مشتری عزیز به علت نوسانات ارز،برای قیمت و موجودی روز تماس بگیرید

سبد خرید

تفاوت پاناسونیک و گرند استریم

تفاوت پاناسونیک و گرند استریم

در این مقاله قصد داریم دو غول بزرگ تلفن رومیزی را مقایسه کرده و شما را با تفاوت پاناسونیک و گرند استریم آشنا کنیم. پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا انتها مطالعه کرده و از راهنمایی های موجود، برای داشتن انتخابی بهتر کمک بگیرید.

در این مقاله قصد داریم دو غول بزرگ تلفن رومیزی را مقایسه کرده و شما را با تفاوت پاناسونیک و گرند استریم آشنا کنیم. پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا انتها مطالعه کرده و از راهنمایی های موجود، برای داشتن انتخابی بهتر کمک بگیرید.
مقایسه دو غول تلفن رومیزی در بازار
در ادامه با بررسی تفاوت پاناسونیک و گرند استریم، به خرید بهتر شما کمک کرده و برترین تولیدکنندگان تلفن رومیزی را معرفی می‌ کنیم. 

برند پاناسونیک

برند پاناسونیک

این برند از اعتبار و محبوبیت بالایی برخوردار بوده و بخش بزرگی از فروش انواع تلفن رومیزی را به خود اختصاص داده است. به عنوان یکی از مهمترین امکانات محصولات این برند، می‌ توان به دکمه های بزرگ و صفحه نمایش با کیفیت آن اشاره کرد. تلفن های رومیزی پاناسونیک دارای نور پس زمینه کافی بوده و صفحه نمایش روشنی دارند. همچنین دارای قابلیت های متعددی بوده و امکان مسدود کردن تماس و دسترسی به پیگیری شناسه تماس گیرنده را فراهم کرده اند. تلفن رومیزی این برند از قدرت پشتیبانی اضطراری برخوردار بوده و برای محل کار، منزل و... انتخاب مناسبی است. این محصول دارای طراحی و رنگ بندی متنوعی بوده و بخش شماره گیری آن از طراحی زیبا و استاندارد برخوردار است. همچنین قابلیت بی صدا کردن و مسدود سازی شماره های مزاحم را فراهم کرده و نقش مهمی در افزایش ایمنی مکالمات شما ایفا می‌ کند.
تلفن های رومیزی پاناسونیک طراحی ساده و شیکی داشته و بسیار خوش دست هستند. تفاوت پاناسونیک و گرند استریم مربوط به این موضوع نبوده و هر دو برند در زمینه طراحی انواع مختلفی از تلفن رومیزی سرآمد هستند. همچنین مقاومت بالایی در برابر ضربه داشته و در حالت بهینه ای از مصرف انرژی قرار دارند. اگر چه تفاوت پاناسونیک و گرند استریم خیلی به موضوع کیفیت ارتباطی پیدا نمی کند اما متریال به کار گرفته شده در محصولات این دو برند متفاوت است. بهر صورت در تولید گوشی های تلفن پاناسونیک از هیچ گونه ماده شیمیایی استفاده نشده و انواع تلفن های رومیزی این برند فاقد سرب، جیوه، کادمیوم و... هستند. بنابراین از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بوده و به محیط زیست آسیبی نمی رسانند.

برند گرند استریم

برند گرند استریم

این برند انواع مختلفی از تلفن رومیزی را با امکانات فوق العاده ای عرضه کرده و طرفداران زیادی دارد. گوشی های رومیزی گرند استریم به صورت آنالوگ یا دیجیتال طراحی شده و از استانداردهای لازم برخوردار هستند. همچنین از قابلیت های متعددی پشتیبانی کرده و امکان اتصال مستقیم به شبکه را فراهم می کنند. تفاوت پاناسونیک و گرند استریم کمتر از شباهت آن ها است. برای مثال وجه اشتراک مهم هر دو برند، مربوط به ارائه تجهیزات مخابراتی و امنیتی بوده و امکان تجربه مکالمه ای راحت و ایمن در انواع تلفن های رومیزی پاناسونیک و گرند استریم فراهم است.
این محصولات امنیت بالایی داشته و مجهز به جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا هستند. از این رو با دیگر انواع برندهای مخابراتی سازگار بوده و برای اتصال به مرکز تلفن های UCM، احتیاجی به کانفیگ شدن ندارند. محصولات گرند استریم به صورت تحت شبکه کار کرده و امکان برقراری کنفرانس های صوتی و تصویری را فراهم می‌ کنند. بنابراین به عنوان تلفن های مدیریتی شناخته شده و کاربرد وسیعی در محل کار دارند. همچنین مجهز به قابلیت شماره گیری سریع بوده و به سهولت برقراری ارتباط کمک زیادی می کنند.

تفاوت کیفیت صدای پاناسونیک با گرند استریم

تفاوت کیفیت صدای پاناسونیک با گرند استریم

به عنوان مهمترین تفاوت پاناسونیک و گرند استریم، می توان به کیفیت صدای محصولات این دو برند اشاره کرد. تلفن های پاناسونیک و گرند استریم از کیفیت صدای بالایی برخوردار بوده و امکان تجربه مکالمه ای با کیفیت را فراهم می کنند. در این میان تلفن رومیزی برند گرند استریم، از امکانات ویژه ای برخوردار بوده و می تواند برای کنفرانس های از راه دور، آموزش های غیر حضوری و جلسات آنلاین مورد استفاده قرار بگیرد. این نوع تلفن دارای تجهیزات بیشتری بوده و مجهز به قابلیت های گوناگونی است. همچنین با توجه به کیفیت خود، از قیمت مناسبی برخوردار بوده و انتخاب بسیار خوبی برای منزل، محل کار و… است.

تفاوت قیمت پاناسونیک و گرند استریم

دیگر تفاوت پاناسونیک و گرند استریم مربوط به قیمت محصولات است. قیمت تلفن های رومیزی با توجه به قابلیت هایی که دارند، مشخص می شود. برند تلفن نیز، نقش مهمی در تعیین قیمت قطعات دارد. به هر صورت شما عزیزان می‌ توانید متناسب با بودجه خود، تلفن رومیزی مناسبی را از برند پاناسونیک یا گرند استریم انتخاب کنید. البته باید توجه داشته باشید که هر چه قیمت محصولی پایین تر باشد، از امکانات کمتری برخوردار است. پیشنهاد ما مراجعه به فروشگاه اینترنتی آی پی سورنا و مقایسه انواع تلفن رومیزی است. متناسب بودن قیمت با ویژگی های محصول از اهمیت بالایی برخوردار بوده و نقش مهمی در خرید تلفن رومیزی دارد.
تنوع محصولات پاناسونیک یا گرند استریم؟
تفاوت پاناسونیک و گرند استریم به تنوع محصولات این دو برند نیز بستگی دارد. گرند استریم در تلاش برای یکپارچه کردن تجهیزات گوناگون بوده و محصولات متنوعی را ارائه می دهد. همچنین پاناسونیک از قابلیت گسترش در بستر شبکه برخوردار بوده و نهایت کارایی و کنترل را در طراحی و ساخت انواع تلفن رومیزی به کار برده است. محصولات هر دوی این برندها، قیمت مناسبی داشته و از کیفیت فوق العاده ای برخوردار هستند. بنابراین در یک فضای رقابتی قرار گرفته و در تلاش برای جلب رضایت حداکثری مشتریان خود هستند. محصولات پاناسونیک و گرند استریم از سازگاری بالا و راه اندازی آسانی برخوردار بوده و علاوه بر کیفیت خوب، تنوع بی نظیری در عرضه انواع تلفن رومیزی دارند.

تفاوت در راه اندازی تلفن های این دو برند

تفاوت در راه اندازی تلفن های این دو برند

دیگر تفاوت پاناسونیک و گرند استریم مربوط به نحوه راه اندازی آن ها است. راه اندازی تلفن رومیزی پاناسونیک از طریق مراجعه به بخش Menu و ثبت کدهایی مشخص امکان پذیر است. برای مثال انجام رجیستری و فعال سازی شماره گیری سریع، کالر آیدی، منشی تلفنی، مسدود سازی شماره مخاطب، حذف پیغام ضبط شده، تنظیم تعداد بوق قبل از پیغام گیر، بی صدا کردن، تنظیمات مربوط به صدای کلیدها، تغییر کنتراست صفحه نمایش و تنظیم آلارم با استفاده از کدهای معینی امکان پذیر است. همچنین امکان تغییر تاریخ، ساعت و زبان گوشی نیز در انواع تلفن های رومیزی پاناسونیک فراهم است.
تلفن های برند گرند استریم نیز از قابلیت های متعددی همچون ریست فکتوری، تغییر ساعت و IP تلفن و... برخوردار بوده و در صورت قفل شدن، قابل بازیابی هستند. به طور کلی امکان راه اندازی تلفن گرند استریم و اعمال تنظیمات دلخواه، از طریق اتصال به شبکه محلی و به واسطه کابل LAN امکان پذیر است. بنابراین قبل از هر چیز، IP تلفن را به دست آورده و به رابط وب تلفن وارد شوید. سپس کاربری خود را تنظیم کرده و پس از وارد کردن تنظیمات شبکه، تنظیمات تکمیلی را انجام داده و آن ها را ذخیره کنید.

سخن پایانی

در این مقاله شما را با تفاوت پاناسونیک و گرند استریم آشنا کرده و این دو برند را به طور کامل مقایسه کردیم. در پایان پیشنهاد می‌ کنیم با مراجعه به فروشگاه اینترنتی آی پی سورنا، مشخصات فنی انواع تلفن رومیزی را بررسی کرده و مطابق با بودجه، سلیقه و نیاز خود محصولی با کیفیت را انتخاب کنید. با خرید از برندهای معتبری همچون پاناسونیک و گرند استریم می توانید اصالت کالای خود را تضمین کرده و از خدمات پس از فروش مناسبی بهره مند شوید. همچنین برای حل هر گونه مشکل احتمالی، به دفترچه راهنمای محصول مراجعه کرده و یا سوال خود را با متخصصین تیم ما در میان بگذارید.

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی