مشتری عزیز به علت نوسانات ارز،برای قیمت و موجودی روز تماس بگیرید

سبد خرید

ریست کردن تلفن گرنداستر یم

ریست کردن تلفن گرنداستر یم

در این مقاله قصد داریم قابل کانفیگ بودن تلفن گرنداستریم را بررسی کرده و شما را با نحوه انجام این کار آشنا کنیم. همچنین اطلاعات شما را برای راه اندازی مجدد این دستگاه افزایش داده و نحوه ریست کردن تلفن گرنداستریم را به شما آموزش می دهیم.


آیا تلفن گرنداستریم قابل کانفیگ است؟

پیش از یادگیری ریست کردن تلفن گرنداستریم، با قابلیت کانفیگ کردن آن آشنا شده و سپس دستگاه مورد نیاز خود را انتخاب کنید. در واقع ساده ترین راه برای راه اندازی این نوع تلفن، استفاده از پورت LAN بوده و انجام این امر از طریق اتصال به اینترنت امکان پذیر است. ریست کردن تلفن گرنداستریم باعث راه اندازی قابلیت های زیادی مثل کنفرانس، پیکربندی خودکار، راه اندازی پست صوتی و... شده و یادگیری آن بسیار ضروری است.
پیش از آموزش ریست کردن تلفن گرنداستریم لازم است بدانید که این دستگاه به دلیل طراحی زیبای خود از طرفداران زیادی برخوردار بوده و امکانات منحصر به فردی دارد. همچنین شامل ویژگی های مدرن بوده و دارای رابط کاربری عالی است. تلفن گرنداستریم از قیمت مناسبی برخوردار بوده و یکی از بهترین انتخاب ها برای علاقمندان به سانترال های تحت شبکه و سیستم های ویپ محسوب می شود.

چطور می توان تلفن گرنداستریم را کانفیگ کرد؟

چطور می توان تلفن گرنداستریم را کانفیگ کرد؟

استفاده بهینه از تلفن گرنداستریم، نیازمند کانفیگ یا راه اندازی است. در ادامه مراحل کانفیگ تلفن گرنداستریم را بررسی کرده و شما را با دلایل محبوبیت این دستگاه آشنا می کنیم. به یاد داشته باشید پیش از شروع مراحل کانفیگ، اتصال تلفن گرنداستریم به شبکه محلی را بررسی کرده و کابل LAN را مورد استفاده قرار دهید.

مرحله اول: به دست آوردن IP تلفن

کانفیگ کردن از طریق صفحه نمایش، اهمیت زیادی داشته و نیازمند دسترسی به صفحات وب است. به طور معمول IP روی نمایشگر تلفن قابل مشاهده است اما به هر صورت از طریق دکمه منو و انتخاب گزینه Status نیز قابل دسترسی است. 

مرحله دوم: وارد شدن به رابط وب تلفن 

پس از به دست آوردن آدرس IP، به رابط وب تلفن وارد شده و به صفحه Login تلفن منتقل شوید. سپس کلمه admin را با حروف کوچک انگلیسی در بخش های نام کاربری و رمز عبور وارد کرده و به حساب خود وارد شوید. 

مرحله سوم: تنظیم کاربری 

در این مرحله به صفحه تنظیمات وارد شده و پس از انتخاب گزینه Accounts، گزینه Account 1 و سپس General را انتخاب کنید. در نهایت قسمت های مختلف را به شکل زیر پر کرده و پس از اعمال تنظیمات دلخواه، Save and Apply را انتخاب کنید.

  • Account Active : وارد کردن گزینه بله 
  • Account Name : وارد کردن نام خود 
  • SIP Server : وارد کردن آدرس سرور شبکه 
  • SIP User ID : وارد کردن نام کاربری کاربر 
  • Authenticate Password: وارد کردن کلمه عبور 
  • Name : وارد کردن نام کامل خود 
  • Voice Mail UserID : وارد کردن شماره داخلی خود

مرحله چهارم: وارد کردن تنظیمات شبکه 

مجدد به بخش Accounts رفته و پس از انتخاب گزینه Account 1، روی Network کلیک کنید. سپس NAT Traversal را به Auto تغییر داده و تنظیمات را ذخیره کنید. 

مرحله پنجم: انجام تنظیمات تکمیلی 

پس از بازگشت به صفحه اصلی تنظیمات، گزینه Programmable Keys را انتخاب کرده و با اسکرول کردن صفحه به سمت پایین، گزینه Multi-purpose Keys را انتخاب کنید. سپس بخش Mode را به Busy Lamp Field تغییر داده و در قسمت های Description و Value نام کاربری مد نظرتان را وارد کنید. 

همچنین به حروف بزرگ و کوچک توجه کرده و آن ها را به درستی مورد استفاده‌ قرار دهید. بدین ترتیب مراحل ریست کردن تلفن گرنداستریم به درستی انجام شده و اعمال تنظیمات دلخواه به پایان می رسد. همچنین امکان استفاده از تمام قابلیت ها و امکانات این دستگاه فراهم شده و شخصی سازی بعضی موارد نیز امکان پذیر است. 

ریست فکتور تلفن گرنداستریم به چه صورت است؟

ریست فکتور تلفن گرنداستریم به چه صورت است؟

تلفن گرنداستریم متعلق به کشور آمریکا بوده و به همراه پشتیبانی معتبر ارائه می شود. این دستگاه از نصب و راه اندازی ساده و راحتی برخوردار بوده و انتخاب بسیار مقرون به صرفه ای است. بنابراین فروش زیادی داشته و طرفداران زیادی را به خودش اختصاص داده است. در این میان یکی از متداول ترین سوالات کاربران و مشتریان، آشنایی با شیوه انجام ریست کردن تلفن گرنداستریم است. این فرایند بسیار ساده و راحت بوده و توسط هر فردی قابل انجام است. تنها کافی است این تلفن از امکانات بالا و پیشرفته ای برخوردار باشد تا در صورت راه اندازی مجدد، قابلیت بهره مندی از این ویژگی ها را داشته باشد. به منظور ریست کردن تلفن گرنداستریم به بخش منو رفته و گزینه System را انتخاب کنید. سپس روی ریست فکتوری کلیک کرده و با انتخاب گزینه Yes، فرایند راه اندازی مجدد دستگاه را آغاز کنید. پس از گذشت مدتی کوتاه، ریست کردن تلفن گرنداستریم به پایان رسیده و این دستگاه قابل استفاده مجدد است. بنابراین شما می توانید از میان گزینه های موجود و متنوع، دستگاه مورد نیاز خود را خریداری کرده و از امکانات بیشمار آن بهره مند شوید. آی پی سورنا به عنوان یکی از معتبر ترین نمایندگی های فروش تلفن گرنداستریم، تمام سلایق و بودجه ها را پوشش داده و محصولات خود را به همراه گواهینامه iso 9001 ارائه می دهد‌. همچنین دستگاه های باکیفیتی را به فروش رسانده و امکان دسترسی به مشخصات تمام تلفن ها را فراهم کرده است.

سخن پایانی

در این مقاله ریست کردن تلفن گرنداستریم را آموزش داده و شما را برای خرید این محصول راهنمایی کردیم. در پایان پیشنهاد می‌ کنیم برای خرید این دستگاه به فروشگاه اینترنتی آی پی سورنا مراجعه کرده و پس از انجام مقایسات، بهترین نوع تلفن گرنداستریم را خریداری کنید. مشاوران تیم ما آماده خدمت رسانی و پاسخ به سوالات کاربران بوده و در تلاش برای جلب رضایت حداکثری مشتریان خود هستند. همچنین انواع محصولات را با خدمات پس از فروش مناسبی ارائه داده و از پشتیبانی گسترده ای برخوردار هستند.
 

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی