و پروسه‌ های انجام کار های نصب و تغییر زنگ تلفن گرنداستریم در نسخه های لینوکس و ویندوز کمی متفاوت است. زیرا تلفن‌ های گرنداستریم تنها از قالب هایی که  توسط نرم افزار های این برند تولید می شود؛ استفاده می‌ کنند.
     
امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی